MuscleMeat

DMAA / Geranamine

Als ik het neem heb ik dit

- energie, kracht
- dikke crash
- voel me emo
- wil vaak praten
- stim d*ck
- kan niet slapen

en toch neem ik het :roflol:

Voel me emo is 1,5-2u na inname? Depressief? Heb ik dus. Wel zieke knaltraining, maar de negatieve sides wegen voor mij niet op. Want in die depri staat (vergelijkbaar met de sides van andere (recreatieve) middelen...) heb ik minder zin om te eten, in je slaap groei je en het is zeker niet bevorderlijk voor je slaap, etc.

Voel me emo is 1,5-2u na inname? Depressief? Heb ik dus. Wel zieke knaltraining, maar de negatieve sides wegen voor mij niet op. Want in die depri staat (vergelijkbaar met de sides van andere (recreatieve) middelen...) heb ik minder zin om te eten, in je slaap groei je en het is zeker niet bevorderlijk voor je slaap, etc.
Idd mis leuk om 1x pw te doen

• Topic Starter Topic Starter
Als ik het neem heb ik dit

- energie, kracht
- dikke crash
- voel me emo
- wil vaak praten
- stim d*ck
- kan niet slapen

en toch neem ik het :roflol:

Wat neem je als Post Workout? Ik neem std MegaGrow van XXL. Crash is dan gelijk weg! En dan heb je alleen het 1e van je lijstje nog over! Waar kan je nog 5g aankomen?

Dit weegschaalte gebruik ik:

sku_10515_1.jpg

http://dx.com/p/digital-precision-scale-20g-max-0-001g-resolution-10515

Denkbeter werkt bij mij ook niet meer en wacht ook al een week op antwoord.. Belooft niet veel goeds ben ik bang voor.

Bij geranaminekopen heb ik nog wel buiten de shop om wat kunnen krijgen..

---------- Toegevoegd om 23:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:50 ----------

Wat neem je als Post Workout? Ik neem std MegaGrow van XXL. Crash is dan gelijk weg! En dan heb je alleen het 1e van je lijstje nog over! Waar kan je nog 5g aankomen?

Dit weegschaalte gebruik ik:

http://img.dxcdn.com/productimages/sku_10515_1.jpg
http://dx.com/p/digital-precision-scale-20g-max-0-001g-resolution-10515

Mooi weegschaaltje! Ga hier ook maar eens rondneuzen op dealextreme

Mooi weegschaaltje! Ga hier ook maar eens rondneuzen op dealextreme

Tja en voor het geld kun je het hier in NL denk niet vinden! En al zeker niet zo'n micro weegschaaltje! DX heeft altijd leuk spul, wist je dat bijv VSDeal.nl en al die veiling sites en al die voucher dingen ook gewoon dat spul is? Waar ze zeggen gratis en dat je enkel verzendkosten moet betalen. Slim, spul kost ze al geen drol + ze versturen het hier in een envelop. Als je bulk koopt in china kan je het goed voor 30% hebben dan wat je per stuk betaald! Eigenlijk ook een stel oplichters die voucher sites haha!

On: Heb inmiddels ook via geranaminekopen via de mail 10g besteld! Dus mensen via de mail bij hun bestellen! Heb ook gevraagt wat de reden is waarom de shops down zijn gehaald. Laat jullie het wel weten als ik antwoord heb!

De prijzen niet verkeerd inderdaad.. En ja al die aanbieding geven echt niks gratis weg.. Die verdienen er echt wel een paar knaken op. En dat keer 1000 bestellingen bijvoorbeeld:rolleyes:

Ben benieuwd wat het antwoord is waarom het ineens niet meer verkocht wordt.
Weet alleen niet of het slim is om het aan de grote boom te hangen dat je het alsnog kunt krijgen.. Big brother kijkt overal mee haha
Dit is mischien de enige manier om nog wat in te slaan :(

Antwoord:

Ze hebben een bezoek gehad van de hoge hand die ze het verkoop van het goedje verboden heeft. Dit is bij denkbeter ook het geval. Ze stoppen er definitief mee! Het is dus echt helemaal verboden en staat nu net als XTC en Speed op de drugs lijst. Het zal dadelijk via de zwarte markt verkregen moeten worden.

Er zijn nu dus helemaal geen Nederlandse aanbieders meer? Kansloos...

Dan maar op zoek naar een buitenlandse bron :)

Inderdaad, China is de enige mogelijke leverancier nog. Alleen of het rendabel is om 1KG+ aan te schaffen....

Ik weet nog wel waar ze de laatste pure 1,3dmaa verkopen hier in Nederland.
Pm me maar.

Goedkoop ook nog ;)

99,6% puur.

Laatst bewerkt:
Weet iemand of deze site: [Link niet meer beschikbaar] vertrouwd is?

[Link niet meer beschikbaar]
Site is legit

Verzendkosten op bovenstaande site zijn trouwens momenteel 0 euro
Ohja en wel op mijn link klikken :p

Terug
Naar boven