XXL Nutrition

DNP & MK2866

Bezoekers in dit topic

Kijk wekelijks naar de bijwerkingen maar up de dosis 50 per week.

Jij wel al eens 400 gepakt?

Eerste cycle 5 dagen op 250, de rest op 500. 2e cycle direct op 500. Maar op 500mg hou ik het geen weken vol , max 10 a 12 dagen.
 
Warmte van dnp zal bij mij wel meevallen omdat ik koolhydraat vrij eet. Ben benieuwd bij welke dosis ik het goed ga merken. Tot nu toe vind ik het n heel mild middel en begrijp niet waar al die horrorverhalen vandaan komen. Mocht deze cycle bevallen na de 30 dagen wil ik het ook wel icm T3 proberen.
 
Vanavond bezoek gehad en iets meer gegeten dan ik had gepland. 2 borden met aardappelpartjes, beenham en salade met als toetje 2x brownie met chocolade ijs. Wederom geen last gehad van de dnp wat ik wel had gedacht ivm koolhydraten en suikers

Morgenochtend wat extra cardio denk dat ik thuis wat ga traplopen en moet nog 4 bomen uitgraven in de tuin.
 
Waarom bench/squat jij niet?
 
Dat doe ik wel, ik wissel oefeningen af. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden en barbells zijn niet het heilige middel voor mij. Een goede balans tussen stang, dumbells en machines is erg belangrijk.
 
Gewicht: 101.5 (-3.5kg)
Buik: 81 (-4cm)
Bovenbeen 66 (-2cm)
Heup 102 (-1cm)

Vanmorgen dnp verhoogd naar 250 en merk wel meteen een verschil qua warmte.
Gym is vandaag maar tot 13 uur open ivm carnaval en moet zelf werken dus word 45 minuten traplopen straks.
 
Gaat goed
 
Gisteren na het werk opeens veel last van hoofdpijn en overdreven zweten. Toch maar koolhydraten gegeten en een loempia in de oven gelegd. Uiteindelijk lekker vroeg gaan slapen om 22 uur en strak 9 uurtjes geslapen.

Vanmorgen weer fris als n hoentje dus de dosis van 250/20 aangehouden en verder geen last gehad vandaag. Kan natuurlijk ook toeval zijn dat ik me gisteren zo voelde maar je legt wel meteen de link naar de middelen die je pakt.

Vandaag lekker schouders weer vol pompen naar 2 dagen verplichten rust.

- shoulder hammer press 3x8 (90)
- Single arm cable side raises 3x15 (15)
- Seated dumbel front raises 3x10 (16)
- Face pull high 15,12,10 (65,70,75)
- Barbell shrugs 4x15 (100)

Nu tijd voor 45 min crosstrainer!
 
ik had niet zo veel last van warmte alleen midden in de nacht dreef ik me bed uit en tering gehydrateerd wakker worden
 
ik had niet zo veel last van warmte alleen midden in de nacht dreef ik me bed uit en tering gehydrateerd wakker worden
Ik ook niet dat was de eerste keer. Warmte was ook nog oké maar vieze hoofdpijn was niet chill. Drink zowieso 5 liter water per dag dus daar kan t niet aanliggen
 
Ik ook niet dat was de eerste keer. Warmte was ook nog oké maar vieze hoofdpijn was niet chill. Drink zowieso 5 liter water per dag dus daar kan t niet aanliggen
ik kreeg de dagen na dat ik stopte wat hoofdpijn .. maar ik kreeg het wel wat warm na eten maar niet zoals al die horror verhalen maar ik zweet van mezelf al amper atm.. eigenlijk alleen in de zomer.

zelfs op tren zweet ik niet
 
Sensatie verhalen dat heb je met dmma en 4fmp ook, Staat en valt bij verstandig gebruik
 
Interessant, nog iemand die weinig oefeningen/volume draait. In
 
Weer een dagje kunnen afstrepen zonder enige klachten van de dnp. Zal het door de osta komen dat ik geen last van de dnp heb? Dieet is bijna spot on, trainen gas ik probleemloos door heen en heb nog geen cardio sessie geskipt (dat is wel eens anders geweest) en daarnaast is mn kracht stabiel gebleven ondanks dat ik geen carbs eet.

Vandaag armen supersets (28 min) en wat kuiten omdat ik zo snel klaar was met de armen.

- Dumbell curls/ dumbel skullcrushers 3x10
- Overhand barbell curls / bodyweight dips 3x10
- Rope hammer curls / rope overhead extensions 3x12
- Single arm high cable curl / single arm tricep pushdown 3x15
- Standing calf press 5x15

23 days till masters!
 
Vandaag roostervrij en flink in de tuin zitten buffelen van 10:00 - 13:00 uur zo dat is extra cardio sessie voor vandaag.

Kon het niet laten om weer ff op te meten

Middel = 78 (-7cm)
Heup = 101 (-2cm)
Boven been = 65 (-2cm)

Vanavond staat rug op de planning :pressing:
 
Het zonnige zuiden he:wave2:
 
Back
Naar boven