Fitness Seller

Droogtrainen meer aders en details zien

Bezoekers in dit topic

Blendboy

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
18 jan 2005
Berichten
26
Waardering
0
Hallo.....ik had ff een vraagje ik ben nu druk bezig geweest met massa aankomen en ja beetje vet is er ook bij gekomen maar ja dat krijg er je ervan...maar nu ga ik duz voor de detials werken.....en zodat je meer spier en aders ziet want ik vind dat er toch altijd wel et uitzien al die anders enzo want dat zie je op het moment niet dat ze er uispringen die aders zitten beetje verscholen zeg maar de vormen zijn er wel maar nu de strakheid nog
nou was mijn vraag of ik er goed aan doet om gewoon elke oefening 20 herhalingen te doen

laat ff wten grtzzzzzzzzzzzzzzz
 
YooOO BroEDer, LaTazZZZZ
 
20 hh per oefening is veel te veel! Daar wordt je sowieso niet vasculairder van.
Gebruik wat geavanceerdere trainingsvormen, zoals maximale contractie (peak contraction). Dat betekent dat je bij oefeningen, die een maximale belasting hebben in de uiterste positie, het gewicht daar 2 tot 3 seconden vasthoudt voordat je het laat zakken.
Bijvoorbeeld bij de leg extension of de cable crossover het gewicht 2 a 3 seconden omhoog houden en dan pas laten zakken voor je aan de volgende herhaling begint.

Vitamine B12 inject helpt om vasculairder te worden. Maar dat hoort eigenlijk thuis in het supplementengedeelte ;)
 
Trainen met 20 herhalingen heeft geen zin.
 
Zoeken naar het onderwerp "cutten" heeft wél zin :P
 
hmmmmm maar waarom zie ik dan all die bodybuilders zoveel herhalingen maken en best snel ritme er in hebben??????????
 
Blendboy zei:
hmmmmm maar waarom zie ik dan all die bodybuilders zoveel herhalingen maken en best snel ritme er in hebben??????????


je kunt jezelf niet met hun vergelijken, hun genen steken toch net even wat anders in elkaar, en ze gebruiken heel wat meer supplementen als jou.

ik zou gewoon je trainingschema zo houden, alleen met cardio erbij.
 
Je dieet aan passen en gewoon zwaar blijven trainen om je kracht en massa zo veel mogelijk te behouden.
 
als ik cut verander ik niks aan me trainingsschema t enigste wat ik verander is me dieet en ik ga meer cardio doen. ook vind ik dat t geaccepteerde feit dat als je cut ook veel massa verliest beetje aangedikt ik ben van mening als je goed cut dat je eigenlijk bijna niks van je massa hoeft in te leveren en ik denk dat als je plots lichte gewichten gaat gebruiken voor 20 hh dat je dan wel degelijk massa zal verliezen.
als ik jouw was zou ik gewoon goeie cardio toevoegen en wat je dieet betreft omlaag gaan in koolhydraten en in proteine omhoog. je moet alleen wel ff kijken hoever je in je carbs zakt want je moet wel genoeg energie voor je training hebben. daar zul je dus beetje mee moeten experimenteren.maar daar kun je de search functie voor gebruiken wat cutten betreft.
als ik jou was dus zou ik gewoon zwaar blijven trainen en enkel de variabelen zoals cardio en dieet mee sleutelen maar daar kun je al zat over vinden.
 
Gewoon 4500kcal per dag vreten en 30km per dag fietsen, word je een droge neet van. Doe ik ook.
 
jah okeej daar heb je gelijk in.....maar ik zit nu laag in me koolydraden en hoog in me eiwitten en voel me kiplekker veel kracht......maar ja jullie zeggen wel dat ik gewoon lekker zwar moet trainen maar ik train nu al dik een 1 jaar topzwaar en ik ben nu 2 weken bezig met die 20 harlingen en ik merk wel dat je iets mere detials gaat zien duz zal ik dan gewoon nog 2 weken zo doorgaan of gewoon weer op die zwaar nivo?????

grtz
 
Blendboy zei:
jah okeej daar heb je gelijk in.....maar ik zit nu laag in me koolydraden en hoog in me eiwitten en voel me kiplekker veel kracht......maar ja jullie zeggen wel dat ik gewoon lekker zwar moet trainen maar ik train nu al dik een 1 jaar topzwaar en ik ben nu 2 weken bezig met die 20 harlingen en ik merk wel dat je iets mere detials gaat zien duz zal ik dan gewoon nog 2 weken zo doorgaan of gewoon weer op die zwaar nivo?????

grtz
die details krijg je ook als je gewoon goed dieet en goed cardio doet, trust me.
maar je moet zelf maar experimenteren wat bij jou t beste aansluit, k ben wel van mening dat wat hogere reps wat meer detail laat zien maar ik denk dat je dan ook sneller wat massa moet inleveren in tegenstelling tot wanneer je gewoon heavy blijft gaan en enkel je dieet en cardio aanpast.maar als jij zo lekker gaat en op deze manier je doelfysiek bereikt moet je zo doorgaan je moet alleen wel kijken of je ziet dat je massa gaat verliezen en als dat zo is zou ik gewoon weer zwaar gaan.ik geloof niet in massa inleveren bij cutten als je t goed manipuleert, ja ok mischien altijd wel iets maar ik denk dat dat puur te verwaarlozen is als je t juist doet. maar experimenteer ermee en zie wat t allemaal voor jou lichaam doet, ga je zo goed then stick to it.
succes
 
hij loopt jullie te naaien, kijk maar eens naar z,n andere posts. :whip: :windup: :coolnana:
 
wat ijl je nou met hij probeert jullie te naaien op de andere post die foto is hoe ik begon
 
Kerel!!! Gebruik eens interpunctie (tekst goed verzorgen d.m.v. leestekens)!!! Dit leest breezah-achtig!

Succes!
 
Back
Naar boven