AndroidHealthClinic

Drempelvrees sportschool

Inderdaad, tegenwoordig maak ik juist andere mensen zenuwachtig met m'n aanwezigheid... :)

yup nu wel.

maar toen niet, eerste dag toen ik er was, was het wel even schrikken ja maar ja al heel snel deed ik gewoon mijn ding totdat ik tot me uiterste ging en ik begon te schreeuwen en iemand zei KOM OP VERDEEEEEEER toen was de drempel wel helemaal weg vanaf toen stap ik gewoon in een sportschool zonder enkele drempel vrees

Mag ook wel met zulke stats :o
Stats: 1m74 97kg 15%

• Topic Starter Topic Starter
Goed om te lezen. :) Hou ons op de hoogte.

Gisteravond voor het eerst gaan trainen. Starting Strength workout B: squat, overhead press, bent-over row. Alles 3x5. Mijn trainingsmaat heeft me geholpen met de techniek en het is tof om samen te trainen. Drempelvrees opgelost dus. En amai zo'n prachtige gym, Pure Senses in Brugge. De naam klinkt wat soft maar er is een super krachttrainingsruimte met zachte vloer dus je kunt daar echt je gang gaan. Ik zal een log bijhouden van de vorderingen.

Had ik ook, dan had ik een blessure en kon ik niet meer fitnessen tot nu toe, ga ik terug beginnen in better bodies in antwerpen, maar ja ben beetje zenuwachtig, iedereen is daar beestachtig, maar er is een oude rakker (gespierd man) die me helpt en al, echt goed

Terug
Naar boven