XXL Nutrition

DMAA / Geranamine

Ik heb een maandje geen pre workout aangeraakt, zelfs geen dingen met cafeine. Had nog een potje oude jack3d staan, de t*ring wat een training had ik vandaag

Dat geloof ik wel ja ;) Had in de zomer een weekje toen ik op vakantie was amper caffeine gepakt, enkel een kopje koffie soms en daarna is het effect veel sterker

geranium.nl ofzo mag ze niet meer verkopen waarom denkbeter wel?
Wrm verkoopt een nootropics site geranium btw? van dat shit kan ik helemaal niet denken xD

geranium.nl ofzo mag ze niet meer verkopen waarom denkbeter wel?
Wrm verkoopt een nootropics site geranium btw? van dat shit kan ik helemaal niet denken xD

Hahaha. Waarom? Geen idee. Geloof dat geranamine niet officieel verboden is, maar dat webshops het niet meer verkopen omdat dat er wel aan zit te komen.

• Topic Starter Topic Starter
Heb denkbeter.nl gemailt of ik nog buiten hun site om kan fixen. Inmiddels 10g al doorheen gejaagd. En de prijzen van Denkbeter waren goed icm 7mg scoop!

Zelf gebruik ik het elke dag. 100-120mg i.c.m. 2 scoops Unleash wat gelijk staat aan zo;n 300mg caff. Knalt lekker elke training. Daarna gelijk een Post erin met Taurine en crash is totally gone!

Heb denkbeter.nl gemailt of ik nog buiten hun site om kan fixen. Inmiddels 10g al doorheen gejaagd. En de prijzen van Denkbeter waren goed icm 7mg scoop!

Zelf gebruik ik het elke dag. 100-120mg i.c.m. 2 scoops Unleash wat gelijk staat aan zo;n 300mg caff. Knalt lekker elke training. Daarna gelijk een Post erin met Taurine en crash is totally gone!
Ik kan niet op hun site.

Elke dag 100-120mg? Da's behoorlijk wat. Ruim 2 maanden nonstop geranamine lijkt me niet al te best voor je lichaam.

Denkbeter is offline. Weet niet hoe het zit maar gaat volgens mij niet meer online, helaas.

DenkBeter reageert ook niet op mailtjes.

Heb het deze week nog eens gebruikt sinds de laatse keer neurocore (vorig jaar). Dunno de dosering, maar ik kan wel begrijpen dat dit op de dopinglijst staat. Wat een verschil met de huidige pre's!

Heb me laatste order opgezocht en daar een mail naar toe gestuurd. Ben benieuwd, maar zoals ik al lees word er niet op gereageerd, helaas!

Elke dag 100-120mg? Da's behoorlijk wat. Ruim 2 maanden nonstop geranamine lijkt me niet al te best voor je lichaam.

Denkbeter is offline. Weet niet hoe het zit maar gaat volgens mij niet meer online, helaas.

Ik zie het zo, mijn vrienden kring gaan elke zaterdag als ze opstap gaan van te voren eerst ff minimaal 1L sterke drank (Vodka, Rum, Whiskey) per man opzuipe en dan de stad in. En vervolgens gaan ze nog aan de xtc, coke, speed etc. Dat is in mijn ogen even wat slechter als dagelijks gebruik van DMAA. Gebruik zo'n micro weegschaal die op 0,001g kan afwegen. En train 6 dagen per week. Een goede post workout verhelpt de wel bekende crash uistekend!

Denk dat we toch ergens anders ons goedje vandaan moeten gaan toveren!

Ik zie het zo, mijn vrienden kring gaan elke zaterdag als ze opstap gaan van te voren eerst ff minimaal 1L sterke drank (Vodka, Rum, Whiskey) per man opzuipe en dan de stad in. En vervolgens gaan ze nog aan de xtc, coke, speed etc. Dat is in mijn ogen even wat slechter als dagelijks gebruik van DMAA. Gebruik zo'n micro weegschaal die op 0,001g kan afwegen. En train 6 dagen per week. Een goede post workout verhelpt de wel bekende crash uistekend!

Denk dat we toch ergens anders ons goedje vandaan moeten gaan toveren!

Dit is wel een slechte vergelijking tbh :p relatief tot je vrienden valt het dan best mee, maar die kunnen op zo'n manier weer gaan vergelijking met meth verslaafden die dagelijks aan de meth zitten..
Als je vergelijkt met normale leefwijze dan lijkt me elke dag dmaa niet gezond. Heb er geen info over opgezocht maar lijkt me logisch

Dit is wel een slechte vergelijking tbh :p relatief tot je vrienden valt het dan best mee, maar die kunnen op zo'n manier weer gaan vergelijking met meth verslaafden die dagelijks aan de meth zitten..
Als je vergelijkt met normale leefwijze dan lijkt me elke dag dmaa niet gezond. Heb er geen info over opgezocht maar lijkt me logisch

Het is bekend dat het een soort anfetamine is. Echter volgens onderzoeken heeft het geen verslavende werking. En het werkt ook pas zodra je zelf een zware activiteit verricht. Dan merk je het goed! Als ik naar me gym rijd met de auto/scooter voel je wel wanneer het inslaat dat wel! Maar niet dat ik er veel energie van krijg, dat is pas zodra ik echt bezig ben.

Ben btw nu via onze Chinese vriendjes aan het kijken. Echter minimale afnamen is 1KG...

Ik merk wel degelijk veel energie na inname, ook als ik stil zit

Mss kan je mensen vinden op dit forum die bulk aankoop met je willen delen

Ik kan dus aan 1.3 DMAA poeder geraken (5 gram) maar heb geen scoop erbij en ben dus bang dat ik over ga doseren

1.3dmaa is echt ziek spul, voor mij althans. Ben wel gevoelig voor stimulanten. Als ik na een training nog wil studeren (HBO) dan gaat dat 'm echt niet worden. Voel me een leeg emotieloosblad, wil gepijpt worden en slapen. :')

1.3dmaa is echt ziek spul, voor mij althans. Ben wel gevoelig voor stimulanten. Als ik na een training nog wil studeren (HBO) dan gaat dat 'm echt niet worden. Voel me een leeg emotieloosblad, wil gepijpt worden en slapen. :')
Als ik het neem heb ik dit

- energie, kracht
- dikke crash
- voel me emo
- wil vaak praten
- stim d*ck
- kan niet slapen

en toch neem ik het :roflol:

Terug
Naar boven