MuscleMeat

Doe de stemwijzer, verkiezingen 2006 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hmm ik kwam op SGP uit .???
 
Ik kom uit op Lijst Fortuyn, gevolgd door Nederland Transparant.

Wat gek, het CDA heeft bijna de minste overeenkomsten met mijn visie. ;)
 
Iemand in deze thread zij dat de resultaten redelijk rechts waren. Ik ben redelijk liks dus natuurlijk zal dat af en toe botsen he. Het is dus maar flauw weer een discussie uit te lokken. dat was niet de bedeling van de topicstarter. Aan iedereen werd gevraagd om eens de test te doen? Er werd niet vermeld : "niet voor Belgen."
Je gaat er teveel op in man, ik maakte gewoon een grapje. ???
Vanaf nu train je maar met een ander samen:D
Nee, loop gewoon stiekem weg als hij vraagt om te spotten bij bankdrukken. :p
 
Sp, stond boven aan. Daar gaat mijn voorkeur wel een beetje naar uit.

Maar 1NL maakt ook wel een kans
 
Jordy, het contrast tussen die partijen is wel redelijk groot natuurlijk.
 
Er kwam PvdA uit, maar never dat ik op die partij ga stemmen. Als er een achterbakse partij meedoet dan is het de partij van Wouter (sprookjes)Bos
 
En vertel eens waarom jij het liberale gedachtengoed zo koestert Mik...?

Omdat ik denk dat het de economie betert ;)

Het heeft geen zin om de verschillen tussen rijk en arm kleiner te maken (vb PvdA, omdat daar voor m'n gevoel de meeste stemmen naartoe gaan), dan vertrekken alle rijken naar het buitenland omdat ze het daar toch veel beter hebben, en dan gaat het alleen nog maar slechter.
Als het goed gaat met de rijken (de ondernemers), dan vloeit dat automatisch door naar het personeel.

En ik vind het gewoon belachelijk dat als je een hoog inkomen hebt dat je daarvan meer dan de helft moet afstaan aan die klote belasting. Dan werk je je een slag in de rondte, of je hebt er 10 jaar voor moeten studeren, en dan kun je dat nog niet zien aan je bankrekening.

Maargoed dat is mijn point-of-view. :)
 
Omdat ik denk dat het de economie betert ;)

Het heeft geen zin om de verschillen tussen rijk en arm kleiner te maken (vb PvdA, omdat daar voor m'n gevoel de meeste stemmen naartoe gaan), dan vertrekken alle rijken naar het buitenland omdat ze het daar toch veel beter hebben, en dan gaat het alleen nog maar slechter.
Als het goed gaat met de rijken (de ondernemers), dan vloeit dat automatisch door naar het personeel.

En je wist nog niet wat je gaat studeren?

Kies voor de economische wetenschap, en je krijgt de mogelijkheid buitengewoon veel wijsheid te vergaren en tevens deze mening te herzien! :D
 
Ik stem SP. Enkel om de lijsttrekker: Jan Marijnissen ;)

:jk:
 
En je wist nog niet wat je gaat studeren?

Kies voor de economische wetenschap, en je krijgt de mogelijkheid buitengewoon veel wijsheid te vergaren en tevens deze mening te herzien! :D

Nou nee economie ligt me verder ook niet zo.

Maargoed ik heb me ook nog niet echt in alle partijen en hun ideeën verdiept, ben ik nog wel van plan te gaan doen maar ik weet nog niet helemaal hoe... :)
 
1. GroepWilders
2. Fortuyn
3. VVD
4. Eén NL
5. CDA

als laatste 2:

PVDA
Groenlinks
 
1. CDA
2. VVD
3. Groep Wilders

Voordat ik uberhaupt de stemwijzer invulde was ik er al bijna zeker van dat ik ging stemmen voor het CDA, dat is nu nog slechts bevestigt door de stemwijzer.

Ik zou deze top-3 trouwens ook graag zien als coalitiepartners voor een regering.
 
1. CDA
2. VVD
3. Groep Wilders

Voordat ik uberhaupt de stemwijzer invulde was ik er al bijna zeker van dat ik ging stemmen voor het CDA, dat is nu nog slechts bevestigt door de stemwijzer.

Ik zou deze top-3 trouwens ook graag zien als coalitiepartners voor een regering.

ME too!
 
Back
Naar boven