AndroidHealthClinic

DMAA / Geranamine

Naja kort? Als ik rond 7 na de gym ga. Mik ik half 7 een drankie erin.
Slaat ie rond 7 uur hard in. Half 9 richting huis. En dan rond half 9 douche uit..
Dan begin ik hem vaak te crashen en ga ik rond kwart over 9 / half 10 naar bed..

Volgende ochtend word ik dan wakker (vaak hevig zwetend), en ben ik echt NIET vooruit te branden..

Dan mik ik er bij opstaan direct een pilletje ripped in (300mg caffeine) en half uur daarna een flinke shake whey. Even later als tussendoortje een reepie (perfection bar). Smiddag 3 of 4 bruine boterhammen met kipfilet of rosbief..
And so on.. And so on...

Ja het is een beetje slopend, maar je moet er iets voor over hebben..

Als ik je berichten lees aron zou ik toch wat matigen met dat spul.

Trillen, zweten en niet vooruit te branden zou ik niet omschrijven als je 'je moet er iets' voor over hebben maar meer als ongewenste eigenschappen.

Overdrijven in pre-workouts is idd niet goed, zou een tijdje stoppen of matigen.

• Topic Starter Topic Starter
Die syntomen heb ik gelukkig niet Aron! Ik ga er echt gewoon lekker op op losse dmaa dan! Pak het ook zo'n 30min van te voren en net voor ik bij de gym ben voel ik al dat ik wat "drukker" word en als ik eenmaal bezig ben zweet ik veel, train hard en neem amper rust! Gewoon door knallen!

Ik hoef die troep niet meer. Heb altijd een flinke dip als het is uitgewerkt

Als ik je berichten lees aron zou ik toch wat matigen met dat spul.

Trillen, zweten en niet vooruit te branden zou ik niet omschrijven als je 'je moet er iets' voor over hebben maar meer als ongewenste eigenschappen.

dit is niet altijd he.....
alleen als ik laat train en in me crash in slaap val (en wakker word en erachter kom dat ik die nacht mezelf kapot heb gezweet)

ik werk 4 dagen vroeg (geen last dus)
2 dagen vrij (geen last)

dan 4 dagen laat, en dan heb ik uit me werk echt iets nodig om me naar trainig te zetten (noxipro, vandaag is zo een dag dat de pot mee naar werk is.

een half uur tot een uur voordat ik train mik ik er anderhalf schepje in, dan heb ik een goede workout..
eenmaal thuis gekomen een half uur onder de douche hangen, en dan nog EVEN tot rust komen / crashen..
om vervolgens te slapen..

gegarandeert dat ik dan lekker slaap, maar wel veel zweet, en de volgende ochtend gewoon kapot stuk wakker word (combi van slapen na crash / veel energy gebruikt en daarna direct slapen)

dit is iig niet hoe ik altijd/elke dag leef gelukkif, dat is niet vol te houden..

16hr9fc.jpg

ik vraag me toch stiekem weleens af of mijn jack3d ECHT is, oid..
ik merk er te weinig van, noxi doet het met niet eens een hele radicaal andere ingredienten lijst echt 4x beter !!

ontbijt? nee geen jacked, ripped before breakfast..

inb4 echt of nep sectie voor vorige generatie PWO's.

Vrouw gaat er wel goed op hoor ik net.. Vreemd...

Edit:
Nog even over hierboven.
Jullie hebben gelijk, het is nu 23.00 begin rustig vermoeid te worden uit een mega high.
Trillen is er weer.. Zweet nog als een otter (morgen lakens verschonen zoiezo) , morgen weer werken.
Jullie hebbe gelijk, dit is even TE voor late trainingen/werkdagen.

Morgen word ik weer gebroken wakker.. 100%.. Dit is voorlopige laatste keer goede dosis dmaa/noxi voor mijn late trainingen

Laatst bewerkt:
Verstandig, tijdje niet gebruiken minimaal 2 weken en dan weer eens 1 schep proberen. In ieder geval goed dat je het zelf merkt haha

Je moet gewoon een kleinere dosering nemen en soms een paar weken gewoon caffeine. In de cut doe ik zelfs groene thee + koffie.

Vroeger nam ik ook een schep Noxipro, jack3d of Unleash voor de training maar het begin toch te vreten. Nu doe ik al heel lang met een potje oude jack3d omdat ik gewoon een kleine stimulans wil en maar een derde of een vierde van een schep neem met wat creatine erbij.

Ik blijf gewoon bij 1 schep.
Normale dosering zag ik als anderhalf, dat ik soms al smokkelde naar 2.
Ook weleens op moeie dagen 3 scheppen verdeeld over 2 uur genomen.. Ging als een kanon.

Nu gewoon 1 schepje genomen, kom net uit gym. Prima workout gehad.. Gaat echt super lekker zo.

Helaas waarschijnlijk nare schouder blessure van de training over gehouden, standing cable curl, altijd denk ik om me techniek. Maar op 1 of andere manier heb ik me schouder gesloopt :( geeen idee hoe

Schouder gesloopt met curl???

Echt he.. Miss zit het wel langer niet lekker ofzo..
Begrijp er geen reet van. Kan niet door die oefening komen, want zo goed als geen schouder belasting. Komt wel goed. Krakende wagens lopen het langst. En gaan zo ERG offtopic

Heb 10gr geranamine van denkbeter. Daar zat een maatlepeltje bij. Hoeveel schepjes raden jullie aan te gebruiken van het kleinste lepeltje (het grootste is gebarsten....)?
Heb in het verleden al jack3d & noxipro gebruikt & heb redelijk wat tolerantie voor pre workouts.

Heb 10gr geranamine van denkbeter. Daar zat een maatlepeltje bij. Hoeveel schepjes raden jullie aan te gebruiken van het kleinste lepeltje (het grootste is gebarsten....)?
Heb in het verleden al jack3d & noxipro gebruikt & heb redelijk wat tolerantie voor pre workouts.

Op site kijken hoeveel mg het schepje is die je hebt. Eerst even kijken wat 40mg doet, zo nodig volgende keer (keren) 10mg extra

Ik heb een maandje geen pre workout aangeraakt, zelfs geen dingen met cafeine. Had nog een potje oude jack3d staan, de t*ring wat een training had ik vandaag

Terug
Naar boven