MuscleMeat

Dorian Yates en Mascha

A workout from the dungeon starring mascha tieken
Vol 1.

Hey Mascha, tijdje geleden, alles goed nog? news? new vids?

Groetjes Nick

Ik zie net dat ze ook Evan Centopani heeft zien trainen. :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
ja sorry een beetje laat update`tje...
de expo was totaal anders dan de FIBO. Het was absoluut wel heel erg leuk maar er was weinig herrie en het was echt een stuk kleiner dan de FIBO. Tevens waren er bijzonder weinig getrainde dames, bij de stands en in het publiek.
Het was mede zo leuk omdat Berry de Mey er ook was. Berry is al jaren lang bevriend met mijn vriend en hij heeft net zijn eigen voedingssupplementen lijn op de markt gebracht.
2hmm42f.jpg

Hij wilde graag eens met de profs van nu praten en gedachten uitwisselen. Maar op een of andere manier was Ber te bescheiden om op de jongens af te stappen. Hij dacht echt dat ze hem niet meer zouden kennen.
Dus ik heb hem meegenomen en bv ff naar Jay gegaan. Ik ken Jay ook al jaren dus toen hij me zag aankomen zwaaide hij al dat ik overal langs kon lopen (er stond namelijk een rij met mensen niet normaal) Ik vertelde hem dat ik iemand wilde voorstellen en hij keen naar Ber zijn richting... hij zei "but that`s Berry DeMey isn`t it?" Berry stond te glunderen als een kleine jongen in Jamin:D
scs17k.jpg

Daarna gingen we even bij Evan langs die ik al ontmoet had in Temple`s gym. Ook tegen Evan zei ik ik wil iemand aan je voorstellen, hij keek en zei "O my god, is that.... is that Berry DeMey?" Hij kreeg zowat trainen in zijn ogen want wat bleek Berry was altijd zijn grote idool geweest
[Afbeelding niet meer beschikbaar].
Het zelfde gold voor Toney Freeman....Toney keek vroeger naar alles wat Berry deed, training etc. Ber was natuurlijk ook altijd een lange atleet en hierdoor was Ber echt Toney zijn inspiratie en Idool.
315gas6.jpg

Ik kan nog wel even doorgaan met verhalen maar om het kort te houden....Berry is gewoon echt nogsteeds een icoon, zeker bij alle Amerikaanse Profs...

Van de week zal ik nog het een en ander plaatsen...het is nu bijna tijd om naar huis te gaan...jippie, bijna 16uur gewerkt hier op de sportschool

Je mag er best een langer verhaal van maken het is echt niet vervelend om te lezen.

Ik wou zeggen, vind het wel leuk om te lezen. Wel grappig dat Berry verlegen was om erop af te stappen terwijl het eigenlijk andersom was:D

Gek dat hij bescheiden is als je zijn fysiek was hij had ziet.

Je staat er trouwens zelf ook niet slecht op met die foto samen met jay!

ik zal van de week nog een stuk schrijven :D ben nu niet helder in mijn bol en ga zo weer mijn bedje in..... dussss wordt vervolgd :D

Ben benieuwd, zeker leuk om te zien en te lezen Mascha! :thumbup:

Mooi geschreven, leuk om te lezen hoe de profs reageren als ze hun idool ontmoeten :D

Erg tof van je om Berry voor te stellen aan de BBérs van deze tijd.
Ik ben al lang een groot fan van Berry en hij is altijd een groot voorbeeld voor mij geweest.

Hij ziet er op deze foto nog behoorlijk goed uit !

berstudio1.jpg

haha ziet er toch master uit als ie even z'n quads "opschud";)

@ Masha, jij ziet er ook goed uit zeg op foto met Jay... :D

Ja je had idd het verhaal met berry moete langer make, ik vind het een super verhaal!
Bovendien wens ik jou ook nog zeer veel succes toe

Zoals beloofd zou ik nog een stukje schrijven. Het hoofd is weer iets helderder dan van de week dus daar komttie :D

Zoals eerder geschreven liepen wij over de beurs en Berry voelde zich in zijn nopjes maar toch ook een beetje overbluft en onwennig. Want tja na al die jaren wat kon hij nou verwachten. Waren er nog fans die hem kennen en de pro`s tja kennen zij hem nog wel. Zoals eerder geschreven kennen heel veel pro`s hem nog en is hij Het voorbeeld geweest voor vele.
Zo liepen we over de beurs en er sprak een camera ploeg (voor de nationale tv) mij aan, ik deed een interview en stelde Berry voor. Zij waren dol enthousiast dat deze icoon ook een interview wilde doen.
Ondanks Berry een tijdje in Amerika heeft vertoeft moet ik zeggen zijn boerenkool engels zat er nog goed in:D

Even later bij zijn stand kreeg hij het ook steeds drukker en drukker. Er kwamen steeds meer mensen die hem erkende en je zag the Flexing Dutchman helemaal groeien en glunderen van al deze onverwachtse aandacht.
En dat was nou precies de rede dat hij met zijn eigen lijn begonnen is. Hij startte een aantal jaar geleden met fotografie en hij maakte een website. Langzaam kwamen er via deze site steeds meer mensen met vragen over voeding, Wat was er nou wel goed en wat niet??? De mensen zagen door de bomen het bos niet meer...
Berry is daarom zelf iets op de markt neer gaan zetten wat gewoon een heel mooi en zuiver product is en wat absoluut niet duur is.
kijk zelf ander even op zijn site...want ik wil er geen verkoop praatje van maken:)

Voor de stand kwam ik Marika Johansson en haar man weer tegen. Marika had ik de avond ervoor nog gesproken bij Temple`s Gym. Ik was net klaar met trainen toen zijn binnen kwam. Ze vroeg me of ik mee wilde trainen, ze ging benen doen. Ik zei als ik dit eerder had geweten had ik dat zeker gedaan maar na een rugtraining zou dit geen topper meer geworden zijn. Marika en ik hebben dan ook afgesproken om te gaan trainen in Venice en Vegas zodra we er zijn voor de Olympia.
Omdat zij en haar man, bodybuilding.com zijn heb ik Berry ook even voor gesteld en hij heeft meteen kunnen bespreken wat de mogelijkheden zijn om zijn producten ook in Amerika te gaan verkopen....
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Berry stond even later met zijn mond vol met tanden:D want hij had nooit gedacht dat het allemaal zo snel zou gaan

---------- Toegevoegd om 00:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:09 ----------

beetje jammer dat de foto van imageshack niet pakt....

Leuk verhaal. Verbaasd me dat Berry zo bescheiden is.

och je moet eens weten....denk dat daarom ook de meeste mensen hem graag mogen...gewoon met z`n voetjes op de grond gebleven

Terug
Naar boven