Fitness Seller

dossier 2300: Bejaarde Bodybuilders

Bezoekers in dit topic

flex_extreme

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
14 mei 2005
Berichten
195
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
129kg
dossier 2300: Bejaarde Bodybuilders

dinsdag (03-04) krijg je op rtl 4 een doc over bejaarde bodybuilders
ben me benieuwd of het was is
 
Hopelijk eens een positieve reportage over bbing. Bijv. hoe het je lichaam ook gezond en fit kan houden op latere leeftijd.
 
Hopelijk eens een positieve reportage over bodybuilding. Bijv. hoe het je lichaam ook gezond en fit kan houden op latere leeftijd.

Is inderdaad te hopen maar het zal wel weer tegen vallen.
 
meestal zijn die reportages altijd wel leuk om naar te kijken, maar ik geloof dat zij toen ook die reportage over die syntholmongool uitzonden.
 
meestal zijn die reportages altijd wel leuk om naar te kijken, maar ik geloof dat zij toen ook die reportage over die syntholmongool uitzonden.

Probleem is dat, dat is wat de mensen willen zien. Freaks die tot alles toe in staat zijn. Ze zien liever de negatieve dingen die sensatie met zich mee brengen dan de positieve. Jammer dat bb hier de dupe van word.
 
Zal wel weer die docu zijn met Gerard Dreese, verwacht ik.
 
Probleem is dat, dat is wat de mensen willen zien. Freaks die tot alles toe in staat zijn. Ze zien liever de negatieve dingen die sensatie met zich mee brengen dan de positieve. Jammer dat bb hier de dupe van word.

Ah bodybuilders...
Ik dacht dat je het over allochtonen had :D
 
Die zender van John de Mol is toch in onderhandeling met rtl 4. Het zou me niks verbazen als we plots een bewaker van de gouden kooi krijgen te zien :D

(j/k ouwe)
 
Godverdegloeiendeteringgodver, dan moet ik werken!
 
geloof dat de oudste bij ons op de sportschool iets van 75 jaar is maar die traint dat ie wat bezig is en voor wat contact met mensen te hebben maar hij is wel bezig en dat telt.
 
Ik denk dat het dezelfde docu is die laatst op BBC te zien was en die moet je echt zien. Echt heel motiverend om je hele leven lang bodybuilding te doen als je die mensen ziet.

Ook erg inspirerend hoe sommigen al tientallen wedstrijden hebben gedaan en gewonnen en toch maar die drive hebben om wedstrijden te blijven doen.

Echt een aanrader om te checken als 't dezelfde docu is.
 
ik kan denk ik dan ook niet kijken hoop dat iemand het opneemt :)
 
@ glenn: Oh ja ik herinner me iets vaag daarover, die was idd wel goed :)
 
Ik wou deze ook nog gaan posten .. ik had em ook gezien in de tvgids
 
Demm, ik moet dan werken altijd goede films, docus of wat dan ook komt op tv dan. mmm, komen die afleveringen ook op het internet te staan?
 
Ik denk dat het dezelfde docu is die laatst op BBC te zien was en die moet je echt zien. Echt heel motiverend om je hele leven lang bodybuilding te doen als je die mensen ziet.

Ook erg inspirerend hoe sommigen al tientallen wedstrijden hebben gedaan en gewonnen en toch maar die drive hebben om wedstrijden te blijven doen.

Echt een aanrader om te checken als 't dezelfde docu is.

Ik heb daar maar een deel van gezien... Erg indruk wekkend wel :)

Opa's die gewoon op het podium staan, En een maffe freak, waar je van zou denken dat hij in de 40 is.. die dan ook gewoon nog een titel behaald met zijn 50+

Super motiverend, doe nu een stuk rustiger aan, ik heb immers mijn hele leven nog om een mooi lichaam te krijgen :p
 
Hopelijk eens een positieve reportage over bodybuilding. Bijv. hoe het je lichaam ook gezond en fit kan houden op latere leeftijd.

Reken maar van niet, er moet altijd sensatie bij komen. Ofschoon deze reportage van RTL4 is, dus misschien wat gematigter.

Maar normaal gesproken over AS zal er niet, het moet altijd een tikkeltje extreem ten koste van inhoudelijke informatie.
 
Back
Naar boven