ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker bezig weer D, prima squats ook! Hoe bevallen de trainingen je? Heb namelijk het gevoel dat je weer vrij dicht tegen je oude niveau aan begint te zitten in een paar trainingen weer, of heb ik het mis?
Thanks bro! De trainingen gaan goed! Ik mis af en toe alleen een 'kick', ik ben soms heel slaperig tijdens de training. Misschien eens op zoek gaan naar de oude pre-wo's. Maar yeah man, Dit is nu week 4 en ik ben verwacht eind volgende week met mijn oude werkgewichten te trainen.
Na het weekend ga ik evt aanpassingen maken aan mijn macro's. Ik denk dat ik mijn trainingsdag kcal opvoer van 3400 richting 3600-3800 en de rustdag kcal rond 2400-2500 houd. Gaat meer richting een rustige bulk met minimale fatgains.
Thanks bro!! Squats gaan lekker vooruit. Parallel kon ik vroeger een stuk zwaarder squatten, maar ATG voelt gewoon zo f*cking goed he! Ik hoop dit jaar nog 120kg ATG werksets te reppen!
20 x 30 even uitpompen lekker hoorThx voor link binnekort even kijken
![]()
), maar dit lijkt mij natty goed haalbaar binnen een paar jaar.Goed systeem Dave! Ben erg benieuwd hoe het gaat bevallenVoor de rest gaat het prima als ik het zo allemaal lees. Nu mooi je afmetingen vergroten en vetgainzz minimaal houden
![]()
Nice sessie! Kan me voorstellen dat je leeg was jaWilde net zeggen dat je plaatje niet deed, maar had je al gefixt. Vind wel echt een ziek streef fysiek hoor, niet voor iedereen haalbaar lijkt me!
Prima indeling qua training gozer! En je voeding op trainingsdagen...dat wordt genieten. Zoals het nu verdeeld is zou ik het een refeed noemen met 600+ g carbsErg bruut streeffysiek trouwens! Inclusief baard?
Ik ben er wel van bewust dat ik mijn gewicht in de gaten moet houden; zulke macro's kunnen snel backfiren. 

Zoals altijd weer een goed opgezet plan van aanpak. Maar, die trainingsdagen zo een enorm overschot aan kcals inclusief carbs, is dat niet een kleine 'overkill'? Ik zou het wat meer versprijden over de dagen. Eigenlijk per trainingsdag en rustdag een verschil van 500-600 kcals hanteren en dat door middel van carbs verlagen dus in dit voorbeeld 150g minder carbs op rustdagen t.o.v. trainingsdagen. Dit ook omdat je twee trainingsdagen achter elkaar hebt, wat zou resulteren in >1200g aan carbsTenzij dit voor jou goed werkt en je fat gains beperkt, moet je zeker door gaan bro! Ik kijk uit naar volgend jaar meeting!
Good to have you back D!Erg duidelijk dat de focus ligt op de main oefeningen, wat een volume zeg! OHP heb je ook netjes hervat; volgens mij alweer je oude gewicht bereikt hierop, toch? Anders ga je me flink voorbij daarop hehe. Succes ermee bro, misschien neem ik die wisselende repranges op de main oefeningen wel van je over
![]()