Fitness Seller

Dorian Yates en Mascha

  • Topic starter Mascha
  • Startdatum
  • Reacties 252
  • Weergaven 50K
  • Volgers 26

Bezoekers in dit topic

Ze kan er nog om lachen in ieder geval. :D

Heb toch ook op die manier kuiten bij je gedaan?
Wel effectief in iedergeval is nog wat spierpijn later komen opzetten, klein beetje maar ;)

Mooie spierdefinitie overigens. :)
Is goed te zien in het bovenste filmpje.
 
Leuke filmpjes weer;-)
 
Wat was je vorige meting en hoe lang terug?
En is het enige verschil wat je hebt gedaan, de training, of is je voeding ook al veranderd?
 
SQUEEEEEEEEEEEZZ :thumb:

Love Dorian Yates - no homo ;)
 
leuk filmpje wederom, je kuiten meoten wel afzien he;) of is het toeval dat het weer calf training was;)
 
Wat was je vorige meting en hoe lang terug?
En is het enige verschil wat je hebt gedaan, de training, of is je voeding ook al veranderd?

die meting was ongeveer 2 weken geleden. en toen woog ik 68 kilo met 11,5%
Ik heb mijn trainingen intensiever gemaakt door de manier van Dorian te gebruiken. In het begin was het wennen omdat ik nu eindelijk lekker zwaar kan/mag trainen en dan is het even aftasten hoeveel gewicht je kan gebruiken en ik zie de gewichten nog steeds zwaarder worden :D dus dat gaat goed.
Ik heb mijn eten aangepast. Ik ben met lage dagen gestopt en nu eet ik dus meer dan ervoor.
Ben echt zo blij dat ik de overstap heb gemaakt van Figure naar BB ik merk gewoon dat mijn lichaam goed op reageert en het werkt ook echt motiverend, geeft gewoon een enorme kick als je steeds zwaarder kan gaan trainen:)

---------- Toegevoegd om 05:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:57 ----------

leuk filmpje wederom, je kuiten meoten wel afzien he;) of is het toeval dat het weer calf training was;)

ja die hebben moeten afzien want deze was tijdens de zelfde training.....heb dan ook nog dagen aan deze training moeten denken:eek:
 
Laatst bewerkt:
Ik zag dit nu pas.
Trainen onder leiding van Dorian, WOW! :thumb:
Je bent dan ook niet de minste natuurlijk. :bow:
 
Ik zag dit nu pas.
Trainen onder leiding van Dorian, WOW! :thumb:
Je bent dan ook niet de minste natuurlijk. :bow:

hahaha thanx..... ja Dorian gaat me nu klaar stomen voor mijn eerste BB wedstrijd (heb wel BB wedstrijden gedaan maar dat was wayyyyyyy back) in mei, de NY Pro :)
 
hahaha thanx..... ja Dorian gaat me nu klaar stomen voor mijn eerste BB wedstrijd (heb wel BB wedstrijden gedaan maar dat was wayyyyyyy back) in mei, de NY Pro :)

Zo dat is al rap! Succes Mascha!
 
ff een klein update`tje van mij...
Helaas is de NY pro voor dames BB gecancelled.....helaas moeten wij plaats maken voor de bikini klasse :(...
Het zal dus 2 weken later worden dat ik het podium opga...de Toronto pro en de week erna de Tampa pro..
Verder gaan we volgende week woensdag naar Dorian. Hij zal dan mijn training aanpassen en van alles doornemen waar ik aan moet werken.
 
ff een klein update`tje van mij...
Helaas is de NY pro voor dames BB gecancelled.....helaas moeten wij plaats maken voor de bikini klasse :(...
Het zal dus 2 weken later worden dat ik het podium opga...de Toronto pro en de week erna de Tampa pro..
Verder gaan we volgende week woensdag naar Dorian. Hij zal dan mijn training aanpassen en van alles doornemen waar ik aan moet werken.

Wat een bullshit zeg! Nou dan maar goed scoren in Toronto en Tampa! Hoe gaat het met je shape?
 
mascha, zullen we doen dat ik je lang verloren broertje ben en dat ik dan mee mag naar dorian :D

train nu al maanden op zijn manier, i love it.
 
ff een klein update`tje van mij...
Helaas is de NY pro voor dames BB gecancelled.....helaas moeten wij plaats maken voor de bikini klasse :(...
Het zal dus 2 weken later worden dat ik het podium opga...de Toronto pro en de week erna de Tampa pro..
Verder gaan we volgende week woensdag naar Dorian. Hij zal dan mijn training aanpassen en van alles doornemen waar ik aan moet werken.

vrij amateuristisch en vreemd dat ze een bb pro wedstrijd 2 weken later leggen dan een bikini wedstrijd. Misschien positief voor sommigen of niet, het is te zien hoe ver je zat in je dieet.

Wat is de reden?

edit: nevermind ik zie dat de wedstrijd ergens in april zit
 
Laatst bewerkt:
Het is balen maar gelukkig weet ik het nu op tijd....heb al eens in Toronto gestaan die 2 weken ervoor gecancelled was....maar ja je kan je ticket niet annuleren op deze rede...
Nu is het dus de NY pro die gecancceld word voor de Dames BB, gelukkig dit keer wel op tijd....
Ik ga wel even goed navragen of Toronto zeker doorgaat want het zou jammer zijn als ik daar ook voor niks sta....
De rede?? tja onbekend maar ik denk dat het komt omdat de dames bikini zijn toegevoegd en tja dat kost ook tijd om al die dames te jureren en geld (uiteraard)

Mijn progressie gaat goed. Ik word steeds sterker en ik zie dat ik steeds ronder en voller wordt. Ik heb de laatste tijd mijn vet% niet gemeten maar dat zal ik van de week weer eens doen...

@ Killy als hij in Nederland is gaat hier wat trainingen geven misschien is dat wat voor je....en anders gewoon een keer naar Birmingham en een training met hem regelen :D zijn trainingen zijn ook geweldig en ze geven echt een kick
 
Het is balen maar gelukkig weet ik het nu op tijd....heb al eens in Toronto gestaan die 2 weken ervoor gecancelled was....maar ja je kan je ticket niet annuleren op deze rede...
Nu is het dus de NY pro die gecancceld word voor de Dames BB, gelukkig dit keer wel op tijd....
Ik ga wel even goed navragen of Toronto zeker doorgaat want het zou jammer zijn als ik daar ook voor niks sta....
De rede?? tja onbekend maar ik denk dat het komt omdat de dames bikini zijn toegevoegd en tja dat kost ook tijd om al die dames te jureren en geld (uiteraard)

Mijn progressie gaat goed. Ik word steeds sterker en ik zie dat ik steeds ronder en voller wordt. Ik heb de laatste tijd mijn vet% niet gemeten maar dat zal ik van de week weer eens doen...

@ Killy als hij in Nederland is gaat hier wat trainingen geven misschien is dat wat voor je....en anders gewoon een keer naar Birmingham en een training met hem regelen :D zijn trainingen zijn ook geweldig en ze geven echt een kick

heb er inderdaad aan gedacht om speciaal daar voor bv dagje naar the great britian te gaan :P, kan je zo iets dan zomaar regelen?
 
Je kan hem altijd mailen en kijken wat de mogelijkheden zijn......gewoon doen als dat jou ding is dan is het geweldig als je met de Master zelf aan het werk kan...
 
ga ik zeker doen, trainen met yates + fysio studeren, ik word de bodybuilder doctor! :P
 
Ziet er nice uit, wie wil er nu niet trainen met DY :)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven