XXL Nutrition

Dorian Yates en Mascha

Geweldig fysiek. Wat is je doel Marscha om echt bij de wereldtop mee te draaien? Zou het persoonlijk mooi vinden dat je wel vrouwelijk blijft. Niet dat je teveel middelen moet gaan gebruiken om met de top mee te draaien om vervolgens een mannen kop + stem te hebben. Niet lullig bedoeld ofzo hoor.

Mijn doel als fbb is de 3D fysiek te brengen. Ik bedoel daarmee niet groot en log te worden maar van alle kanten mooie rondingen. Hoop de klassieke fysiek terug te brengen en zodra de fysiekdivision er ook bij de pro`s is over te stappen naar die klasse

Klinkt erg mooi. Heb je al een wedstrijd in je agenda staan momenteel of kijk je eerst nog even hoelang het duurt voordat je lichaam echt de transformatie van figure naar bb heeft gemaakt?

Ha die Mascha,

Zoals ik vandaag al zei tegen...super hoor.

Jammer dat die grote Joopie niet wil reageren op je uitnodiging :)

• Topic Starter Topic Starter
Hi Robin,

thx. Leuk dat je er vandaag was maaruhhh de volgende keer wel ff trainen he!! ff een wijffentraining mee pakken LOL
of ff met Rob de beuk erin, it`s up 2 you :D

Leuke nieuwe filmpjes, goe bezig, hyper extension, heel goeie oefening, velen vergeten deze, vooral in combinatie met buikspieren...als je dead-lift kan zou ik het zeker proberen, ik doe het al jaren en merk duidelijk een verschil in de dikte van mijn rug, bij een lad-spread zie je veel meer diepte...zowiezo een complete oefening, hamstrings, traps, even lang vasthouden boven en je neemt ook voorarmen...zeker als je high intensity traint...Dorian rules maar ik zou ook nog eens terug in het verleden durven kijken en eens kijken naar Mike Mentzer, zowiezo is Yates zijn training een combinatie van mentzer en zijn eigen systeem, hij trainde ook ooit met Mike, denk dat hij ook veel bijleerde bij hem, moet je eens vragen, ik ben een groot Mike en Ray Mentzer fan, een groot Dorian Yates fan, en natuurlijk ook een groot Mascha Tieken fan, de klassieke lijnen terug brengen zou super zijn, doe zo verder! Hou me op de hoogte ivm seminar...zou zowiezo ook ooit eens in de temple gym willen trainen, enkel basic oefeningen, met het oud ijzer, net zoals ik het graag heb :)...

doe zo verder!

Grtz Nick

Puike trainingen! Die horizontale hyperextension voel je nog beter dan een schuine is mijn ervaring.

Hi Robin,

thx. Leuk dat je er vandaag was maaruhhh de volgende keer wel ff trainen he!! ff een wijffentraining mee pakken LOL
of ff met Rob de beuk erin, it`s up 2 you :D

Ja is afgesproken hoor...
Die wijfentraining is voor mij ook al de beuk erin he...
Ben maar een slap happie :)

Mascha zit nu in de vs toch? Is er ergens een topic?

Sent from my HTC Vision using Tapatalk

Waarom staat dit forum er dan niet mee vol gespammed, roll is niet nederlands enige pro :p

Waarom staat dit forum er dan niet mee vol gespammed, roll is niet nederlands enige pro :p

omdat ze niet mee heeft gedaan maar een atleet (Glenn van der Veen -90 BB amateurs) heeft begeleid ;)

Ach zo, waarom houd ze dan geen log bij!!! :p

hahah omdat ik niet echt een logger ben en nou ja eigenlijk wel maar die kan je lezen in Sport en Fitness :D
ben trouwens weer in het land hoor...

hahah omdat ik niet echt een logger ben en nou ja eigenlijk wel maar die kan je lezen in Sport en Fitness :D
ben trouwens weer in het land hoor...

had het gemerkt :D,
Beetje naar je zin gehad in de states? nog wat leuke sponsors mee terug genomen voor jezelf? :P

had het gemerkt :D,
Beetje naar je zin gehad in de states? nog wat leuke sponsors mee terug genomen voor jezelf? :P

Ik heb op dit moment alle sponsoren die ik nodig heb :D maar ben wel even langs een aantal vrienden gegaan op de stands om even gedag te zeggen en te zeggen dat ik in Oktober weer in Venice ben voor een langere periode

De states is altijd gaaf....de AC ook....maar Columbus Ohio is een gat waar niets te doen is...

Ik heb op dit moment alle sponsoren die ik nodig heb :D maar ben wel even langs een aantal vrienden gegaan op de stands om even gedag te zeggen en te zeggen dat ik in Oktober weer in Venice ben voor een langere periode

De states is altijd gaaf....de AC ook....maar Columbus Ohio is een gat waar niets te doen is...

Hey Mascha, nice dat alles zo goed gaat, heb even geen internet gehad, had je mijn post gelezen? Doe zo verder meid...

Grtz

Terug
Naar boven