- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk!IN! was leuk je gisteren gezien (en heel even gesproken) te hebben![]()
Tof! Leuk je gesproken te hebben tijdens het trainen met name!
Ja zeker! Haha best part; food gainsss, flinke dreamers-all-you-can-eatWas leuk gisteren man! Goed gegeten ook nog erna
Ga jouw logje ook eens volgen![]()
Haha dat kun je wel zeggen!Meet zag er prima uit op foto's en filmpjes. En het diner was bijna zwaarder dan de train geloof ik
Blijf je nog even in NL?

Meet zag er prima uit op foto's en filmpjes. En het diner was bijna zwaarder dan de train geloof ik![]()

Hahah, volgende keer met foto!lekkere dips!!
en zo'n opmerking zonder foto is niet eerlijk![]()

hahaha goed gezien marv! Ik moest wat supps halen voor me ouders, deed het vanwege de snelle levering via B&F maar had alleen 'now foods' supps voor ze gehaald.Zie ik daar nu notenpasta met 20% minder noten?
Mooi volume op de chins hoor gozer! Hoeveel repjes per set ongeveer?
Thanks!
Je kunt nooit iets stoms vragenHoe werkt dat rest/pause precies? Of vraag ik nu iets stoms?![]()

HYTE?

haha nee ik heb hetzelfde als jij hoor, maar in het algemeen is het niet kunnen eten (wat je vaker hoort), ik kan daar in tegen altijd heel veel eten, en wil dat ook persé doen na zo'n lange nacht van stampen en niks eten, maar m'n vrienden zeggen allemaal 'hoe de fuk kun je eten'HYTE?
Dat van dat niet kunnen eten hoor ik vaker! Bij mij is het na een feestje meestal de omgekeerde wereld...non-stop snaaien en vreten! Ik heb vaak voor direct erna al een zakje snoep klaar liggen..![]()

Heb weleens zo'n brak dag met vrienden gehad...hun allemaal water drinken..ik een halve oreo-kwarktaart opgegeten...haha nee ik heb hetzelfde als jij hoor, maar in het algemeen is het niet kunnen eten (wat je vaker hoort), ik kan daar in tegen altijd heel veel eten, en wil dat ook persé doen na zo'n lange nacht van stampen en niks eten, maar m'n vrienden zeggen allemaal 'hoe de fuk kun je eten'![]()

HAHAHA you win, you chubby dreamer bulker sometimesHeb weleens zo'n brak dag met vrienden gehad...hun allemaal water drinken..ik een halve oreo-kwarktaart opgegeten...
als ontbijt..