Fitness Seller

Drugsenquete

Peiling Peiling Drugsenquete

• Speed

Stemmen: 124 27,0%
  • Cocaïne

Stemmen: 158 34,4%
  • Xtc (MDMA)

Stemmen: 190 41,4%
  • LSD

Stemmen: 52 11,3%
  • Cannabis

Stemmen: 256 55,8%
  • GHB, GHL

Stemmen: 102 22,2%
  • Heroine

Stemmen: 19 4,1%
  • Crystal Meth

Stemmen: 10 2,2%
  • Ketamine

Stemmen: 38 8,3%
  • Paddo's

Stemmen: 115 25,1%
  • Poppers

Stemmen: 70 15,3%
  • Crack

Stemmen: 17 3,7%
  • Geen van deze bovenstaande en daar ben ik trots op!

Stemmen: 121 26,4%
  • Geen, maar er staat in de toekomst wel iets te gebeuren, ontdekken

Stemmen: 22 4,8%
  • Drugs die nog niet op deze lijst staat

Stemmen: 54 11,8%

• Totaal stemmers
    459
Al het bovenstaande al gedaan ...

Ideale combo blijft voor mij nog steeds een avondje meth & xtc.

Alles van het lijstje uitgezonder de Meth, ketamine en heroine. Het probleem is dat ik wel een verslavingsprobleem heb, met elke drugs dat ik gebruik(te). Dus heroine en meth zou een slecht keuze zijn. Mss ooit, maar nu wel volledig gedaan met drugs.

Ik snap niet hoe je aan ghb verslaafd kan raken, heb het nu 2 dagen op rij genomen, en dat effect is 2 maal niets :roflol:, heb gisteren wss 10 dopjes genomen en voelde bijna niets, alleen dat rustgevende gevoel in benen en armen, is in ieder geval 20 keer minder sterk dan alcohol, laat staan xtc

Laatst bewerkt:
Ik snap niet hoe je aan ghb verslaafd kan raken, heb het nu 2 dagen op rij genomen, en dat effect is 2 maal niets :roflol:, heb gisteren wss 10 dopjes genomen en voelde bijna niets, alleen dat rustgevende gevoel in benen en armen, is in ieder geval 20 keer minder sterk dan alcohol, laat staan xtc

als je echt goed van de kaart bent van de g, dus dat je op het randje zit van in slaap vallen, dan is het echt super goed. Voor mij is er maar 1 opperdrugs, en dat is idd pillen, ghb zit tussen coke en pillen in vind ik ;)

Iedereen kan anders reageren op drugs. En wanneer je dit dagelijks gaat gebruiken zit er wel degelijk een verslaving aan te komen. don't be naive :)

idem het hele lijste minus opium derivaten, meth en crack. men tanden en hersenen zijn me te dienbaar.

• Topic Starter Topic Starter
als je echt goed van de kaart bent van de g, dus dat je op het randje zit van in slaap vallen, dan is het echt super goed. Voor mij is er maar 1 opperdrugs, en dat is idd pillen, ghb zit tussen coke en pillen in vind ik ;)

Als je mengt met alcohol is de kans idd wel groter dat je plots een enorm slaperig gevoel krijgt, maar ook dat gevoel is snel weg als je even de buitenlucht opzoekt, daarna kan je gewoon terug feesten. Ik dacht eerlijk gezegd ook dat het gevoel veel sterker was.

Salvia ook eens gedaan. Paddo's is tot hiertoe het leukste dat ik heb gedaan en van wiet kijkt niemand op.

Maar ben op zoek naar iets nieuw, examens komen eraan en wil erna wel even van de planeet zijn. Ik ga sowieso shoppen in holland, maar paddo's zijn illegaal geworden.
Het zal LSD ofzo worden, weet enkel niet hoe ik op een veilige dealer kan komen.

En euh mensen die opium/heroine hebben gedaan: damn

alleen coca voor een keer geprobeert,
blowen wel een poosje gdaan maar vind dr niet veel meer aan,
Doe mij maar een fijn snoepje :D

XTC 46,58%
Cannabis 57,99%

Vind ik eigenlijk nog best dicht bij elkaar liggen!

Zaterdag @ Thunderdome ff chillen:D:P

Ik vraag me af of er nog wel fatsoenlijke xtc pillen te krijgen zijn.

Ik hoor werkelijk niks anders dan gezeik de laatste tijd; bijna niemand kan er nog aan komen en wat er op de markt is is troep.

Hoe is dat bij jullie?

Ik hoor werkelijk niks anders dan gezeik de laatste tijd; bijna niemand kan er nog aan komen en wat er op de markt is is troep.

Hoe is dat bij jullie?

Nog aan te komen, wel voor een hogere prijs dan bijvoorbeeld een jaar geleden.

toevallig paar dagen terug nog een hele lading blauwe mitshubitschi's (spelling ???) Op de kop kunnen slaan.

helaas niks voor eigen gebruik gehouden, wil toch nog wel een aantal hebben voor als bijvoorbeeld mysteryland er weer aan komt ;)

Salvia ook eens gedaan. Paddo's is tot hiertoe het leukste dat ik heb gedaan en van wiet kijkt niemand op.

Maar ben op zoek naar iets nieuw, examens komen eraan en wil erna wel even van de planeet zijn. Ik ga sowieso shoppen in holland, maar paddo's zijn illegaal geworden.
Het zal LSD ofzo worden, weet enkel niet hoe ik op een veilige dealer kan komen.

truffels zijn nog legaal en overal te koop voor ongeveer 10 eu/10 gr. Ik zou ~20gr de man halen, dan ga je lekkerder dan op 10gr wat een beetje weinig is.

OT: paddestoelen, coke, wiet, N2O, alcohol, kanna nicotine cafeine enz.
Mescaline, DMT, LSD en mss Ket staan nog op mijn verlanglijstje.

als je in een smartshop vraagt is de kans groot dat ze gewoon nog paddo's hebben.

alleen dan onder de toonbank.

aantal dingen gebruikt in het verleden maar op een gegeven moment had ik er gewoon geen zin meer in.

Hoe is dat bij jullie?

heb laatst nog een aantal fatsoenlijke gekocht iig dat werd me gezegt.. zaterdag uitgetest en ze waren idd fijn! alleen betaal je je er tegenwoordig scheel aan.. zijn ongeveer ver 4 dubbeld helaas..

gistere coke gesmoort ma slaagt toch tege, gevoel is direct weg en kost teveel geld:p

Is out gaan van de ghb (in diepe slaap vallen of niet meer wakker kunnen blijven) eigenlijk schadelijk? (voor hersenen ofzo)

Terug
Naar boven