XXL Nutrition

Dnp

DNP86

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
87kg
Vetpercentage
22%
Hallo allemaal,

Omdat er veel onduidelijkheid is en er weinig mensen zijn die "dnp" hebben geprobeerd of iemand kennen die het geprobeerd hebben ga ik hier een "blog" bij houden.

ik sport al enige jaren, sport regelmatig en let hierbij op mijn voeding. Er zouden dingetjes in mijn voeding veranderd kunnen worden maar omdat ik ook nog heel iets van het leven geniet heb ik soms ook wel eens een "bad day" en snoep e.d. dan.

Normaal gesproken let ik op mijn voeding, tijdens de bulk eet ik wel veel (gezond) en tijdens het cutten minder ik hier in.

Allereerst wat over mezelf:

Ik ben 26, 176 lang en weeg 87 kg en heb een vet% +/- 22 ( was voorheen meestal rond de 18). heb een kwartaal geleden een test en deca kuur (1ml) gehad en hier ben ik 9kg aangekomen en nou een beetje vocht verlies heb ik er bijna 5 aan over gehouden ( had toch beter 2ml kunnen doen:)) Omdat ik mijn "zwembandje" weg wil hebben heb ik er voor gekozen om thyrax te gaan gebruiken. dit heb ik netjes met een opbouw, kern en afbouw fase gedaan. ik ben begonnen met 25 mcg en heb dit uitgebouwd naar 15mcg dit 1,5 week vol gehouden en hierna ben ik aan het afbouwen geslagen. ik heb in de tweede week op een dinsdag nacht me helemaal kapot gezweet ( dat de druppels echt van mijn ene op de andere borst vielen). na deze nacht heb ik helemaal NIKS meer gemerkt en heb aan het einde van mijn thyrax kuur dan ook wel een hele bijzondere 1% vet massa verloren ( die er ook gelijk weer bij kwam en verdubbelde!!!)

na veel geemail met iemand waar goeie service normaal was en hebben toen besloten dat ik de DNP als service kreeg ( helemaal top). toen ben ik me gaan orienteren op de DNP...... als je velen hoort is het de grootste rotzooi die er is maar als je wetenschapelijke artikels leest is het niet super gevaarlijk, mits je je aan de voorschriften houd.

Ik ben zojuist vandaag begonnen. mijn dag ziet er tot op nu zo uit:

07:30 ontbijt
2 plakken brood met 75 gr kipfilet 750ml water

10:00 tussen door
75 kip filet en een zakje mini m&m's gedeeld met mijn dochter:D
250ml water

12:00 lunch
doner kebap, kip geen sla en geen saus, op bruine bol
750ml water

12:30 inname dnp
hierbij ook: 1 multivitamine, 1 vitamine c1000 en 1 complete anti oxidant tablet

13:30 tussen door
shake 1,5 scoope whey, 200ml melk, 2 eetlepels hennepzaad
250ml water gedronken.

tegen 14:00 begon in lichte hoofdpijn te krijgen. dit zou ook kunnen komen door de zon, omdat ik aan het auto rijden was.

tegen 14:30 kreeg ik op mijn werk, sta onder de airco in eens een warmte golf (heel even)

ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden van hoe het gaat. ht kan zijn dat ik soms een paar dagen niet online kom. wees dan niet ongerust dat ik dood ben of zo:p

Topic even verplaatst.

succes kerel ben benieuwd

Tja niet super gevaarlijk nee, maar de grootste rommel jazeker wel.
Neem je wel voorzorgmaatregelen voor oogschade?
Waarom eet je zo weinig koolhydraten terwijl je DNP neemt?

• Topic Starter Topic Starter
eey testoflesje,

vergeten op te schrijven, ik gebruik pyruvate ter bescherming van mijn ogen.
enerzijds denk ik dat dit overbodig is door de korte cyclus van 15 dagen die ik wil gaan doen en waarbij de dosis op de 200 blijft. dus theoretisch kan dit geen kwaad, maar als voorzorgsmaatregel neem ik het toch maar.

Over de weinig kcal. dat is vandaag, even niet mijn normale cyclus ivm een cursus.

ik eet drie keer op een dag qinoa met 150gr kip en diverse groenten erbij.
hiernaast komen er 2 shake's met twee eetlepels hennepzaad.
ook eet ik tijdens mijn dnp kuur het nodige fruit.
en voor het slapen 500ml franse kwark tot smoothie gemaakt met diverse soorten fruit.

suplementen zijn allemaal wel het zelfde.

22% en direct grijpen naar een middel die zelfs pro BB'rs 10x overwegen eer ze het gebruiken indien ze het podium opgaan?

Jup sounds lazy.

Sorry maar je voeding is crap

eey testoflesje,

vergeten op te schrijven, ik gebruik pyruvate ter bescherming van mijn ogen.
enerzijds denk ik dat dit overbodig is door de korte cyclus van 15 dagen die ik wil gaan doen en waarbij de dosis op de 200 blijft. dus theoretisch kan dit geen kwaad, maar als voorzorgsmaatregel neem ik het toch maar.

Over de weinig kcal. dat is vandaag, even niet mijn normale cyclus ivm een cursus.

ik eet drie keer op een dag qinoa met 150gr kip en diverse groenten erbij.
hiernaast komen er 2 shake's met twee eetlepels hennepzaad.
ook eet ik tijdens mijn dnp kuur het nodige fruit.
en voor het slapen 500ml franse kwark tot smoothie gemaakt met diverse soorten fruit.

suplementen zijn allemaal wel het zelfde.

Oke wel fijn om te horen dat je wel bewust bent van wat DNP kan doen.
Ik heb het zelf ook op 200mg per dag genomen en heb me werkelijk nog nooit zo ongezond gevoeld en ik kreeg na een week ineens elke minuut een hartklopping welke heel lang deed om weer weg te gaan nadat ik stopte.

22% en direct grijpen naar een middel die zelfs pro BB'rs 10x overwegen eer ze het gebruiken indien ze het podium opgaan?

Jup sounds lazy.

Ik had het vet% over het hoofd gezien en het lijkt mij idd wat voorbarig om DNP te n emen terwijl je vet% zo hoog is.

Sorry maar je voeding is crap

+1

• Topic Starter Topic Starter
Over vet%....

Lazy wil ik niet zeggen. Sport elke dag. 2x pw borst/triceps
2x pw rug/biceap en 2x schouders benen. Hiernaast doe ik elke dag
Aan cardio wat varieert van hardlopen 5,2km tot Mma trainingen.
Dus lui......

Vet percentage is aan de hoge kant, is op zijn laagst 18% bij mij geweest
Toen ik elke dag Mma trainde en niet voor de massa ging.
Hierbij stond ik onder toezicht van 3 trainers mbt op trainingen en voeding.

Ik heb diverse voedingsschemas gehad van diverse mensen
Maar op 1 of andere manier lukt het niet. Thyrax (t3) werkt zelf niet.

Zoals ik ook in de omschrijving zeg, ik eet wel eens wat lekkers, ik leef ook verder normaal
En dan geen Mac of zo. Heb veel research gedaan (vet zit alleen op mijn buik)
Triceps 2mm huidplooi benen zijn ook droog (alleen het zwembadje). Eerst dus gestart naar veel overwegen
Met thyrax, hoge verwachtingen maar weinig resultaat. DNP uitgezocht, besproken met top trainers in de bb
En hier het een en ander mee besproken. Ook zij vinden het riskant maar snappen geheel mijn keuze.

Voeding crap, natuurlijk niet iedereen is het zelfde. Eet elke twee uur en zorg dat hier voldoende eiwitten bij zitten
Vet inname houd ik laag en de vette die ik binnen krijg zijn gezonde vetten zoals die uit de hennepzaad.
Koolhydraten probeer ik laag mee te blijven tijdens mijn kuur, zolang ik me hier goed bij voel.

Afkraken is heel makkelijk maar je weet de historie en achtergrond niet. Dit "blog" is ook niet bedoeld voor vragen en advies, daarvoor ga ik wel naar papa Mike. Het is meer om te laten zien wat de werking van de DNP op mijn lichaam
Is en wat mijn bevindingen zijn!

Gister dus gestart, aan het eind van de dag weinig gemerkt. Slapen ging heerlijk zonder onnodig zweten.
Vanmorgen weer een nieuwe genomen, in de loop van de ochtend getraind en hier zweette ik wel meer dan anders.
Ook had ik iets minder kracht(voor mijn gevoel). Het warmte gevoel verdween, gebeld en we hebben besloten om over te
Stappen naar 400 ipv 200. Dus zojuist de tweede genomen. 30mij later weer een lekker warm gevoel en zweet weer als een otter....... Vanavond even een rondje 5,2 hardlopen, kijken hoe ik me daarbij voel.

---------- Post added 29 May 2013 at 12:16 ----------

Ik hou trouwens elk uur mijn hartslag, bloeddruk en temperatuur in de gaten.
Tot op heden.... Netjes

Op 22% en dan naar DNP grijpen is vragen om een reltopic.
Sorry maar je kunt echt peanuts naar de 15% cutten op voeding en eventueel cardio. (wat overigens nog steeds veel te hoog is om naar DNP te grijpen, maar dat terzijde)
En JA zelfs als je geniet van het leven is dit gemakkelijk te behalen.

Ben wel benieuwd naar je resultaten en je hebt jezelf in ieder geval goed ingelezen, maar respect zul je hier zeker niet gaan krijgen.

Nou succes ik ben benieuwd naar je ervaring en resultaat ermee

Koolhydraten moet je juist niet te laag houden want koolhydraten + dnp = hoge vebranding.
Eet maar eens flink wat carbs en voel je temperatuur stijgen

TS is dood ondertussen?

Hallo allemaal,

ik sport al enige jaren, sport regelmatig en let hierbij op mijn voeding. Er zouden dingetjes in mijn voeding veranderd kunnen worden maar omdat ik ook nog heel iets van het leven geniet heb ik soms ook wel eens een "bad day" en snoep e.d. dan.

Ik ben zojuist vandaag begonnen. mijn dag ziet er tot op nu zo uit:

07:30 ontbijt
2 plakken brood met 75 gr kipfilet 750ml water

10:00 tussen door
75 kip filet en een zakje mini m&m's gedeeld met mijn dochter:D
250ml water

12:00 lunch
doner kebap, kip geen sla en geen saus, op bruine bol
750ml water

12:30 inname dnp
hierbij ook: 1 multivitamine, 1 vitamine c1000 en 1 complete anti oxidant tablet

13:30 tussen door
shake 1,5 scoope whey, 200ml melk, 2 eetlepels hennepzaad
250ml water gedronken.

tegen 14:00 begon in lichte hoofdpijn te krijgen. dit zou ook kunnen komen door de zon, omdat ik aan het auto rijden was.

tegen 14:30 kreeg ik op mijn werk, sta onder de airco in eens een warmte golf (heel even)

:haha:

Voeding crap, natuurlijk niet iedereen is het zelfde. Eet elke twee uur en zorg dat hier voldoende eiwitten bij zitten
Vet inname houd ik laag en de vette die ik binnen krijg zijn gezonde vetten zoals die uit de hennepzaad.
Koolhydraten probeer ik laag mee te blijven tijdens mijn kuur, zolang ik me hier goed bij voel.

Dus geen uitgewerkt voedingsschema, weet je in godsnaam wel hoeveel calorieen je binnen krijgt? hoeveel gram eiwitten? vetten? carbs? een beetje op het gevoel verder gaan, gaat je idd niet doen afvallen.

Dus geen uitgewerkt voedingsschema, weet je in godsnaam wel hoeveel calorieen je binnen krijgt? hoeveel gram eiwitten? vetten? carbs? een beetje op het gevoel verder gaan, gaat je idd niet doen afvallen.

Met dnp erbij zeker wel hoor...

Schei aub uit met dit topic.. Zakje m&ms en kebab, daarnaast onder toezicht van 3 trainers gestaan? Met welk doel??? En nu DNP, gooi er een slotje op mods daarliet denken andere members dat dit een voorbeeld log is ...

119275d1325728495-what-does-real-dnp-look-like-coffin.jpg

.......

Geintje, maar het is link spul gap.

Dit is wel heel erg, dat voedingsschema :/ Dat is één maaltijd voor mij! Zakje m&m's elke dag terwijl je droog wilt worden :p En doner kip, kan het wel kip zijn maar hebben je die vette dingen wel eens zien hangen.

Maak een goed schema, cut naar 12% en als je dan niet meer verder komt wellicht oriënteren voor hulpmiddelen

Terug
Naar boven