MuscleMeat

Dorian Yates en Mascha

Bezoekers in dit topic

Ik had het al gefixed :mad:
 
Godver.. Met Dorian Yates trainen..
 
thx voor het fixen en nu weet ik ook wat ik fout deed :D
zal er snel nog een aantal uploaden :D
 
egt super vett..

ik heb het beetje door gelezen ensoo..
vet dat je over gaat stappen,, en wanneer is nu de planning voor de wedstrijd?
 
ik wil meedoen aan de NY Pro in mei en daarna nog een wedstrijd in Canada en Florida :D
Maar NY wordt mijn debuut als pro BB`ster......dus dat is spannend want aan de hand van de opmerkingen die ik dan krijg kan ik bij gaan sturen.
Dus moet ik droger, of heb ik meer massa nodig of alleen op bepaalde spiergroepen...
In NY ga ik al op mijn best staan en dan zien wat ze zeggen, dussss tegen die tijd wel ff jullie vingers kruisen he :D
 
Wat een leuke kans om met hem te trainen
veel succes ;)
 
ik wil meedoen aan de NY Pro in mei en daarna nog een wedstrijd in Canada en Florida :D
Maar NY wordt mijn debuut als pro BB`ster......dus dat is spannend want aan de hand van de opmerkingen die ik dan krijg kan ik bij gaan sturen.
Dus moet ik droger, of heb ik meer massa nodig of alleen op bepaalde spiergroepen...
In NY ga ik al op mijn best staan en dan zien wat ze zeggen, dussss tegen die tijd wel ff jullie vingers kruisen he :D



Niceee...
good luck :D
 
Waneer komt hij naar Ned. Dan?
 
toevallig was hij vandaag even in NL :D
Ik ga hem van de week nog even bellen om te kijken wat zijn plannen zijn. ik weet dat hij tot half jan op vakantie gaat dus het wordt zo wie zo daarna.....
Maar ik laat het wel weten, misschien kan hij iets van een seminar meteen doen....

---------- Toegevoegd om 04:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:27 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=zyEWdW-iPxA
 
Erg gaaf on met Dorian Yates te trainen - filmpjes zien er goed uit, abo ;)
 
toevallig was hij vandaag even in NL :D
Ik ga hem van de week nog even bellen om te kijken wat zijn plannen zijn. ik weet dat hij tot half jan op vakantie gaat dus het wordt zo wie zo daarna.....
Maar ik laat het wel weten, misschien kan hij iets van een seminar meteen doen....

---------- Toegevoegd om 04:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:27 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=zyEWdW-iPxA

Tof hihi maatje van me heeft ook regelmatig contact met um hij zou nog wat kleren regelen voor me. Lijkt me wel wreed om hem een x in het echt te zien.
 
Binnenkort gaan we er weer naartoe voor een paar trainingen en zal dan zoveel mogelijk en vooral betere filmpjes proberen te maken :p
 
Zou schitterend wezen als Yates een seminair komt houden
 
Back
Naar boven