MuscleMeat

Droogtrainen

Ik het geval van TS zou ik ook zeggen (zonder extra info) gaan leanbulken. Maar klopt zijn weegschaal wel, heeft hij niet per ongelijk de laatste 2 cijfers van zijn lengte aangepast.
We moeten ook niet doen alsof hij nu een op een anorexia patiënt lijkt.
Soms vraag ik me weleens af of je weet waar de letters DBB voor staan.

Zonder meer informatie weten we idd niet veel en misschien te weinig.

Soms vraag ik me weleens af of je weet waar de letters DBB voor staan.

Zonder meer informatie weten we idd niet veel en misschien te weinig.
Ik weet heel goed waar DBB voorstaat, maar wees eerlijk, als iedereen die niet aan die maatstaven voldoet wegblijft, dan kan je het forum wel opdoeken.
Verder is de vraag van TS toch niet óf hij in onze ogen verder moet cutten.

Ik weet heel goed waar DBB voorstaat, maar wees eerlijk, als iedereen die niet aan die maatstaven voldoet wegblijft, dan kan je het forum wel opdoeken.
Aan wie en waar vraagt hij dit dan ?

Maar we zijn hier ook om leden van domme keuzes af te houden.

DBB = Disfunctionele Blubber Bende toch?

Ik ben 21 en 1,87 lang en weeg 73kg en ben aan het droogtrainen al ongeveer 7 weken. Ik merk dat de weegschaal niet meer omlaag gaat maar de resultaten in de spiegel wel komen. ik sport nu in de lockdown ongv 7 keer per week aan kracht en sinds kort voetbal ik weer 3x in de week ongv 1,5. Ik eet 2300kcal per dag en dit is doordeweeks makkelijk vol te houden nu merk ik dat ik op vrijdag of zaterdag de neiging heb om wat meer te eten volgens de behoefte die ik heb berekend mag ik ook 2800kcal eten per dag, is het dan erg als ik op een vrijdag of zaterdag bijvoorbeeld 3000kcal eet en doordeweeks gewoon 2300 of zal dit een te grote invloed hebben op mijn droogtrainen? Ik twijfel hier altijd heel erg over en zal er graag meer over willen weten! Alvast dank voor de reacties!
die berekeningen heb ik zelf losgelaten. Mijn metabolisme past zich snel aan. Mijn onderhoud ligt op ong 3700 cal. Maar wil ik blijven afvallen, dan moet ik ongeveer 2200-2500cal eten. Om te bulken moet ik dan weer flink boven onderhoud eten. Als ik mij aan formules zou gaan houden, krijg je hele andere getallen qua cal. Ga ik me aan die getallen houden, dan gebeurd er niets. Je kunt niet alles van achter je bureautje gaan zitten berekenen.

Maar je meldt resultaten dus dan zou ik zeggen, niets aan de hand.

Over dat refeeden: dat kan je vetverlies juist een boost geven. Zelf doe ik altijd een dikke vette cheat day eens per week. Maar ik ga dan wel 5 dagen echt hard met mijn dieet. Op dag 7 doe ik dan vaak 3000cal als ik niet de fut heb om op de zondag hard te gaan.

Een foto van je fysiek zou denk ik slim zijn. Misschien 'draag' je die 73kg wel heel goed. Of we komen er achter dat je inderdaad helemaal niet moet gaan zitten cutten. Dan gaan we jou eventjes goed richting de bulk praten ;)

Verschilletje....
Die traint al 10 jaar oid...en paar pilletjes dacht ik.
haha ik zie nu pas 'paar pilletjes' staan. Wat ik nu heb opgebouwd is allemaal naturel. Ik slik wel een kwart pilletje per dag. Maar het enige dat daar van gaat groeien is mijn haar. Maar goed we raken off topic!

haha ik zie nu pas 'paar pilletjes' staan. Wat ik nu heb opgebouwd is allemaal naturel. Ik slik wel een kwart pilletje per dag. Maar het enige dat daar van gaat groeien is mijn haar. Maar goed we raken off topic!
Toch een lullige opmerking dan over dat pilletje dan .... ik ben ook van mening dat dit natty moet kunnen, natuurlijk zien ze hier liever meer massa. Echter kwaliteit is veel moeilijker dan kwantiteit.

Als je je buikspieren niet ontwikkeld zul je ze ook nooit zien.

Was niet mijn bedoeling om pff topic te gaan.
Maar meen me een topic te herinneren van vorig jaar over een kuurtje... daarom zei ik ook expliciet "dacht ik".
Mijn excuus. Heb t verwijderd

Toch een lullige opmerking dan over dat pilletje dan .... ik ben ook van mening dat dit natty moet kunnen, natuurlijk zien ze hier liever meer massa. Echter kwaliteit is veel moeilijker dan kwantiteit.
Hebben we het nu nog steeds over mijn fysiek? Laten we wel wezen, als iemand je van steroids verdenkt, dan is dit eigenlijk het grootste compliment dat je kunt krijgen.

Maar het is gewoon low body fat met een pomp ÉN flex. Ooit zie ik er uit als op de foto's ;)

Was niet mijn bedoeling om pff topic te gaan.
Maar meen me een topic te herinneren van vorig jaar over een kuurtje... daarom zei ik ook expliciet "dacht ik".
Mijn excuus. Heb t verwijderd
Ja ik overwoog het. Maar ik kapte met het gejank en ben gewoon serieus aan de slag gegaan! Dus no worries over je opmerking.

Ja denk je?
Man wat leg jij de lat toch altijd laag ..

Terug
Naar boven