alexannetje
Cool Novice
- Waardering
- 11
In plaats van de gewone gymles is mijn dochter (16) afgelopen week met haar klas naar de sportschool geweest. Ze was er heel enthousiast over, ze hebben oa met dumbbells geoefend, van 3 kg. Op eigen verzoek mocht ze het ook met 5 proberen en dat lukte, wat haar een groot compliment opleverde dat ze weliswaar mager (hm dat valt wel mee hoor) was maar toch heel sterk. Ze hebben zoiets al eens eerder gedaan met school, toen vond ze het ook al leuk maar nu nog veel meer en wil ze dit dus blijven doen, waar ik op zich erg blij mee ben (als ze dan ook nog eens van me aan wil nemen hoe belangrijk goede voeding is.....). Maar dan wil ik wel dat ze naar een goede sportschool gaat omdat ik wel wil dat ze goede begeleiding kan krijgen.
Waar moeten we op letten? Punt is dat ze geen groepslessen wil doen maar echt wil gaan trainen met apparaten en gewichten.
Ben trouwens benieuwd of ze het daadwerkelijk vol gaat houden, aangezien haar vriendinnen niet mee willen. Alleen er naartoe, en alleen trainen dus, waarschijnlijk tussen voornamelijk volwassenen. Maar ze is vastbesloten dat ze dit wil.
Ervaringen van meiden van ong. deze leeftijd zijn ook heel welkom, ik heb al gezocht in het tienerforum maar ik geloof dat daar alleen jongens schrijven vandaar dat ik het hier maar eens probeer
Waar moeten we op letten? Punt is dat ze geen groepslessen wil doen maar echt wil gaan trainen met apparaten en gewichten.
Ben trouwens benieuwd of ze het daadwerkelijk vol gaat houden, aangezien haar vriendinnen niet mee willen. Alleen er naartoe, en alleen trainen dus, waarschijnlijk tussen voornamelijk volwassenen. Maar ze is vastbesloten dat ze dit wil.
Ervaringen van meiden van ong. deze leeftijd zijn ook heel welkom, ik heb al gezocht in het tienerforum maar ik geloof dat daar alleen jongens schrijven vandaar dat ik het hier maar eens probeer

(en ik dacht nog, ik vraag het in het vrouwen forum haha)