AndroidHealthClinic

Do's en Don'ts in de Gym

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
en dit topic gaat maar door.....en door....en door :P

nog een don't:
je handdoek in die hoesjes duwen zodat ze doorscheuren - gaan dubbel zitten en dus heel irritant in je rug zitten duwen

nog een don't I(weet ff niet of ie al is geweest in de 21 voorliggende pagina's):

je leg curls (of geldt eigenlijk voor alle oefeningen) met zo weinig gewicht doen dat je met gemak hele conversaties met je overbuurman kan houden terwijl je eenvoudig de 83 herhalingen wel haalt.

leGionellz zei:
Ok heb er weer een, ter aanvulling een grote DON'T

Sta ik lekker in de gym te squatten, gooi na een set de stang in het rek en voordat ik een goede teug lucht heb ingeademd vraagt er een dikke, doch stoere met opgepompte ontblote mieren bicepjes aan me, eejj kanju mu efe spotten ?

Heb liever niet dat mensen dat vragen als ik nog in concentratie ben, zeker niet als het irritante mieren betreft, maar ik ben altijd redelijk behulpzaam, dus waarom niet.

Sta ik achter hem bij de bench en ik vraag dus, hoeveel denk je dat je gaat halen ? Ik kijk naar de stang en denk "zo, toch best een sterke kerel" Zegt ie: "jij mij gelijk helpen"

Dus ik ??? :eek:

Ik zeg weet je wat, haal die stoere schijven er maar vanaf en leg er maar iets op dat je wel minimaal een keer zelf omhoog krijgt, mafkees.

Als hij nou bezig was aan zijn 1RM of zich gewoon relaxed gedroeg..

Maar nee hoor, kijk mij en mijn zwaar beladen barbell :cool:

Opzouten !

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Black Knight zei:
Ben het zelf ook tegengekomen:
"Nee we hoeven hier geen bodybuilders die zichzelf in hempjes voor de spiegel staan uit te sloven"
Oke dan niet, move on to the next gym :rolleyes:

Pff, je traint toch om je lichaam te verbeteren? Waarom mag je er dan ffs niet naar kijken tijdens je training? Echt die healthcenters moeten een nekschot krijgen!

ook erg frustrerend; was gisteren aan het schuindrukken, komt een gozer ernaast staan, echt 5cm van de stang af om front lateral te doen. . . .
en dan ook nog zgegen, kijk je wel uit? ik ben hioer schouders aan het trainen ??? sindsdien nooit meer wat van gehoord:D

Op het werk met een collega praten over bodybuilding waarna hij zegt, wat jij doet is niet goed. Je hebt geen voedingsschema nodig. Je moet gewoon je vet in spieren omzetten en af en toe wat lopen. Ik train nu al 2 jaar zegt ie. *Ik bekijk hem van top tot teen waarna ik mijn conclusies trek*. Zo "breed" als ie is begonnen :rolleyes:. Dus met andere woorden, een gemiddelde breezah. En tegen mij zei ie, je traint niet juist want ik voel boven je buikspieren nog een laag vet terwijl ik net klaar ben met bulken en bezig ben met cutten ....

lol.. die BrEeZaHs weten het altijd zo goed.. maar zelf zijn het wandelende soepstengels..

Ik heb een hekel aan mensen die in april of mei beginnen met trainen en dan denken dat ze in juli en augustus met een prachtige fysiek de stranden in Loret en Salou kunnen bewandelen! :mad:

Nou kheb nieuws voor die gasten die overigens alle toestellen bezet houden

:wave:
Dat wordt hem niet

Chewie zei:
Vind zo'n zweetbandje op je hoofd en zieliger uitzien dan naar jezelf kijken tijdens/ tussen het trainen. Neem dan een polsbandje :)

Das juist de clou...

Met zo'n ding om je hoofd moet je niet kijken in de spiegel....

ghehehehe ik ga dan ook maar eten wat ik wil:D en af en toe lopen :roflol: wat zal ik groeien :roflol:

spirosz zei:
Ik heb een hekel aan mensen die in april of mei beginnen met trainen en dan denken dat ze in juli en augustus met een prachtige fysiek de stranden in Loret en Salou kunnen bewandelen! :mad:

Nou kheb nieuws voor die gasten die overigens alle toestellen bezet houden

:wave:
Dat wordt hem niet
en voor degene die het toch proberen willen; GA THUIS TRAINEN :cool:

Do's:
-LOSSSSgaan als een beest
-bij het ontbreken van goede trainingsmuziek je eigen meenemen...zeg nou zelf...op Britney Spears valt nou nie te trainen ??? Liefst lekkere dreunende hardcore!!!
-Advies geven als je een beginner ziet die het verkeerd aanpakt en niet lijkt te weten waar ie mee bezig is
-Openstaan voor advies en respecteren van andermans meningen en opvattingen over trainingsmethodes, zeker van wedstrijd mensen

Don't:

-Als ****ing ecto beginnertje brutaal wezen als er goed gemeend advies/kritiek wordt gegeven hoe het WEL moet en dan een smoesje verzinnen zo van: "ja maar, ik vind het wel lekker aan voelen of ijskoud zeggen..NOU EN???t gaat prima zo!!!waar bemoei je je mee? ":mad:
-Als mietje een half uur voor sluitingstijd binnenkomen, een lege stang pakken en gaan bankdrukken...en daar vervolgens er een minuut over doen om 8 herhalingen te doen.(jaja, het is echt waar!ik zie het elke keer weer gebeuren!) en dan nog durven kreunen en doen alsof je een berg verzet hebt door aan de bar puffend je AA'je met trillende handen naar binnen te slurpen :rolleyes:
-een asobig wezen als je eigelijk al volgepompt bent maar je ziet dat een ander graag zn oefeningen wilt doen op het betreffende toestel en je vervolgens besluit om nog 2setjes van 10 drbij te doen voor de zekerheid :mad:
-dezelfde asobig wezen door die sets extra langzaam te doen en rustpauzes te nemen van 2 minuten en doen als of je uitgeput bent!!!! :mad:

Oh gisteren bij ons in de gym waren een jongen en meisje denk rond de 16 jaar.. Met een oude dame erbij niet in sportkleding ofzo gewoon rok en blouse.. Ik denk wie is dat dan. Dus maar vragen.. Is het hun mamma. Ja ja mamma mee naar de gym om kinders wat te leren. De Kinderen doen aan zeilwedstrijden en hadden een test gedaan wat ze met 1 rep konden halen en aan de hand van die test doen ze hun oefeningen. Maar de jongen ging dus zijn rug trainen eerste keer en pakte best een hoop gewicht.. Ik kijken. Hij trok helemaal krom ik zeg nou jochie volgens mij kan je beter wat lichter doen. Hij zo ja maar die test zeg dat ik dat moet kunnen. Ik zeg ja maar je lichaam zegt dat je het niet kunt. Ja ik moest er wel om lachen... Mamma erbij gehaald de sportschooleigenaar erbij gehaald. Dus die is er de rest van de middag bijgebleven.

Maar komop met je mamma naar de gym als ze zelf erbij staat te kijken. Als ze nu mee zou doen oke.. Maar kijken.

Ik neem mijn moeder ook altijd mee..................... ??? :D :laugh:

O, ja en niet te vergeten mijn oma :thumbs: :D , ze kickt erop als ik zware
sets doe :lifter: :evil2:

mijn oma pompt anders meer dan ik

oh! :D

do's: nr de gym komen om te trainen! kennis opdoen ivm voeding, manier van trainen!!

don'ts:nr de gym komen voor wat de "stoere" uit te hangen en wat zware gewichten laten vallen op de grond om op te vallen. breede gasten die denken dat ze het "de man" zijn en daarom heel de tijd met een "vieze muil" rondlopen. in plaats van gewoon vriendelijk te zijn en misschien eens iemand te helpen die iets verkeerd doet.

do; dvd's verhandelen:D the unbelieveable is erg gewilt:P

Persoonlijk vind ik een grote don't: alle mannekes van rond de 20 over dezelfde kam scheren.

Ik vind zelf dat ik serieus bezig ben, ben gestart in september, heb voedselschema dat ik binnen een week (na mijn examens ga veranderen), ben van 66kg naar 80kg nu gegaan, biceps opgespannen van 33 naar 37cm, wel met wat vet erbij natuurlijk maar dat trainen we er dan wel weer af... Deze zomer wil ik nog niet cutten daar ik nog wat meer massa wil pakken.... Vanaf volgende week denk ik erover om die Max-ot eens gaan te proberen met een vriend van mij, want zonder spotter is dat onmogelijk, ... Probeer ook altijd tot het laatste te gaan, totdat m'n spieren "leeg" zijn de laatste set en dan zie je ze zo denken van: wat is die nou aan't het forceren?

En als je dan zelf vraagt aan een paar van de bredere mannen hoeveel keer ze eten per dag, is dat meestal drie ???, behalve dan een paar héél brede. En allemaal maar staren naar de chicks, terwijl ik liefst heb hoe minder hoe beter, want als je boven leg press moet gaan doen dat je kop zo rood word en het zweet over je lijf parelt terwijl er 10 chicks aan't cardio'en zijn en zoiets hebben van: wtf is die zich aan't uitsloven, kan dat plaatje nog niet naar omhoog krijgen... (laatste set) :), of als je kuiten aan't trainen bent op de leg press, ik krijg daar altijd verschrikkelijke pijn van in mijn kuiten maar probeer toch mijn reps te halen dus dat is altijd doorbijten... zie je ze ook kijken van: stop er dan toch mee...

Ook is er zo'n begeleider die niet veel van jeugd moet hebben, geen respect etc... Zal wel in veel gevallen kloppen maar toch. Hij vraagt nog liever een oude bompa die enkel cardio doet om te spotten, terwijl zijn benchpress nu ook niet ZO ongelofelijk zwaar was, hoop daar binnen paar weken ook aan te zitten.

Grtz
DiS

kzie dat gejank om wijfen niet zo, van mij mogen ze er best zitten, let er toch niet op als ik bezig ben :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven