Zoals beloofd zou ik nog een stukje schrijven. Het hoofd is weer iets helderder dan van de week dus daar komttie
Zoals eerder geschreven liepen wij over de beurs en Berry voelde zich in zijn nopjes maar toch ook een beetje overbluft en onwennig. Want tja na al die jaren wat kon hij nou verwachten. Waren er nog fans die hem kennen en de pro`s tja kennen zij hem nog wel. Zoals eerder geschreven kennen heel veel pro`s hem nog en is hij Het voorbeeld geweest voor vele.
Zo liepen we over de beurs en er sprak een camera ploeg (voor de nationale tv) mij aan, ik deed een interview en stelde Berry voor. Zij waren dol enthousiast dat deze icoon ook een interview wilde doen.
Ondanks Berry een tijdje in Amerika heeft vertoeft moet ik zeggen zijn boerenkool engels zat er nog goed in
Even later bij zijn stand kreeg hij het ook steeds drukker en drukker. Er kwamen steeds meer mensen die hem erkende en je zag the Flexing Dutchman helemaal groeien en glunderen van al deze onverwachtse aandacht.
En dat was nou precies de rede dat hij met zijn eigen lijn begonnen is. Hij startte een aantal jaar geleden met fotografie en hij maakte een website. Langzaam kwamen er via deze site steeds meer mensen met vragen over voeding, Wat was er nou wel goed en wat niet

De mensen zagen door de bomen het bos niet meer...
Berry is daarom zelf iets op de markt neer gaan zetten wat gewoon een heel mooi en zuiver product is en wat absoluut niet duur is.
kijk zelf ander even op zijn site...want ik wil er geen verkoop praatje van maken
Voor de stand kwam ik Marika Johansson en haar man weer tegen. Marika had ik de avond ervoor nog gesproken bij Temple`s Gym. Ik was net klaar met trainen toen zijn binnen kwam. Ze vroeg me of ik mee wilde trainen, ze ging benen doen. Ik zei als ik dit eerder had geweten had ik dat zeker gedaan maar na een rugtraining zou dit geen topper meer geworden zijn. Marika en ik hebben dan ook afgesproken om te gaan trainen in Venice en Vegas zodra we er zijn voor de Olympia.
Omdat zij en haar man, bodybuilding.com zijn heb ik Berry ook even voor gesteld en hij heeft meteen kunnen bespreken wat de mogelijkheden zijn om zijn producten ook in Amerika te gaan verkopen....
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Berry stond even later met zijn mond vol met tanden

want hij had nooit gedacht dat het allemaal zo snel zou gaan
---------- Toegevoegd om 00:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:09 ----------
beetje jammer dat de foto van imageshack niet pakt....