dutchdragon81
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zo gister mezelf even wezen volproppen bij een wokrestaurant.. lekker met het vrouwtje een avondje uit. (en de kleine bij oma)
19 uur gevast en toen daar lekker 3 borden gehaald met garnalen,kipfilet, beef, vis, gebakken banaan en 'gezondigd' met klein portie patat.
daarna nog even naar de bios en een klein bakkie popcorn...
dat was me voeding van gister even lekker niet aan het schema.. naja toch veel eiwitrijk voedsel met het vis en kipfilet, dus toch ergens weer wel 'braaf' hahah
morgen weer lekker rug en triceps trainen, spierpijn in benen door squaten ( op de smithmachine, want mijn sportschool heeft helaas geen squatrek, dus beter iets dan niets) en legpressen. Dus deadliften wordt nog leuk :S
Nu 3 weekies weer bezig en week 4 van weer trainen start morgenben echt lekker gemotiveerd.. Laatst een paar uur vrijgenomen van werk om te gaan trainen (want ik kon na werk niet door omstandigheden) :O
nu maar even huishoudelijke taken verrichten in FASTED state whhaahhhaa
Hoeft niet zondigen te zijn als het maar je in macro's past.
Gewoon zorgen dat je op een 'cheat dag' toch je eiwitten zowiezo hit.
Ben je aan het cutten of bulken?

55kg met moeite? o_o
Eerste keer dat ik deadlifte was 100kg xD
Klopt omdat me rug trainingen zo zwak zijn, wou ik mezelf en jullie de drama besparen. (en maandags echt ongelooflijk druk, waardoor we geen tijd hebben de log bij te houden omdat we snel snel alles in de gaten moeten houden, wanneer wat vrij komt.

deadlift ligt er laag idd, mijn eerste keer was 130 max nu zit ik op 200.
even aan je techniek werken idd, heel belangrijk bij deadlift.
van 55 kg naar 130 in 3 maanden is geen realistisch doel. je zal waarschijnlijk wel snel kracht gainen op deze oefening maar ik zou je doel op 90 kg zetten.

ik zet mijn voeten altijd iets breder dan op schouderbreedte, positie stang ongeveer op t midden van je voet. zodra mijn benen goed staan pak ik de stang beet en buk ik tot mijn schenen de stang aanraken. kont achteruit steken en borst vooruit, zodat je een holle rug hebt (buikspieren aanspannen) vervolgens liften..
google eens op mark rippetoe, hij heeft een aantal instructie video's, deadlift staat er ook tussen.

ook zorgen dat de stang zo dicht mogelijk tegen je benen aan zit, ik laat hem zelfs tegen mijn schenen aan schaven. flink werken aan je techniek, de gewichten komen vanzelf wel!

deadlift ligt er laag idd, mijn eerste keer was 130 max nu zit ik op 200.
even aan je techniek werken idd, heel belangrijk bij deadlift.
van 55 kg naar 130 in 3 maanden is geen realistisch doel. je zal waarschijnlijk wel snel kracht gainen op deze oefening maar ik zou je doel op 90 kg zetten.

Dat is wel sterk zeg. Maar ik zou mijn eerste keer echt niet met zo'n gewicht durven trekken man. Net iets teveel kans dat je de techniek niet onder de knie hebt met grotere risico's bij de DL dan bij een verkeerde bicep curl, bijvoorbeeld.![]()
ik wou en kon nog verder.. Maarja... Volgende week weer.