AndroidHealthClinic

Dorian Yates en Mascha

Mascha gaat rulen in 2011. Groetjes aan je schatje:)

nice

Echt vetjes! Ik wil ook hahaha

Dat lijkt me nou zo gaaf, trainen met Yates :D Echt een van m'n favo bodybuilders.

Ook gaaf die overstap. Heel veel succes, je gaat het zeker ver schoppen!

Hoe ziet Dorian er nu uit dan? Draagt altijd zon dikke sweater, karma 4 pic

super tof voor je!!
en veel succes gewenst Mascha!!!!

ja hoor volgens mij kan je hem gewoon via zijn website een mail sturen en dan met hem afspreken. Dus als dit iets is wat je graag wil zou ik echt zeggen ga ervoor want het is het dubbel en dwars waard.
Maar gaat het je tever om naar Birmingham te vliegen dan kan je misschien iets regelen om hier met hem te trainen.....

Met Dorian trainen is inderdaad weer een uitdaging. Hij traint gewoon hardcore....no bullshit, to the limit!!! en dat is echt heerlijk.
Voor het hele figure verhaal heb ik tijden met Charles Glass getraind en ook dat was onwijs om mee te maken. Dit is totaal anders en zal me echt helpen richting de BB

dank jullie allemaal voor jullie leuke reacties, echt onwijs!!

Ik heb mn ultieme verjaardags/kerst/sinterklaascadeau gevonden, trainen met the shadow in Temple gym :D

living the dream ;)

je ziet er goed uit btw Mascha ;)

maar hij laat je dus meerdere sets uitvoeren? niet egt zoals yates style; 1 set all-out met paar negatives??

erg mooie gluteus-maximus trouwens:o hihi

Het zijn 2 opwarmsets en dan 1 full maximum set met 2 a 3 negatieven zolang hij nog merkt dat je genoeg spanning hebt met de negatieven dan moet je er nog 1 doen .....of nog 1......en nog 1 :D

---------- Toegevoegd om 10:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:28 ----------

Nokken met dat ge-schatje he Reusje :D ik hou van je maar het moet niet zo worden dat de hele wereld van ons weet he :D

Mascha gaat rulen in 2011. Groetjes aan je schatje:)

@Mascha: Ga je volgend jaar regelmatig voor langere periodes naar Dorian toe?

heyy gaaf!
ga je volgen of ben je niet van plan te loggen oid...

succes!!

Het zijn 2 opwarmsets en dan 1 full maximum set met 2 a 3 negatieven zolang hij nog merkt dat je genoeg spanning hebt met de negatieven dan moet je er nog 1 doen .....of nog 1......en nog 1 :D

---------- Toegevoegd om 10:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:28 ----------

Nokken met dat ge-schatje he Reusje :D ik hou van je maar het moet niet zo worden dat de hele wereld van ons weet he :D

Ok schatje. Lufjoetoe lieverd!:eek:

Gruwelijk.
Trainen met DY.

Je ziet er goed uit.

Super! Veel succes! :thumbs:

Hoi Mascha

Leuk dat je weer een nieuwe uitdaging aangaat in de sport.
Moet natuurlijk wel kicke zijn met zo'n grootheid trainen.
Niet te veel B & J eten met dat jongere broertje van hem he hahahahaha.

Suc7 en ik ga je absoluut volgen. :D

• Topic Starter Topic Starter
Geweldig al deze leuke reacties, leuk om te zien dat jullie net zo enthousiast zijn als ik :D
dank jullie daarvoor

Ik zal zeker vaker naar Dorian gaan maar dan zal het steeds voor 1 of 2 dagen zijn. Het is niet ver weg, maar een uurtje vliegen, dus dat is makkelijker te regelen dan dat ik dagen achter elkaar weg ben.
Dorian is echt heel relaxed met trainen en dan bedoel ik natuurlijk niet dat hij het rustig aan doet met trainen want dan is het absoluut een beest, maar ik bedoel hij neemt de tijd om dingen uit te leggen waar je het precies moet voelen en hoe je het moet uitvoeren.
Ik moet eerlijk zijn dat ik al dagen aan Mr Squeeze denk.....heb behoorlijk wat spierpijn :D zal straks nog even een filmpje posten met een kuittraining......ik dacht iedere keer dat ik klaar was.....well NOT!! mocht een stukje lopen en dan moest ik weer snel terug.....

ik zal niet echt bloggen maar ik zal wel vaak een update geven hoe alles gaat, mijn gewicht is nu 68 kilo bij een vet% van 11 dus ik denk dat ik lekker bezig ben

Laatst bewerkt:
nice !!!

Terug
Naar boven