PatrickvH
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 342
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat was je vorige meting en hoe lang terug?
En is het enige verschil wat je hebt gedaan, de training, of is je voeding ook al veranderd?
dus dat gaat goed.
leuk filmpje wederom, je kuiten meoten wel afzien heof is het toeval dat het weer calf training was
![]()

Ik zag dit nu pas.
Trainen onder leiding van Dorian, WOW!
Je bent dan ook niet de minste natuurlijk.![]()

hahaha thanx..... ja Dorian gaat me nu klaar stomen voor mijn eerste BB wedstrijd (heb wel BB wedstrijden gedaan maar dat was wayyyyyyy back) in mei, de NY Pro![]()
...ff een klein update`tje van mij...
Helaas is de NY pro voor dames BB gecancelled.....helaas moeten wij plaats maken voor de bikini klasse...
Het zal dus 2 weken later worden dat ik het podium opga...de Toronto pro en de week erna de Tampa pro..
Verder gaan we volgende week woensdag naar Dorian. Hij zal dan mijn training aanpassen en van alles doornemen waar ik aan moet werken.
ff een klein update`tje van mij...
Helaas is de NY pro voor dames BB gecancelled.....helaas moeten wij plaats maken voor de bikini klasse...
Het zal dus 2 weken later worden dat ik het podium opga...de Toronto pro en de week erna de Tampa pro..
Verder gaan we volgende week woensdag naar Dorian. Hij zal dan mijn training aanpassen en van alles doornemen waar ik aan moet werken.
zijn trainingen zijn ook geweldig en ze geven echt een kickHet is balen maar gelukkig weet ik het nu op tijd....heb al eens in Toronto gestaan die 2 weken ervoor gecancelled was....maar ja je kan je ticket niet annuleren op deze rede...
Nu is het dus de NY pro die gecancceld word voor de Dames BB, gelukkig dit keer wel op tijd....
Ik ga wel even goed navragen of Toronto zeker doorgaat want het zou jammer zijn als ik daar ook voor niks sta....
De rede?? tja onbekend maar ik denk dat het komt omdat de dames bikini zijn toegevoegd en tja dat kost ook tijd om al die dames te jureren en geld (uiteraard)
Mijn progressie gaat goed. Ik word steeds sterker en ik zie dat ik steeds ronder en voller wordt. Ik heb de laatste tijd mijn vet% niet gemeten maar dat zal ik van de week weer eens doen...
@ Killy als hij in Nederland is gaat hier wat trainingen geven misschien is dat wat voor je....en anders gewoon een keer naar Birmingham en een training met hem regelenzijn trainingen zijn ook geweldig en ze geven echt een kick
, kan je zo iets dan zomaar regelen?