BankingForVials
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.127
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moet zeggen, toen ik veel problemen had met m'n grip en wat dingen zocht kwam ik op een site die zei dat je maar straps mag gebruiken wanneer je 3x BW doet en nog wat macho opmerking dat ik me echt slecht voelde..Iedereen? Ik lees hier anders best veel reacties van mensen die straps gebruiken.
Dit ben ik niet van je gewend Bert, hier cringe ik zelfs een beetje van....Ik de gym waar ik trainen lijkt 80% squatten eng te vinden en 90% deadliften.
Ik de gym waar ik trainen lijkt 80% squatten eng te vinden en 90% deadliften.

*In.
DitDouble overhand met hook grip/straps om 3 redenen:
1: Assymetrisch - ene schouder in externe rotatie, andere in interne rotatie.
2: Aan de kant waar je onderhands pakt draait de stang van je weg dus je moet veel meer moeite doen om de stang naar je toe te trekken. De ene kant moet altijd harder werken dan de andere
3: Risico op biceps tear.

Ja dit is waar, ik heb het gekregen. nu een tijdje andersom. lijkt idd bij te trekken.Mixed; links over en rechts onderhands.
Wel eens ergens gelezen dat je hierdoor onbalans kan krijgen als je het nooit afwisselt, in hoeverre dit waar is weet ik niet maar het klinkt wel logisch.