Fitness Seller

Dragon's Log

je niet laten beperken door je trainingsmaatje hè! ik train nooit samen, als ik een spotter nodig heb dan vraag ik t wel aan iemand daar.

En als je failt, dan fail je, niks erg aan, gewoon terug opnieuw doen.

• Topic Starter Topic Starter
je niet laten beperken door je trainingsmaatje hè! ik train nooit samen, als ik een spotter nodig heb dan vraag ik t wel aan iemand daar.

Ja daar hebben gelijk in... Doet hij normaal ook niet hoor, maar gister na 4 squatsets , wou ik nog een 5e en hoger gewicht erin gooien... Hij zei toen: " 4 is zat, doe rustig aan" :P

Volgende week ga ik wel per set hoger in gewicht... Anders krijgt ie een bitchslap.. :p

En als je failt, dan fail je, niks erg aan, gewoon terug opnieuw doen.

True, true never give up :D komt ook helemaal goed :D

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 09:46 ----------

Maar ben blij dat ik weinig tilde omdat ik het verkeerd deed en niet omdat ik een p*ssy ben :P

Zo, redelijke training gehad..

Rug en Triceps weer... Ben kapot (in a good way)
Deadlifts gedaan.. Elke keer weer echt op de grond leggen ipv de zogenaamde spanning erop houden (ik weet dat er veel discussies gaande zijn over echt de stang weer neerleggen of de 'spanning' erop houden... Ik koos voor neerleggen)

Als derde rug oefening :banghead:, na deadlifts en dumbbell rows, pull-ups gedaan, dus had amper meer fut ervoor, maar ging tot het uiterste :)

uploadfromtaptalk1349119483560.jpg

uploadfromtaptalk1349119493605.jpg

uploadfromtaptalk1349119503647.jpg

Gruwelijk lekkere training gehad, dit was personal record smashing.. borst helemaal kapot en met biceps een speciale low-weight-high-tension barbell superset curls gedaan.

Aan beide kanten een zielig 5kgtje aangehangen en dan een korte beweging, erg langzaam uitoefenen en met constante spanning, eerst, small daarna direct 8 x extra breed

Try it and feel the burn! :D

uploadfromtaptalk1349292243236.jpg

uploadfromtaptalk1349292591025.jpg

uploadfromtaptalk1349292601769.jpg

Heerlijk die spierpijn, volgende week gaan we proberen de Borst training te evenaren of overtreffen.

Vanavond benen en schouders trainen, heb er zin in... :)

Schouders en benen training was lekkaah :)

Ben nu bijna thuis en heb honger als een mofo.... Dus ga zo ff lekker eten :D

90kg gesquat, volgende keer hoger....

uploadfromtaptalk1349462842300.jpg

uploadfromtaptalk1349462862442.jpg

uploadfromtaptalk1349462877576.jpg

Nu na 6 weken IF even mijn stats bijwerken

Weet niet of ik nog aanpassingen aan mijn voedingsschemamoet doen, want ik voel me vatsiger, maar ik ben juist met buik omtrek geslonken.

Tussenstand:

-Ben cm's bij mijn taille verloren van 85 naar 82 cm.
-armen van 38cm naar 40cm (gespannen)
-al met al iets breder (merk ik sowieso aan mijn shirts, die iets te wijd waren, daar pas ik goed in.)
-iets in gewicht aangekomen (tenminste ik raakte laatst de 77kg maar wel niet op tzelfde moment als eerste meting gewogen)

Dus volgende week zondag weer gewoon in de ochtend wegen om een wat meer betrouwbare meting te krijgen.

-vetpercentage, tja, volgens mij verlaagd maar ik vertrouw die clipper (ik bedoel mijn metingen) maar zal zo denk ik 12-13 % zijn?

Verder vind ik IF goed te doen, vooral na het trainen 50-60% van he dagelijkse voeding eten vind ik top..

Vanavond weer rug / Triceps trainen

Laatst bewerkt:
Zo weer lekkere training gehad, rug en triceps. Tot nu boeken we nog elke week vooruitgang
Dus ik ben tevree.

uploadfromtaptalk1349722101943.jpg

uploadfromtaptalk1349722116396.jpg

uploadfromtaptalk1349722131531.jpg

Vandaag gaan we weer aan de slag met borst/biceps
We zullen gaan bikkelen, hopelijk zit me spierpijn me niet in de weg :P want de maandag training voel ik wel :D lekker man..

Planning deze week is vandaag borst/biceps en morgen schouders/benen ipv vrijdag (komt deze week beter uit :S )

Toch ondanks spierpijn in triceps en rug van maandag een lekkere training gehad... nu lekker eten. Morgen weer vroeg op .. Helaas

uploadfromtaptalk1349898626644.jpg

uploadfromtaptalk1349898650659.jpg

Vanavond weer lekker schouders en benen trainen, maar eerst even de werkdag doorkomen

Hoppa 110 kg gesquat gaat lekkaaah
Eerst opwarmen met 60 kg 8x
Toen 100 8x
Toen 110 6x
Toen weer 100 8x

Helaas verder geen log bijgehouden ivm met nieuwe telefoon en log app niet installed.

Binnenkort weer ouderwets kladblokje met potloodje meenemen.

hoe voer je die squats uit? Probeer eens ATG te gaan :)

hoe voer je die squats uit? Probeer eens ATG te gaan :)

Vanaf staande stand max 10 cm zakken en weer omhoog . Hoezo is dat niet goed :p haha

:o ff snel opgezocht wat atg is...

Ass to grass.... nee zo diep ga ik niet man...

Wellicht volgende keer proberen.

Ik ga wel diep though. Nog aardig stuk voorbij parallel

10 cm is niet veel, lijkt me juist ver boven parallel?

Terug
Naar boven