- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha thanks Neet! Ga vandaag mijn nieuwe dip belt uitproberen, weighted dips +30 kgDat laagje spek oogt wel iets meer dan 15%. Maar goeie poten en bovenarmen man. En ook op die borst zit wel wat. Nou snap ik waar je die weighted dips vandaan tovertGoed bezig!

uiteraardt weer verloren tijdens t uitgaan met een paar drankjes 
Ja, puur voeding, ik ga het een week aankijken op 2500-2100 kcals. Kijken hoe me gewicht is aankomende vrijdag.Strict press is dat een staande OHP? Flink gewicht dan!
Je gewicht gaat maar langzaam terug. Per maand 1 kg zo'n beetje. Doe je ook nog cardio erbij, of puur voeding?
Ben benieuwd! Van de zomer streef ik ook weer naar zo'n 78kg..Ja, puur voeding, ik ga het een week aankijken op 2500-2100 kcals. Kijken hoe me gewicht is aankomende vrijdag.
Yes, is een staande ohp!

Haha, 4ever shredded! Heb zin in de meet man!Ben benieuwd! Van de zomer streef ik ook weer naar zo'n 78kg..![]()

Lower body staat op de planning. Maar als de meet wat anders heeft ben ik eager om dat te doen!Heb ook zeker zin in de meet!
Training van gister ziet er goed uit! Weet je al wat je zaterdag gaat trainen?

Volgens mij mogen ze daar wel wat extra barbells gaan aanschaffen...bijna iedereen heeft LB dag...Lower body staat op de planning. Maar als de meet wat anders heeft ben ik eager om dat te doen!
Qua planning heavy squats and heavy deadlifts![]()
Haha ik kan ook Upper Body doen, verdraai ik me LB en UB, of zoals jij een FB ben ik ook voor in.Volgens mij mogen ze daar wel wat extra barbells gaan aanschaffen...bijna iedereen heeft LB dag...
Buiten mijn DL's om maak ik er wel een FB training van..
Ja qua kracht gaat het lekker! Heb tijdens me cut vorig jaar ook geen kracht verloren pas toen ik in thailand zat en niet op oude gewichten kon trainen toen daalde mijn kracht significant. Met een kcal tekort neemt alleen me volume wat af, maar ook pas veel later.http://reactiongif.org/wp-content/u...-ass-do-want-interested-lick-lips-WTF-GIF.gif
Gaat prima hier bro! Geen krachtverlies op 2500/2100 is goed om te zien.
Dat is niet verkeerd dan!Ja qua kracht gaat het lekker! Heb tijdens me cut vorig jaar ook geen kracht verloren pas toen ik in thailand zat en niet op oude gewichten kon trainen toen daalde mijn kracht significant. Met een kcal tekort neemt alleen me volume wat af, maar ook pas veel later.
Eerst studie in Bangkok voor 3 maanden, maar tussendoor in Central Thailand gerezen, verder naar het Noorden; CHian Mai, Chiang Rai (Die triangle gedaan). Daarna de border gecrossed naar Cambodia voor 10 dagen, alles gedaan letterlijk in turbo mode een heel rondje door Cambodia gedaan, met name de hoofdstad, Phnomphen, Sianoukhville, Ankor wat gezien. Daarna door gegaan naar Bali voor twee weken en ook een zieke reis gemaakt naar alles via de motor, super tof, was misschien wel de vetste ervaring. Bali prachtig en heerlijk land! Tevens ook het zwaarste ooit gedaan daar, de Rinjani berg beklimmen, me knieën waren flink kapot alsof ik 220 kg squatte, moet je nagaan dat ik dat nooit heb gedaan maar wel echt mega gaaf!Dat is niet verkeerd dan!
Waar in Thailand was je geweest?
Thanks man! Ja was het ook, wil ook zeker weer terug gaanPrima workout gozer! Die hele studie/vakantie in Thailand/Cambodia/Bali klinkt awesome!
Ik heb eind 2013 alleen Thailand bezocht! Wil zo graag weer terugBali staat ook nog op mijn wensen lijst!
![]()