MuscleMeat

DNP & MK2866 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Voor het trainen ff bij de huisdealer langs alvast inkopen doen voor MOH. Hij had nog een leuk goedje liggen voor het trainen.... S5 schijnt n heftigere variant te zijn van T5... het potje rook erg naar pep moet ik zeggen.

Legday icm S5 (40 minuten)
Hmmmmm opeens zoveel energie dus maar high rep sessie.

- single leg legpress zonder rust 5x20
- single leg extension zonder rust 4x15
- leg extension partial reps 3x15
- Single leg hamstring curl zonder rust 3x20
- Single leg lying hamstring zonder rust 3x15
- Hyperextension focus hamstrings 3x10

Tja wat gaan we dan doen.... 60 min cardio voor de afwisseling. Kan online niet veel vinden over S5 maar het is n erg fijn goedje zeg!

Systeem dat temperatuur regelt op het werk was kapot dus was 24 graden op het werk. Was icm met dnp niet de ideale combinatie zeg (geen aanrader om in de zomer te nemen dus). Qua meeting en de spiegel lijk ik wat stil te staan maar we houden het nog n weekje vol en dan kijken wat resultaat is.

Note* volgens mij heb ik een type kick van de S5 :headphone:
 
  • Like
Waarderingen: Wxng
Voor het trainen ff bij de huisdealer langs alvast inkopen doen voor MOH. Hij had nog een leuk goedje liggen voor het trainen.... S5 schijnt n heftigere variant te zijn van T5... het potje rook erg naar pep moet ik zeggen.

Legday icm S5 (40 minuten)
Hmmmmm opeens zoveel energie dus maar high rep sessie.

- single leg legpress zonder rust 5x20
- single leg extension zonder rust 4x15
- leg extension partial reps 3x15
- Single leg hamstring curl zonder rust 3x20
- Single leg lying hamstring zonder rust 3x15
- Hyperextension focus hamstrings 3x10

Tja wat gaan we dan doen.... 60 min cardio voor de afwisseling. Kan online niet veel vinden over S5 maar het is n erg fijn goedje zeg!

Systeem dat temperatuur regelt op het werk was kapot dus was 24 graden op het werk. Was icm met dnp niet de ideale combinatie zeg (geen aanrader om in de zomer te nemen dus). Qua meeting en de spiegel lijk ik wat stil te staan maar we houden het nog n weekje vol en dan kijken wat resultaat is.

Note* volgens mij heb ik een type kick van de S5 :headphone:
die t5 is ook niet altijd even goed gedoseerd ging me toch een x uit me naad op me werk alsof ik 4gram pep op had :roflol:
 
Haha heerlijk! Ik moet zeggen dat ik van de S5 geen opgejaagd gevoel kreeg kreeg en geen raar gevoel maag/darmen en bij de T wel. Puur focus en energie door het plafond.
 
Geef eens een update brah, leef je nog? Haha

Ik heb veel dnp logs gezien die zomaar stoppen, dan vraag ik mij altijd af of die mensen het loodje hebben gelegd
 
Sinds zaterdag gestopt met de dnp de osta laat ik nog tm woensdag lopen. Vorige week zware week gehad door een onverwachts 'te gezellig' weekend met weinig slaap en redelijk wat genotsmiddelen. De hele week niet naar de gym geweest maar wel strak aan mijn dieet gehouden. In totaal 9,5 kilo gedropt en 11 cm buikomtrek dus daar had ik van te voren voor getekend echter wil ik nu natuurlijk meer. Denk dat ik vanaf april nog 4 weken droog train sessie ga doen alleen even kijken hoe en wat.....

Vandaag borst, triceps en cardio
- Bench 15,12,10,8 (40,60,80,100)
- Incline dumbell 3x8 (36)
- Incline flys 3x8 (24)
- Peckdek 3x15 (63)
- Low pull cable flys 3x12 (20)

- Strait bar pushdown 15,12,10 (30,35,40)
- Incline skullcrushers 3x12 (30)
- Overhead rope / v bar pushdown 2x3x20

- 20 min crosstrainer

Ik was aan het denken om vanaf april een sarm of oral te nemen icm t3 en ECA

Iemand een advies voor de boy?
 
Zal wel een hele potente sarm nemen als je t3 pakt
 
Sinds zaterdag gestopt met de dnp de osta laat ik nog tm woensdag lopen. Vorige week zware week gehad door een onverwachts 'te gezellig' weekend met weinig slaap en redelijk wat genotsmiddelen. De hele week niet naar de gym geweest maar wel strak aan mijn dieet gehouden. In totaal 9,5 kilo gedropt en 11 cm buikomtrek dus daar had ik van te voren voor getekend echter wil ik nu natuurlijk meer. Denk dat ik vanaf april nog 4 weken droog train sessie ga doen alleen even kijken hoe en wat.....

Vandaag borst, triceps en cardio
- Bench 15,12,10,8 (40,60,80,100)
- Incline dumbell 3x8 (36)
- Incline flys 3x8 (24)
- Peckdek 3x15 (63)
- Low pull cable flys 3x12 (20)

- Strait bar pushdown 15,12,10 (30,35,40)
- Incline skullcrushers 3x12 (30)
- Overhead rope / v bar pushdown 2x3x20

- 20 min crosstrainer

Ik was aan het denken om vanaf april een sarm of oral te nemen icm t3 en ECA

Iemand een advies voor de boy?

betekend zo een weekendje ook alcohol? ;-)
 
Kan iemand me vertellen hoe ik topic naam kan aanpassen via de app?

Net volgende cycle besteld, ben toch niet voor t3 icm oral gegaan. Heb net andarine (S4), eca en yohimbine besteld.

Week 1-4 S4 2x25 Mg ed, 2x eca ed, 3x 5mg yohimbine ed. Ik heb nog voor 1 week aan dnp liggen misschien knal ik die week 4 nog 200 Mg ed....

Iemand nog advies/tips voor de inname eca/yohimbine voor de beste vetverbranding? Ik was zelf aan het denken 1x eca + 5 Mg yohimbine in de ochtend en pre wo en 5 Mg yohimbine bij lunch.In de ochtend ga ik 20 min fasted cardio doen en in de avond uur kracht training en 20 min post wo cardio. Qua dieet ben ik er nog niet uit; ketose, carb cycling of backloading
 
Back
Naar boven