Fitness Seller

Dorian Yates en Mascha

• Topic Starter Topic Starter
Hey Nick, welcome back :D....uhmmm nee denk niet dat ik het gelezen heb...waar stond dat??

Tijdens de AC te horen gekregen dat ik mijn ticket naar Toronto maar het beste op het laatste moment kan boeken omdat het twijfelachtig is of deze wedstrijd doorgaat.... echt balen en echt demotiverend maar ik laat me niet "klein"krijgen LOL en ik gaan gewoon verder...desnoods tot de Womens Physic division er is...want dat is toch uiteindelijk waar ik aan mee wil doen...

Snap dat je er niet gemotiveerd door raakt, denk niet dat er veel mannen wedstrijden gecanceld worden ofniet?

Hey Nick, welcome back :D....uhmmm nee denk niet dat ik het gelezen heb...waar stond dat??

Tijdens de AC te horen gekregen dat ik mijn ticket naar Toronto maar het beste op het laatste moment kan boeken omdat het twijfelachtig is of deze wedstrijd doorgaat.... echt balen en echt demotiverend maar ik laat me niet "klein"krijgen LOL en ik gaan gewoon verder...desnoods tot de Womens Physic division er is...want dat is toch uiteindelijk waar ik aan mee wil doen...

Hey Mascha, ik bedoelde eigenlijk gewoon mijn post op de vorige pagina ergens in begin :), over Mike Mentzer en zo, maar toen was je waarschijnlijk al op de Arnold:)...

Ik zou zeker de moed niet laten zakken, uiteindelijk kan je er naar toe trainen en kan je al eens kijken hoe het nu zit met de echte wedstrijd fysiek, zowiezo een mooie test voor jezelf, zou natuurlijk prachtig zijn om deel te nemen maar op deze manier blijf je streng op jezelf en kan je eventueel nog wat aanpassingen doen in je voeding en zo...alvast veel succes, train je trouwens soms in België? Zou wel eens met je willen trainen...

Grtz Nick

Was een goede training vandaag en krijg ook nog wat van den haag te zien :) slapen in de trein heeft ook nadelen.

Kijken hoe mijn schoudertjes morgen voelen

hahahaha tour Du Daag...

hoop dat jij je armen nog kan bewegen vandaag. Leuk om kennis te hebben gemaakt en succes bij Dorian :D

Even een spierpijn update, voel mijn triceps lekker en ergste is mijn achter kant schouders.
Vandaag bij mijn toekomstige gym geweest, ze hebben alles geimporteerd uit de vs en ze hebben een decline bp :).
Kan gelukkig nog alles goed bewegen.

Was een geslaagde training :D

Hey Mascha, any updates?? video's? Heb je vorige post nu gelezen?

Hopelijk alles goed.

Grtz

Leuke nieuwe filmpjes, goe bezig, hyper extension, heel goeie oefening, velen vergeten deze, vooral in combinatie met buikspieren...als je dead-lift kan zou ik het zeker proberen, ik doe het al jaren en merk duidelijk een verschil in de dikte van mijn rug, bij een lad-spread zie je veel meer diepte...zowiezo een complete oefening, hamstrings, traps, even lang vasthouden boven en je neemt ook voorarmen...zeker als je high intensity traint...Dorian rules maar ik zou ook nog eens terug in het verleden durven kijken en eens kijken naar Mike Mentzer, zowiezo is Yates zijn training een combinatie van mentzer en zijn eigen systeem, hij trainde ook ooit met Mike, denk dat hij ook veel bijleerde bij hem, moet je eens vragen, ik ben een groot Mike en Ray Mentzer fan, een groot Dorian Yates fan, en natuurlijk ook een groot Mascha Tieken fan, de klassieke lijnen terug brengen zou super zijn, doe zo verder! Hou me op de hoogte ivm seminar...zou zowiezo ook ooit eens in de temple gym willen trainen, enkel basic oefeningen, met het oud ijzer, net zoals ik het graag heb :)...

doe zo verder!

Grtz Nick

FF je berichtje terug gezocht :D

Terug in de tijd...poe dat zou mooi zijn want om eerlijk te zijn vind ik de fysieken van toen veel mooier dan nu. Begrijp me niet verkeerd ik vind ze mooier....nu zijn ze freakyer....wat zeker een wauw effect heeft.
Ik vind zelf dat er veel meer naar de grondleggers van BB gekeken moet worden, er valt veel te leren uit wijsheden uit de oude doos...

Als ik binnenkort weer bij Dorian ben zal ik vragen wanneer hij plannen heeft om naar NL te komen....

oww en Nick thx voor de complimenten :)

Terug in de tijd...poe dat zou mooi zijn want om eerlijk te zijn vind ik de fysieken van toen veel mooier dan nu. Begrijp me niet verkeerd ik vind ze mooier....nu zijn ze freakyer....wat zeker een wauw effect heeft.

Hier sla je wat mij betreft de spijker op zijn kop.

FF je berichtje terug gezocht :D

Ik vind zelf dat er veel meer naar de grondleggers van BB gekeken moet worden, er valt veel te leren uit wijsheden uit de oude doos...

Als ik binnenkort weer bij Dorian ben zal ik vragen wanneer hij plannen heeft om naar NL te komen....

oww en Nick thx voor de complimenten :)

Ja ze zijn gewoon veel mooier, heb hier bij me thuis magazines van de jaren 50,60,70 en dat was gewoon een toptijd, je kon ook veel gemakkelijker al je favoriete sterren zien want iedereen kwam trainen in die tijd naar Brugge in de ACB gym. In die tijd roeide men ook met de middelen die men had, dag van vandaag is iedereen te veel luxe gewoon maar toen was het enkel zwaar ijzerwerk. Ik zeg niet dat het goed is dat men nu een overaanbod heeft maar men gaat er niet altijd even goed mee om en vergeet te snel de basis oefeningen. Ik train het liefst met losse gewichten, train ook wel met machines maar das meer voor de afwerking, de basis leg je nog steeds door de ouderwetse oefeningen, kijk naar de atleten van vroeger en dat zegt genoeg. Vraag Dorian zeker ivm seminar en train zo verder...graag gedaan...heb je trouwens al nieuwe filmpjes??

Grtz

Gruwelijk filmpje!!, wat zijn je stats op dat filmpje??

Echt ontzettend mooi zeg!

Dit was nog in de figure klasse toch? Las ergens dat je de overstap naar bb wilde maken. Hoe gaat het daarmee?

Aankomende vrijdag gaan Rob en ik weer naar Birmingham. Zaterdag en zondag is daar een grote fitness beurs waar ik bij de stand van Dorian te vinden ben.
Uiteraard gaan we ook trainen.... Evan Centopani is er ook en Dorian had het erover dat we met z`n drieën gaan trainen, helemaal geweldig dat ik die mannen mag laten zien hoe het moet LOL.
Nee serieus geweldig om met die 2 toppers mee te mogen trainen. :D

Wat vet mascha!

We willen natuurlijk wel filmpjes zien.
Laat die grote jongens maar eens zien hoe het moet :p

Ben benieuwt naar de videos, Veel plezier ook!

Damn!!, ben echt jaloers! haha.

Je gaat wel filmpjes maken toch?

Is rob al gewent aan zijn nieuwe baan als camera man? :p

tuurlijk gaan we proberen te filmen. Rob begint het al aardig door te krijgen. We hebben maar een heel simpel cameratje dus de kwaliteit is niet optimaal...hoop dat we snel een wat betere kunnen kopen :D dan gaan we profi worden LOL

Terug
Naar boven