- Waardering
- 14
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ow wacht, omdat jij, Lorenzo tegen iemand anders zei "ben je achterlijk ofzo", daarom heb ik, jou Lorenzo negatieve karma gegeven. Dat was volgens mij wel je vraag
Je bent echt niet zo slim he?Lees het nog es een keer of 3.Het is maar goed dat ze jou niet mee hebben genomen in het onderzoek.Dan stonden wij er misschien nog wel slechter voor dan de Afrikanen.
ik weet zeker wat je bedoeld kerel, maar als je echt niet weet wat ik ermee bedoelde vond ik het wel de moeite om er een beetje de spot mee te drijven. Je krijrt wanneer ik kan wel weer pos karma om het goed te maken
De redenen dat ze in Egypte (en Mesopotamie) zo spectaculair ontwikkelden had meer te maken met natuurlijke en geografische omstandigheden.
Hahaha lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Denk jij nou echt dat iedereen bij de geboorte precies even slim is en dat verschil tussen LTS en WO alleen in opvoeding zit?
En de reden dat 'wij' ons zo ontwikkeld hebben heeft dat niet? Net zo als de reden dat sommige volkeren amper ontwikkeling hebben gehad niet kan liggen in het feit dat ze zowel vrij afgezonderd als in vrij onherbergzame gebieden hebben gewoond?
Eh, ik ben redelijk vermoeid maar op welk punt ben je het eigenlijk niet met me eens? Je hoort mij niet zeggen dat ik vermoed dat Afrikanen van nature minder intelligent zijn dan blanken.
Verbaast me niets, kijk gewoon eens naar het aantal bekende mensen met een hoog IQ in de wereld. Je zal zien dat het bijna allemaal blanken zijn. Net zoals je bij de 100 meter vooral zwarten ziet. Racisme? Welnee, puur genetische aanleg.
jij bent dan onze uitzondering op de regel... jij en nog een paar mensen op dit board..Alle volkeren zijn dommer dan westerlingen behalve de chinezendie zijn even slim.