XXL Nutrition

Doel van deze sectie

• Topic Starter Topic Starter
Vet zou wel tof zijn als ze komen chatten zou de kwaliteit van de site alleen maar ten goede komen.
Even wat vraagjes though:
- is die chat alleen voor elite members?
- bestaat de chat al?
Neee! Dit board IS de chat, er is geen IRC of chatserver ofzo dat bedoel ik niet :p Dit board is uiteraard voor iedereen open en hopelijk komt er ooit eens een pro langs :)

Goed idee idd! Ben benieuwd welke pro's zich aanmelden.

En degenen die geen Engels spreken zouden eens snel terug naar de basisschool moeten.

Pm'ed en/of mailed:

Lee Priest, Desmond Miller, Shawn Ray, Luke Wood, Dave Palumbo, Victor Martinez, Evan Centopani, Troy Brown, Branch Warren, Layne Norton, Serge Nubret, Gustavo Badell, Gary Strydom, Dennis Wolf, Dexter Jackson, Markus Ruhl, Tony freeman, Dennis James & Ronnie Coleman.

Mooi idee BigT en nice one Sephirotsnake, krijg je karma voor. Moet eerst verdelen maar heb je nog tegoed ;)

Dan moet er ook een engelse versie van dit topic komen ;)

Niet veel reactie terug gehad so far...

Branch Warren heeft gewoon thnx voor de invite terug ge'pmed.

Troy Brown voelt zich vereerd en vroeg hoe hij kon joinen..
heb gezegd dat hij zich gewoon moest reggen en dat big_t hem wel zijn pro sttus zou geven als hij het blijkt te zijn...

heb hem wat vertalingen gestuurd om de kans te vergroten dat hij regged...

DBB is al vrij groot en bekend op het net maar de taal is natuurlijk een enorm grote brug waar velen (zeker buiten Europa) niet over willen. Heb al eerder zitten denken over een 'international board' sectie trouwens, maar of het meer succes zou hebben?

In elk geval is 12% van de guests afkomstig uit de States, toch niet weinig :)

FF snel een engelse sectie maken dus. maybe gewoon een 2e pro gedeelte openen waar alleen engels gesproken mag worden? iig wel een super idee!!

Maar hoe zit het met het registreren dan T? Kan dat ook in het engels of?

T , draait dit forum op Joomla ? want volgens mij zijn daar complete vertaal compounts voor te DL-en :D

Zou idd t forum een stuk toegangkelijker maken voor Buitenlanders ( die geen NL spreken ;) )

Volgens mij werkt dat met 2 vlaggetjes onderaan de site , waarmee je van taal kunt switchen ( enkel de vaste Forum lay-out natuurlijk :D )

:thumbup: tis te hopen dat er een paar zich gan aanmelden hiero, zij kunnen ons wel wat van nuttige informatie vergaren :)

Zeer goed idee big -T

XXLtje: Engels kan ik zo aanzetten als het moet. :)

Goed idee, moeten we eens uitzoeken.

ik stem voor! [nu moeten jullie dus wel :cool:]

Miss een English Only hoofdsectie aanmaken met daarin een afzonderlijke Introduction Section? Zo heb je als buitenlander toch een plek waar je zeker bent dat je probleemloos kan posten. Eens dit wat op gang komt krijg je zowiezo meer instroom van engelstalige members want momenteel is daar amper draagvlak voor.

Miss een English Only hoofdsectie aanmaken met daarin een afzonderlijke Introduction Section? Zo heb je als buitenlander toch een plek waar je zeker bent dat je probleemloos kan posten. Eens dit wat op gang komt krijg je zowiezo meer instroom van engelstalige members want momenteel is daar amper draagvlak voor.

Zat ik idd ook al aan te denken , gewoon een sectie waar ook alle NL leden in het engels posten idd.
- engelse sticky's
- engelse categorieën

of zoiets :D

Victor Martinez zou wel willen (zegt hij:p) Maar hij kan niet omdat hij een contract heeft met Muscular Development om daar te posten.

Terug
Naar boven