Marijn
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
leGionellz zei:Ok heb er weer een, ter aanvulling een grote DON'T
Sta ik lekker in de gym te squatten, gooi na een set de stang in het rek en voordat ik een goede teug lucht heb ingeademd vraagt er een dikke, doch stoere met opgepompte ontblote mieren bicepjes aan me, eejj kanju mu efe spotten ?
Heb liever niet dat mensen dat vragen als ik nog in concentratie ben, zeker niet als het irritante mieren betreft, maar ik ben altijd redelijk behulpzaam, dus waarom niet.
Sta ik achter hem bij de bench en ik vraag dus, hoeveel denk je dat je gaat halen ? Ik kijk naar de stang en denk "zo, toch best een sterke kerel" Zegt ie: "jij mij gelijk helpen"
Dus ik![]()
![]()
Ik zeg weet je wat, haal die stoere schijven er maar vanaf en leg er maar iets op dat je wel minimaal een keer zelf omhoog krijgt, mafkees.
Als hij nou bezig was aan zijn 1RM of zich gewoon relaxed gedroeg..
Maar nee hoor, kijk mij en mijn zwaar beladen barbell![]()
Opzouten !
Black Knight zei:Ben het zelf ook tegengekomen:
"Nee we hoeven hier geen bodybuilders die zichzelf in hempjes voor de spiegel staan uit te sloven"
Oke dan niet, move on to the next gym![]()
. Dus met andere woorden, een gemiddelde breezah. En tegen mij zei ie, je traint niet juist want ik voel boven je buikspieren nog een laag vet terwijl ik net klaar ben met bulken en bezig ben met cutten ....Chewie zei:Vind zo'n zweetbandje op je hoofd en zieliger uitzien dan naar jezelf kijken tijdens/ tussen het trainen. Neem dan een polsbandje![]()
en voor degene die het toch proberen willen; GA THUIS TRAINENspirosz zei:Ik heb een hekel aan mensen die in april of mei beginnen met trainen en dan denken dat ze in juli en augustus met een prachtige fysiek de stranden in Loret en Salou kunnen bewandelen!![]()
Nou kheb nieuws voor die gasten die overigens alle toestellen bezet houden
Dat wordt hem niet

Liefst lekkere dreunende hardcore!!!
t gaat prima zo!!!waar bemoei je je mee? "

, behalve dan een paar héél brede. En allemaal maar staren naar de chicks, terwijl ik liefst heb hoe minder hoe beter, want als je boven leg press moet gaan doen dat je kop zo rood word en het zweet over je lijf parelt terwijl er 10 chicks aan't cardio'en zijn en zoiets hebben van: wtf is die zich aan't uitsloven, kan dat plaatje nog niet naar omhoog krijgen... (laatste set)
, of als je kuiten aan't trainen bent op de leg press, ik krijg daar altijd verschrikkelijke pijn van in mijn kuiten maar probeer toch mijn reps te halen dus dat is altijd doorbijten... zie je ze ook kijken van: stop er dan toch mee...