- Waardering
- 158
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hihija hoor volgens mij kan je hem gewoon via zijn website een mail sturen en dan met hem afspreken. Dus als dit iets is wat je graag wil zou ik echt zeggen ga ervoor want het is het dubbel en dwars waard.
Maar gaat het je tever om naar Birmingham te vliegen dan kan je misschien iets regelen om hier met hem te trainen.....
Met Dorian trainen is inderdaad weer een uitdaging. Hij traint gewoon hardcore....no bullshit, to the limit!!! en dat is echt heerlijk.
Voor het hele figure verhaal heb ik tijden met Charles Glass getraind en ook dat was onwijs om mee te maken. Dit is totaal anders en zal me echt helpen richting de BB
dank jullie allemaal voor jullie leuke reacties, echt onwijs!!

maar hij laat je dus meerdere sets uitvoeren? niet egt zoals yates style; 1 set all-out met paar negatives??
erg mooie gluteus-maximus trouwenshihi

ik hou van je maar het moet niet zo worden dat de hele wereld van ons weet he 
Het zijn 2 opwarmsets en dan 1 full maximum set met 2 a 3 negatieven zolang hij nog merkt dat je genoeg spanning hebt met de negatieven dan moet je er nog 1 doen .....of nog 1......en nog 1
---------- Toegevoegd om 10:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:28 ----------
Nokken met dat ge-schatje he Reusjeik hou van je maar het moet niet zo worden dat de hele wereld van ons weet he
![]()

zal straks nog even een filmpje posten met een kuittraining......ik dacht iedere keer dat ik klaar was.....well NOT!! mocht een stukje lopen en dan moest ik weer snel terug.....http://www.youtube.com/user/MaschaTieken#p/u/2/yuAG9gY7YEg
pfff zie geen plaatje van het filmpje maar dit is dus die kuiten training waar ik het over had