Fitness Seller

Dragon's Log

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag futloos, voel me niet helemaal jofel.. maar ga toch proberen een goede training neer te zetten. Vanavond rug en triceps..

Nog een redelijke training gehad ondanks mijn futloze instelling.... weer vergeten logboekje mee te nemen, dus maar gewoon geknald..

Deadlifts opgewarmd 8x 60kg . Toen 8x 90, toen kreeg ik t hoog in mijn bol en probeerde ik 110kg... heb het 4 keer gedaan maar mijn trainingscompagnon zei dat mijn vorm niet goed was :(

Dus weer lager gegaan naar 100 .. deze 5x gedaan..

Verder pullups gedaan 4x6xbodyweight.
De rest weet ik niet meer qua gewichten maar deed dumbbell rows

Dips/skullcrusher superset en nog met the rope geslingerd ;)

Morgen borst biceps

Zo borst en biceps getraind... begonnen met incline dumbbell press (max 5x 38kg dumbbells) gaan maar tot 40kg op onze sportschool :banghead: #gaar

toen geknald(voor mijn doen dan) met decline bench press (max 7x 100kg) wat ik aardig vond voor na de incline dumbs.

Daarna incline dumbbell flies en geëindigd met normale dumbbellpress (ik was kapot en kon met moeite de 22 kg dumbs aan, voelde me armen niet eens meer.. hahha naja had ik m maar niet als laatste moeten doen :P

Daarna biceps superset smal en breed ez stang curl

Daarna nog hammecurls en dat was het

Een aardige training :) vrijdag schouders benen

uploadfromtaptalk1350420848757.jpg

uploadfromtaptalk1350420859937.jpg

Laatst bewerkt:
zo vanavond weer aan de slag met schouders en benen.. na 2 dagen 'rust' ben ik wel weer toe aan een training :)

130 kg squat 6x :)
Eerst 8x60
8x 100
8x 120
En toen 6x130

Kan wel bijna niet meer lopen... but who cares :cool: 130kg :D

140 kg deadlift
140 kg squats

Tot nu is mijn max 160kg deadlift 3 x ( gister) en squats 4 of 5 x 150 kg a ( afgelopen vrijdag

K*tsoortschool... ze hebben geen squatrek, dus de echte mannen die wel squaten, gebruikten de captain's chair (dip-en optrekmachine) om de stang erop te leggen.. vanaf gisteren mag dat dus niet meer en hangt er een bordje..

Pfff zorg dan voor een fokking squatrek. ..
Baal echt.. progress was zo goed en nu dit... nog minimaal 8 maanden vast hier ... fak

Zo na vakantie en ziekte en weer lekker trainen maar weer ff updaten.

Ik heb me voeding en training wederom aangepast:

-op rustdagen bijna geen koolhydraten behalve het avondeten (mits ik samen eet met vrouw en kind, als ze werken is (het vrouwke, niet t kind :P ) anders eet ik enkel vis of kip zonder extra kH. Totaal ca 500-700 kcal onder onderhoud.

-op trainingsdagen hoog in eiwitten en koolhydraten, met minder vetten. Op onderhoud of net eronder.

De laatste 3 weken train ik volledig fasted en werk ik alle calorieën direct na trainen naar binnen.

Op de maandag en vrijdag heb ik een 24 uur fast achter de rug.
En op de woensdag gewoon 16 uur fast.

Op rustdagen is mijn vast steeds MINIMAAL 16 uur.

Ik merk sinds ik dit aangepast heb dat ik betere resultaten zie.
Geen krachtverlies en een keiharde drive!

Benchpress ( s ochtends om 7 uur :O) 120kg
deadlift 170kg (personal record afgelopen maandag 1x 3x 170kg en daarna nog 2x 170kg, dus 180 moet ook nog te doen zijn) ,maar dan verlies ik grip helaas, sweaty hands, maar magnesium vinden ze vast nix in sportschool, dus wellicht met straps proberen voor meer grip.

Laatst bewerkt:
Weer aanpassingen in eating windows en training.... gewoon standaard 16/8 fasten en nog strickter op eten letten, niet meer fasted trainen

Het blijft een learning process:o

Laatst bewerkt:
Ben nu vanaf 15 maart april begonnen met een bulk... mijn doel is om te bulken tot 85 .. en dan te cutten met zoveel mogelijk spierbehoud...

Toen ik begon met de bulk was ik 77 kg ...
Ik probeer t zo rustig mogelijk(lean mogelijk) te doen en niet te hoog (in kg) te doen omdat ik natuurlijk zoveel afgevallen ben en de angst om dik te worden blijft in me hoofd zitten

Hier een foto van me rug vorige week gemaakt:

uploadfromtaptalk1366438857958.jpg

Terug
Naar boven