MuscleMeat

Dominator's road to strength!

Dat laagje spek oogt wel iets meer dan 15%. Maar goeie poten en bovenarmen man. En ook op die borst zit wel wat. Nou snap ik waar je die weighted dips vandaan tovert ;) Goed bezig!

• Topic Starter Topic Starter
Dat laagje spek oogt wel iets meer dan 15%. Maar goeie poten en bovenarmen man. En ook op die borst zit wel wat. Nou snap ik waar je die weighted dips vandaan tovert ;) Goed bezig!
Hahaha thanks Neet! Ga vandaag mijn nieuwe dip belt uitproberen, weighted dips +30 kg :D

Ja, ik ga dat spek laagje maar is wegtoveren aankomende twee maanden.

Sta nu op 2500 @ Trainingsdagen & 2100 @ rustdagen kcals.

13-02-15
UB
Bench Press: 3x5x92,5
Pull ups: 3x6xbw+5kg
Dips: 4x8x30
Strict Press: 1x5x55
BOR: 4x8x75
Incline DB Press: 4x8x32 max
(Machine) Bicep curl: 4x6x45 (8/7/7/6)
Tricep Pressdown: 4x8x54 (anders)

Pittige training vandaag.. Alles ging vrij moeizaam eigenlijk, maar wel tevreden met de training. Overhead was t pittigst.

Dipbelt met succes geprobeerd!

Na de training unlimited braziliaans (nadruk vlees) gegeten, protein level x 10000000 :D uiteraardt weer verloren tijdens t uitgaan met een paar drankjes :p

Gewicht update:

06-01: 87,6kg
92,5/88 buik
64 quad
36/41 bicep
14/14/14 vp: circa 15/16%

06-01: 87,6kg
11-01: 86,2kg
15-01: 86,7kg
18-01: 86,6kg
22-01: 86,6kg
23-01: 86,5kg 86,5cm buik/bicep 41
26-01: 85,4kg /quad64
27-01: 85,6kg
31-01: 87kg
03-02: 86,7kg
06-02: 86,6kg
15-02: 85,8kg !

Weer in de 85 regio, op naar de 78 is me uiteindelijke doel aan het einde van deze cut.

Strict press is dat een staande OHP? Flink gewicht dan!
Je gewicht gaat maar langzaam terug. Per maand 1 kg zo'n beetje. Doe je ook nog cardio erbij, of puur voeding?

Strict press is dat een staande OHP? Flink gewicht dan!
Je gewicht gaat maar langzaam terug. Per maand 1 kg zo'n beetje. Doe je ook nog cardio erbij, of puur voeding?
Ja, puur voeding, ik ga het een week aankijken op 2500-2100 kcals. Kijken hoe me gewicht is aankomende vrijdag.

Yes, is een staande ohp!

Ben benieuwd! Van de zomer streef ik ook weer naar zo'n 78kg..:o
Haha, 4ever shredded! Heb zin in de meet man!

Bijgaand training van vandaag:
15-02-15
LB:
Leg extension:
1x10x82
Rest/pause x50

Deadlift:
1x6x70
1x5x100
1x5x140

Squat (high bar):
3x5x110

Prone leg curl:
1x12x54
Rest/pause x50

Seated calff raises:
3x20/15x82

Shrugs: (niet)
4x10x30

Super goeie training gehad met een andere gozer in de gym. Die (conventional) deadlifts gingen echt easy! Dagelijks foam rollen routine maken en me rug klachten zullen sterk verminderen :)

Heb ook zeker zin in de meet!:D:thumbs:

Training van gister ziet er goed uit! Weet je al wat je zaterdag gaat trainen?

Heb ook zeker zin in de meet!:D:thumbs:

Training van gister ziet er goed uit! Weet je al wat je zaterdag gaat trainen?
Lower body staat op de planning. Maar als de meet wat anders heeft ben ik eager om dat te doen!

Qua planning heavy squats and heavy deadlifts :p

Lower body staat op de planning. Maar als de meet wat anders heeft ben ik eager om dat te doen!

Qua planning heavy squats and heavy deadlifts :p
Volgens mij mogen ze daar wel wat extra barbells gaan aanschaffen...bijna iedereen heeft LB dag...

Buiten mijn DL's om maak ik er wel een FB training van..

Volgens mij mogen ze daar wel wat extra barbells gaan aanschaffen...bijna iedereen heeft LB dag...

Buiten mijn DL's om maak ik er wel een FB training van..
Haha ik kan ook Upper Body doen, verdraai ik me LB en UB, of zoals jij een FB ben ik ook voor in.

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:28 ----------

16-02-15 Push:
Incline Bench press:
1x12x57,5
rest/pause x50

Dips:
1x12x20
rest/pause x50

Side raises:
1x10x9
Rest/pause x30

Flat DB Flies:
1x12x18
Rest/pause x50

Tricep extension 2handed:
1x12x28
Rest/pause x30

Tricep pressdown:
1x12x45
Rest/pause x30

Training verliep prima. Ben blij met me dip belt! Verder waren de side raises zwaar & vermoeiend. Die flies waren verdomd chill vandaag, perfect contraction!

POST WORKOUT PROTEIN NUTELLA CAKE

Iets te taai jammer genoeg :p

image.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gaat prima hier bro! Geen krachtverlies op 2500/2100 is goed om te zien.

Ja qua kracht gaat het lekker! Heb tijdens me cut vorig jaar ook geen kracht verloren pas toen ik in thailand zat en niet op oude gewichten kon trainen toen daalde mijn kracht significant. Met een kcal tekort neemt alleen me volume wat af, maar ook pas veel later.
Dat is niet verkeerd dan!:thumbs:

Waar in Thailand was je geweest?

Dat is niet verkeerd dan!:thumbs:

Waar in Thailand was je geweest?
Eerst studie in Bangkok voor 3 maanden, maar tussendoor in Central Thailand gerezen, verder naar het Noorden; CHian Mai, Chiang Rai (Die triangle gedaan). Daarna de border gecrossed naar Cambodia voor 10 dagen, alles gedaan letterlijk in turbo mode een heel rondje door Cambodia gedaan, met name de hoofdstad, Phnomphen, Sianoukhville, Ankor wat gezien. Daarna door gegaan naar Bali voor twee weken en ook een zieke reis gemaakt naar alles via de motor, super tof, was misschien wel de vetste ervaring. Bali prachtig en heerlijk land! Tevens ook het zwaarste ooit gedaan daar, de Rinjani berg beklimmen, me knieën waren flink kapot alsof ik 220 kg squatte, moet je nagaan dat ik dat nooit heb gedaan maar wel echt mega gaaf!

En toen terug naar THailand voor het zuiden, koh tah, ko pi pi, eilanden tour ook full moon enzo :]

---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:17 ----------

17-02-15 Pull:
Chin ups: - bredere grip
1x10xbw
rest/pause x50

Pull downs wide grip:
1x12x50
rest/pause x50

Prone Y raises:
1x12x45 - de stang niet meegerekend
rest/pause x50

Facepulls:
1x11x45
Rest/pause x50

Bicep curls:
1x11x30
rest/pause x30

Hammer curls:
1x10x14
rest/pause x30

Bodyweights chin ups gingen prima aan het begin, maar na de 30e rep ontzettend moeizaam. Verder degelijke training: overal met minimaal een rep verhoogt. Had wel wat spierpijn hier en daar, morgen rust en wat dans pasjes oefenen ^^

Vorige keer wide grip pull downs wat te hoog gepakt, vandaag naar 50 gebracht en van daar opbouwen.

Prima workout gozer! Die hele studie/vakantie in Thailand/Cambodia/Bali klinkt awesome!

Ik heb eind 2013 alleen Thailand bezocht! Wil zo graag weer terug:D Bali staat ook nog op mijn wensen lijst!:thumb:

Prima workout gozer! Die hele studie/vakantie in Thailand/Cambodia/Bali klinkt awesome!

Ik heb eind 2013 alleen Thailand bezocht! Wil zo graag weer terug:D Bali staat ook nog op mijn wensen lijst!:thumb:
Thanks man! Ja was het ook, wil ook zeker weer terug gaan :D

Bali is een absolute aanrader! Ga je zeker van genieten!

Gisteren en vandaag rustdagen, althans active deload daagjes i.v.m. de meet en full body training voor morgen.

- Vet verlies gaat tergend langzaam op de één of andere manier, iig wat de scale aangeeft, misschien is me maaginhoud gewoon veel meer, aangezien ik wel veel eet (maar allemaal low kcal high density foods) zoals rode bieten, zoete aardappelen en veel groente.

Ik zit op sommige trainingsdagen zelfs rond de <2200 kcals en gewicht neemt daarbij niet af :p

Terug
Naar boven