MuscleMeat

Dominator's road to strength!

IN! was leuk je gisteren gezien (en heel even gesproken) te hebben ;)

Was leuk gisteren man! Goed gegeten ook nog erna :D
Ga jouw logje ook eens volgen ;)

Meet zag er prima uit op foto's en filmpjes. En het diner was bijna zwaarder dan de train geloof ik ;)
Blijf je nog even in NL?

• Topic Starter Topic Starter
IN! was leuk je gisteren gezien (en heel even gesproken) te hebben ;)
Leuk!

Ja zeker was een zeer geslaagde meet en leuk je ontmoet te hebben!

---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:58 ----------

Tof! Leuk je gesproken te hebben tijdens het trainen met name!

---------- Toegevoegd om 12:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:58 ----------

Was leuk gisteren man! Goed gegeten ook nog erna :D
Ga jouw logje ook eens volgen ;)
Ja zeker! Haha best part; food gainsss, flinke dreamers-all-you-can-eat

Tof man!

---------- Toegevoegd om 12:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:00 ----------

Meet zag er prima uit op foto's en filmpjes. En het diner was bijna zwaarder dan de train geloof ik ;)
Blijf je nog even in NL?
Haha dat kun je wel zeggen!

Even me train van gisteren tijdens de meet:

3x5x95 Bench Press (nice, zie nu dat ik daarmee ook hoger stond, dan de geplande werkset)

1x3x160kg Deadlift (Was er blij mee aangezien werk set eigenlijk op 145 stond)

1x5x120kg Squats (Ook blij meet aangezien werk set op 115 stond)

Pull Ups: 3 sets
Dips: 3 sets
Chin ups: 3 sets

Had me mobiel in de locker laten liggen, was meer op gevoel af qua gewichten, maar als ik het zo zie, ben ik er blij mee!

- Ik blijf nu voorgoed weer in Nederland, althans voor een lange tijd :)

OK, welkom terug dan ;)

Nog even de update van gisteren!

22-02-15 Push:
Incline Bench press:
1x10x60
rest/pause x50

Dips:
1x10x22,5
rest/pause x30

Side raises:
1x12x9 (niet strict)
Rest/pause x50

Flat DB Flies:
1x10x20
Rest/pause x50

Triceps waar ik zin in had, x60 reps totaal.

Goeie training neer kunnen zetten en lekker vol ogen door de sushi feast van gisteren :p

lekkere dips!!

en zo'n opmerking zonder foto is niet eerlijk :mad:

23-02-15 Pull:
Chin ups: - bredere grip
1x10xbw
rest/pause x30

Pull downs wide grip:
1x10x54 (had 12 reps, maar kon een stuk gecontroleerder)
rest/pause x50

Prone Y raises:
1x12x47,5 - de stang niet meegerekend
rest/pause x50

Facepulls:
1x11x45
Rest/pause x50

Bicep curls: (niet)
1x11x30
rest/pause x30

Hammer curls:
1x10x14
rest/pause x30

Flink vermoeide biceps vandaag, volume verlaagt naar x30 op chins en 1 bicep oefening gedaan. Voor de rest lekkere tren!

Pannenkoekjes na de training kunnen niet ontbreken!

image.jpg

Sterke dips idd :thumbs:

Zie ik daar nu notenpasta met 20% minder noten?:o

Mooi volume op de chins hoor gozer! Hoeveel repjes per set ongeveer?

Zie ik daar nu notenpasta met 20% minder noten?:o

Mooi volume op de chins hoor gozer! Hoeveel repjes per set ongeveer?
hahaha goed gezien marv! Ik moest wat supps halen voor me ouders, deed het vanwege de snelle levering via B&F maar had alleen 'now foods' supps voor ze gehaald.

En tsja.. die noten pasta is echt matig, maar hun pindakaas.. Nom Nom

Begin was 10, daarna 6,6,5,5 (zoiets +/- 30-60 sec rust erbij) met name bij de tweede & vierde set wat meer rust.

---------- Toegevoegd om 09:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------

Thanks!

Eindelijk dip belt aangeschaft, kan ik weer terug naar me oude PR van +50 kilo hopelijk (Pre-Thailand)

.. Zal nog wel even duren

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:22 ----------

24-02 Legs:
Leg extensions:
1x12x82
rest/pause x50

Romanian deadlifts: (niet/rust)
1x12x70
Rest/pause 30

Front squats
1x12x60
Rest/pause x50

Prone leg curl:
1x12x54
Rest/pause x50

Seated calff raises: (anders)
3x25x45

Prima burn training! Alle setjes gehaald, gaf me onderrug wat rust vandaag. Morgen wordt het lekker spierpijn hebben.

Hoe werkt dat rest/pause precies? Of vraag ik nu iets stoms? :o

Hoe werkt dat rest/pause precies? Of vraag ik nu iets stoms? :o
Je kunt nooit iets stoms vragen ;)

Het gaat hierbij om de rust periodes met name. Ik doe de eerste set tussen de 8 - 12 reps, haal ik de 12, verhoog ik in gewicht de volgende keer, haal ik niet de 8 dan weet ik dat het gewicht te hoog is.

Vervolgens na die eerste set, neem je telkens het minimale aan rust om weer een setje te doen, en dit doe je dan steeds, dus in plaats van dat je 90 seconde rust neemt per set doe je dit ongeveer 30sec.

De oefening en de daarbij hanterende sets zullen er vaak zo uitzien: 1x12x100kg x6x6x6x6x5x5x4 = 50 reps totaal x 100kg. In plaats van bijvoorbeeld: 5x10x100kg
- Natuurlijk verschilt het ook per oefening hoeveel rust je minimaal nodig hebt om er een X aantal sets uit te halen, bijvoorbeeld tricep pushdown is met 15 seconde al genoeg. Maar chin-ups of Pullups heb ik vaak wat langer nodig.

Link: http://www.bodybuilding.com/fun/rest_pause_training_methods.htm
http://www.muscleandfitness.com/wor...st-pause-training-greater-strength-and-muscle

---------- Toegevoegd om 16:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------

Zondag 1 Maart, zal ik weer de nodige aanpassingen maken omtrent mijn cut. Inclusief visualisering goals en tekeningen om zo mijn focus volledig op het cutten te kunnen leggen. Heb de laatste tijd gemerkt dat deze CUT nog niet op prioriteit ligt, en daarmee mijn resultaten wat langzamer verlopen.

Vrijdag feestje.. Veel vocht, gains will be lost.. HYTE, inbe4 zaterdag niet kunnen eten :p

Morgen nog een upperbody die ik zal posten en zondag weer een volledige update.

HYTE?

Dat van dat niet kunnen eten hoor ik vaker! Bij mij is het na een feestje meestal de omgekeerde wereld...non-stop snaaien en vreten! Ik heb vaak voor direct erna al een zakje snoep klaar liggen..:o
haha nee ik heb hetzelfde als jij hoor, maar in het algemeen is het niet kunnen eten (wat je vaker hoort), ik kan daar in tegen altijd heel veel eten, en wil dat ook persé doen na zo'n lange nacht van stampen en niks eten, maar m'n vrienden zeggen allemaal 'hoe de fuk kun je eten' :)

En HYTE is een organisatie die het technofeestje van vrijdag met o.a. Marcell detmann, robert hood, Rod heeft georganiseerd.

haha nee ik heb hetzelfde als jij hoor, maar in het algemeen is het niet kunnen eten (wat je vaker hoort), ik kan daar in tegen altijd heel veel eten, en wil dat ook persé doen na zo'n lange nacht van stampen en niks eten, maar m'n vrienden zeggen allemaal 'hoe de fuk kun je eten' :)
Heb weleens zo'n brak dag met vrienden gehad...hun allemaal water drinken..ik een halve oreo-kwarktaart opgegeten...

als ontbijt..:eating:

Heb weleens zo'n brak dag met vrienden gehad...hun allemaal water drinken..ik een halve oreo-kwarktaart opgegeten...

als ontbijt..:eating:
HAHAHA you win, you chubby dreamer bulker sometimes :D

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:08 ----------

26-02-15
UB
Bench Press: 3x5x95

Pull ups: 3x6xbw+5kg - target niet gehaald;
2x5xbw(87)+7,5kg
1x4xbw(87)+7,5

Dips: 3x8xbw(87)+32,5kg

Strict Press: 1x5x57,5 F
Fail het werd 1x4x57,5

BOR: 4x8x77,5

Incline DB Press: 4x8x32 max
1x10x32 vervolgens 3x8x32

(Machine) Bicep curl: 3x6x50
Tricep Pressdown: 3x8x59

Training voelde goed aan.. Bench still weak 3x5x95, wel gehaald maar met moeite de laatste set eruit geperst - 2min per set rust gepakt. Hola at dips & BORs gingen erg makkelijk!

Terug
Naar boven