DNP86
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 22%
Hallo allemaal,
Omdat er veel onduidelijkheid is en er weinig mensen zijn die "dnp" hebben geprobeerd of iemand kennen die het geprobeerd hebben ga ik hier een "blog" bij houden.
ik sport al enige jaren, sport regelmatig en let hierbij op mijn voeding. Er zouden dingetjes in mijn voeding veranderd kunnen worden maar omdat ik ook nog heel iets van het leven geniet heb ik soms ook wel eens een "bad day" en snoep e.d. dan.
Normaal gesproken let ik op mijn voeding, tijdens de bulk eet ik wel veel (gezond) en tijdens het cutten minder ik hier in.
Allereerst wat over mezelf:
Ik ben 26, 176 lang en weeg 87 kg en heb een vet% +/- 22 ( was voorheen meestal rond de 18). heb een kwartaal geleden een test en deca kuur (1ml) gehad en hier ben ik 9kg aangekomen en nou een beetje vocht verlies heb ik er bijna 5 aan over gehouden ( had toch beter 2ml kunnen doen
) Omdat ik mijn "zwembandje" weg wil hebben heb ik er voor gekozen om thyrax te gaan gebruiken. dit heb ik netjes met een opbouw, kern en afbouw fase gedaan. ik ben begonnen met 25 mcg en heb dit uitgebouwd naar 15mcg dit 1,5 week vol gehouden en hierna ben ik aan het afbouwen geslagen. ik heb in de tweede week op een dinsdag nacht me helemaal kapot gezweet ( dat de druppels echt van mijn ene op de andere borst vielen). na deze nacht heb ik helemaal NIKS meer gemerkt en heb aan het einde van mijn thyrax kuur dan ook wel een hele bijzondere 1% vet massa verloren ( die er ook gelijk weer bij kwam en verdubbelde!!!)
na veel geemail met iemand waar goeie service normaal was en hebben toen besloten dat ik de DNP als service kreeg ( helemaal top). toen ben ik me gaan orienteren op de DNP...... als je velen hoort is het de grootste rotzooi die er is maar als je wetenschapelijke artikels leest is het niet super gevaarlijk, mits je je aan de voorschriften houd.
Ik ben zojuist vandaag begonnen. mijn dag ziet er tot op nu zo uit:
07:30 ontbijt
2 plakken brood met 75 gr kipfilet 750ml water
10:00 tussen door
75 kip filet en een zakje mini m&m's gedeeld met mijn dochter
250ml water
12:00 lunch
doner kebap, kip geen sla en geen saus, op bruine bol
750ml water
12:30 inname dnp
hierbij ook: 1 multivitamine, 1 vitamine c1000 en 1 complete anti oxidant tablet
13:30 tussen door
shake 1,5 scoope whey, 200ml melk, 2 eetlepels hennepzaad
250ml water gedronken.
tegen 14:00 begon in lichte hoofdpijn te krijgen. dit zou ook kunnen komen door de zon, omdat ik aan het auto rijden was.
tegen 14:30 kreeg ik op mijn werk, sta onder de airco in eens een warmte golf (heel even)
ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden van hoe het gaat. ht kan zijn dat ik soms een paar dagen niet online kom. wees dan niet ongerust dat ik dood ben of zo
Omdat er veel onduidelijkheid is en er weinig mensen zijn die "dnp" hebben geprobeerd of iemand kennen die het geprobeerd hebben ga ik hier een "blog" bij houden.
ik sport al enige jaren, sport regelmatig en let hierbij op mijn voeding. Er zouden dingetjes in mijn voeding veranderd kunnen worden maar omdat ik ook nog heel iets van het leven geniet heb ik soms ook wel eens een "bad day" en snoep e.d. dan.
Normaal gesproken let ik op mijn voeding, tijdens de bulk eet ik wel veel (gezond) en tijdens het cutten minder ik hier in.
Allereerst wat over mezelf:
Ik ben 26, 176 lang en weeg 87 kg en heb een vet% +/- 22 ( was voorheen meestal rond de 18). heb een kwartaal geleden een test en deca kuur (1ml) gehad en hier ben ik 9kg aangekomen en nou een beetje vocht verlies heb ik er bijna 5 aan over gehouden ( had toch beter 2ml kunnen doen
) Omdat ik mijn "zwembandje" weg wil hebben heb ik er voor gekozen om thyrax te gaan gebruiken. dit heb ik netjes met een opbouw, kern en afbouw fase gedaan. ik ben begonnen met 25 mcg en heb dit uitgebouwd naar 15mcg dit 1,5 week vol gehouden en hierna ben ik aan het afbouwen geslagen. ik heb in de tweede week op een dinsdag nacht me helemaal kapot gezweet ( dat de druppels echt van mijn ene op de andere borst vielen). na deze nacht heb ik helemaal NIKS meer gemerkt en heb aan het einde van mijn thyrax kuur dan ook wel een hele bijzondere 1% vet massa verloren ( die er ook gelijk weer bij kwam en verdubbelde!!!)na veel geemail met iemand waar goeie service normaal was en hebben toen besloten dat ik de DNP als service kreeg ( helemaal top). toen ben ik me gaan orienteren op de DNP...... als je velen hoort is het de grootste rotzooi die er is maar als je wetenschapelijke artikels leest is het niet super gevaarlijk, mits je je aan de voorschriften houd.
Ik ben zojuist vandaag begonnen. mijn dag ziet er tot op nu zo uit:
07:30 ontbijt
2 plakken brood met 75 gr kipfilet 750ml water
10:00 tussen door
75 kip filet en een zakje mini m&m's gedeeld met mijn dochter

250ml water
12:00 lunch
doner kebap, kip geen sla en geen saus, op bruine bol
750ml water
12:30 inname dnp
hierbij ook: 1 multivitamine, 1 vitamine c1000 en 1 complete anti oxidant tablet
13:30 tussen door
shake 1,5 scoope whey, 200ml melk, 2 eetlepels hennepzaad
250ml water gedronken.
tegen 14:00 begon in lichte hoofdpijn te krijgen. dit zou ook kunnen komen door de zon, omdat ik aan het auto rijden was.
tegen 14:30 kreeg ik op mijn werk, sta onder de airco in eens een warmte golf (heel even)
ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden van hoe het gaat. ht kan zijn dat ik soms een paar dagen niet online kom. wees dan niet ongerust dat ik dood ben of zo

En nu DNP, gooi er een slotje op mods daarliet denken andere members dat dit een voorbeeld log is ...