LuckyLuciano
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, heb gisteren wss 10 dopjes genomen en voelde bijna niets, alleen dat rustgevende gevoel in benen en armen, is in ieder geval 20 keer minder sterk dan alcohol, laat staan xtcIk snap niet hoe je aan ghb verslaafd kan raken, heb het nu 2 dagen op rij genomen, en dat effect is 2 maal niets, heb gisteren wss 10 dopjes genomen en voelde bijna niets, alleen dat rustgevende gevoel in benen en armen, is in ieder geval 20 keer minder sterk dan alcohol, laat staan xtc

Ik snap niet hoe je aan ghb verslaafd kan raken, heb het nu 2 dagen op rij genomen, en dat effect is 2 maal niets, heb gisteren wss 10 dopjes genomen en voelde bijna niets, alleen dat rustgevende gevoel in benen en armen, is in ieder geval 20 keer minder sterk dan alcohol, laat staan xtc

als je echt goed van de kaart bent van de g, dus dat je op het randje zit van in slaap vallen, dan is het echt super goed. Voor mij is er maar 1 opperdrugs, en dat is idd pillen, ghb zit tussen coke en pillen in vind ik![]()
Ik vraag me af of er nog wel fatsoenlijke xtc pillen te krijgen zijn.
Ik hoor werkelijk niks anders dan gezeik de laatste tijd; bijna niemand kan er nog aan komen en wat er op de markt is is troep.
Hoe is dat bij jullie?
) Op de kop kunnen slaan.
Salvia ook eens gedaan. Paddo's is tot hiertoe het leukste dat ik heb gedaan en van wiet kijkt niemand op.
Maar ben op zoek naar iets nieuw, examens komen eraan en wil erna wel even van de planeet zijn. Ik ga sowieso shoppen in holland, maar paddo's zijn illegaal geworden.
Het zal LSD ofzo worden, weet enkel niet hoe ik op een veilige dealer kan komen.
En euh mensen die opium/heroine hebben gedaan: damn
Salvia ook eens gedaan. Paddo's is tot hiertoe het leukste dat ik heb gedaan en van wiet kijkt niemand op.
Maar ben op zoek naar iets nieuw, examens komen eraan en wil erna wel even van de planeet zijn. Ik ga sowieso shoppen in holland, maar paddo's zijn illegaal geworden.
Het zal LSD ofzo worden, weet enkel niet hoe ik op een veilige dealer kan komen.
En euh mensen die opium/heroine hebben gedaan: damn
Ik vraag me af of er nog wel fatsoenlijke xtc pillen te krijgen zijn.
Ik hoor werkelijk niks anders dan gezeik de laatste tijd; bijna niemand kan er nog aan komen en wat er op de markt is is troep.
Hoe is dat bij jullie?