AndroidHealthClinic

Dragon's Log

• Topic Starter Topic Starter
Hey... Okey ff korte update..

Ben taille omtrek verminderd naar 83cm.

Vet ben ik nog niet over uit.... Zit rond de 15 procent

1 kg kwijt..

En me besloten borst op Woensdag te doen ipv maandag..... Dan hoef ik niet te wachten....

Vorige week voor het eerst gedeadlift, maar wat ik eerst heel licht ga doen om de techniek goed onder controle te krijgen..

Verder train ik hard en ben ik eigenlijk alweer snel veel krachtiger aan het worden..

Heb ff alleen een logje van mijn Borst training gister... Handige app ervoor, dat genaamd jefit... Zowel voor Android als Apple..

Intermittent Fasting (leangains) gaat me makkelijk af.... Vind het wel lekker om pas vanaf 15 uur tot 22:00/23:00 uur te eten..

Prop me na training vol..... Zie alweer progress... Hou wel goed in de gaten of ik niet stiekem toch vet aankom... Het is moeilijk uit je hoofd te krijgen om net voor slapen te eten.... Maar begin er langzaam aan te wennen..

Update volgt

uploadfromtaptalk1346927668307.jpg

Hier me Tricep workout van gister.... Triest maar de Borst training had m goed voor vermoeid... Ging na laatste borstoefening direct naar dippen... Maar me Triceps werkten niet mee... (ingevulde gewicht is bodyweight)

Vorige week borst/ bicep en schouders/Triceps en toen kreeg ik meer voor elkaar maar ja

Hierbij

uploadfromtaptalk1346933723084.jpg

Vandaag op fitness zo'n vasthou vetmeter geprobeerd, gewoon uit nieuwsgierigheid...

Komt eruit 12,4 %.... Uhm juist ja eerder 14%-15 % Maargoed het is wel te gebruiken als maatstaaf..

Verder hou ik t gewoon bij dmv de clipper

Vandaag lekkere workout gehad.. Rug en Triceps, waarvan een dip/ small grip Benchpress superset... Beestachtig, ben kapot :P

Net lekker me proteïne Brownie op yummie

Abo genomen. Vooral geïnteresseerd in uw ervaringen met IF en dus in het voedingsgedeelte. Update maar geregeld eens wat je naar binnenspeelt. ;)

Hey top! zal ik doen....

Even een update:

Tot nu gaat het hartstikke goed, totaal geen moeite met het vasten.. Ook al begint me eating window pas om 15;00 uur.

Gister s middags gaan trainen (eenmalig, was toevallig vrij) l
Ik nam een eiwitshake voor trainen (half 3) toen getrained tot 16:00 uur, toen begon het eten... Jeeeeezzz dat uurtje later eten maakte veel verschil...
Moest echt proppen, heel de tijd een vol gevoel (ook wel lekker hoor :) )

Voordeel van s middags trainen, het is echt rustig...

Tegenwoordig neem ik als ik klaar ben met trainen, gelijk een proteïne Brownie, moet nog 15-20 minuutjes naar huis fietsen.. :S en dan me avondeten opwarmen en de overige voedingsmiddelen naar binnen werken :D

Vrijdag weer aan de slag in de sportschool

Lukt dit ook met havermout of gebruik je volkoren bakmeel ?

Ik gebruik volkoren tarwe bakmeel, maar er staat dat je ook havermout kan gebruiken... Zou zeggen, give it a shot..

Weet niet of het wat met havermout wordt hoor, zo niet dan met bakmeel overnieuw proberen :)

Laat ff weten hoe die was

Gewoon met bakmeel gedaan, had geen zin in een mislukking. :) Wel geen volkoren. Heb het ipv chocolade met vanille whey perfection gedaan. En ipv cacao toe te voegen 1 zakje vanillesuiker.

Ik kom op:
+- 965,25kcal
72 E
155 K
13 V

Ik doe het in 6 stukken:
+- 160 kcal
12 E
26 K
2,2 V

Zeker en vast lekker, maar ik ga de volgende keer een tefal ofzo gebruiken. Hij bleef er nu een beetje in hangen ondanks dat ik het met olijfolie had ingesmeerd.

Lekker! Foto!

alleen op een eiwitshake gaan knallen? moet er niet aan denken haha

Was ook niets hoor :S zal ik niet zo snel weer doen
Wel gebikkeld hoor maar niet zo zwaar als normaal en met veel moeite :(

Morgen weer lekker op de 'normale' manier ertegenaan
:D

Hoe gaat t bij jou?

Ben ik te lui voor. :) Maar het ziet er net zo uit als de foto die jij in dat brownie topic hebt geplaatst. Alleen ziet de binnenkant er wit uit door de vanille ipv de chocolade.

Ik zat trouwens te denken om er gekookte rijst tussen te smijten de volgende keer zodat het een soort van rijsttaart wordt. Eventueel nog wat extra eieren erbij. Allemaal om goed die macro's te halen op de trainingsdag van IF. Of ga ik dan het hele recept vernken denk je?

Gewoon proberen man.... Ik pleur er ook telkens weer wat extra's door

Gister gemaakt met
180 gr bakmeel,
360 gr appelmoes,
3 scheppen cacao,
3 schep eiwit poeder,
1 schep mass perfection.,
2 hele ei,
3 eiwit,
2 eetlepels honing
nootjes erop
..... Was lekka en wat dikker... Volgende keer probeer ik pindakaas erbij :P

Vanavond weer 2 stukken direct na training :)

hoezo gooi je bij drie eieren het eigeel weg?

Tja dat was het recept.... Is waarschijnlijk om de vetten en totaal aantal calorieën laag te houden.
T is kapot lekker dus ik klaag niet :D

zo gister mezelf even wezen volproppen bij een wokrestaurant.. lekker met het vrouwtje een avondje uit. (en de kleine bij oma)
19 uur gevast en toen daar lekker 3 borden gehaald met garnalen,kipfilet, beef, vis, gebakken banaan en 'gezondigd' met klein portie patat.
daarna nog even naar de bios en een klein bakkie popcorn...

dat was me voeding van gister even lekker niet aan het schema.. naja toch veel eiwitrijk voedsel met het vis en kipfilet, dus toch ergens weer wel 'braaf' hahah

morgen weer lekker rug en triceps trainen, spierpijn in benen door squaten ( op de smithmachine, want mijn sportschool heeft helaas geen squatrek, dus beter iets dan niets) en legpressen. Dus deadliften wordt nog leuk :S

Nu 3 weekies weer bezig en week 4 van weer trainen start morgen :) ben echt lekker gemotiveerd.. Laatst een paar uur vrijgenomen van werk om te gaan trainen (want ik kon na werk niet door omstandigheden) :O

nu maar even huishoudelijke taken verrichten in FASTED state whhaahhhaa

Hey man, ff een pic van mijn nieuwe creatie plaatsen. Vond ze der redelijk geslaagd uitzien. Bovendien smaakt ze nog goed ook. 't Is geen brownie meer. 't Is een echte (cake)taart geworden. :)

24lj5fm.jpg

140gr bakmeel
15gr zoetstof
zakje vanillesuiker
80 gram whey perfection
4 hele eieren
2 eiwitten
240gr appelmoes
30 gram amandelschilfers

De E/K/V moet ik nog eens berekenen. Maar in vergelijking met het vorige gebak ligt hier het E en V hoger. Ideaal bulkvoer en superhandig om mee te nemen zonder de shakebeker te moeten bovenhalen. :D

Terug
Naar boven