Fitness Seller

Drugsenquete

Peiling Peiling Drugsenquete

• Speed

Stemmen: 124 27,0%
  • Cocaïne

Stemmen: 158 34,4%
  • Xtc (MDMA)

Stemmen: 190 41,4%
  • LSD

Stemmen: 52 11,3%
  • Cannabis

Stemmen: 256 55,8%
  • GHB, GHL

Stemmen: 102 22,2%
  • Heroine

Stemmen: 19 4,1%
  • Crystal Meth

Stemmen: 10 2,2%
  • Ketamine

Stemmen: 38 8,3%
  • Paddo's

Stemmen: 115 25,1%
  • Poppers

Stemmen: 70 15,3%
  • Crack

Stemmen: 17 3,7%
  • Geen van deze bovenstaande en daar ben ik trots op!

Stemmen: 121 26,4%
  • Geen, maar er staat in de toekomst wel iets te gebeuren, ontdekken

Stemmen: 22 4,8%
  • Drugs die nog niet op deze lijst staat

Stemmen: 54 11,8%

• Totaal stemmers
    459
vrijwel alles al eens getest. Nu nog een paar keer per jaar wat snackies (de grotere feesten) en af en toe een ghbtje

als ik een relatie heb hoop ik idd wel dat zij dan ook fan van ghb is:D

Inderdaad. Een suikerspin. De volgende dag is er geen grond meer voor de schoonheid en diepe verbondenheid als je erop terug kijkt. En contact, beleving en gesprekken zijn niet de realistische sensaties en uittingen van je innerlijk.

Over die doornappel, je hebt het idee nuchter te zijn terwijl je niet doorhebt in een zwaar delirium te zitten.

Je zit gewoon in je stoel thuis te wachten op het effect en hoort letterlijk je voordeur open en dicht gaan en dan komt een stel vrienden op bezoek. Je begroet ze uitgebreid, chilt met ze op de bank en gaat wat drinken voor ze halen en als je terugkomt zie je de donkere lege huiskamer weer. Dan wordt je verdrietig of bang en begin je je ze te zoeken omdat je denkt dat ze je in de maling nemen.

Voor je gevoel spreek je helder maar in werkelijkheid is het 'urrghhhh', dan sluit je je ogen weer en zit je in een volledig normaal uitziende wereld, bijvoorbeeld je sportschool, waarin je uitgebreide conversaties voert met bekende die gewoon dood normaal terugspreken en er levensecht uitzien. Dan loop je anaf de bar naar het rek om een dumbbell te pakken.

Dit soort scenario's gaan uren door en pas veel later komt er enig besef waardoor het komt. Waarbij je je hele huis overkoop heb gehaalt. Er is ook nooit een gevoel van 'fout gaan' omdat je volledig nuchter denkt te zijn.

Maar de lichamelijke risico's zijn er groot, uitdroging zo hevig dat de anus, ogen en enzymen pijn doen, hartslag van 160 in rust, niet kunnen slikken, ademhalings problemen en een duivelse hitte alsof je in vuur gedoopt bent.

Het is een echte hypnose bijna, gebruikers kruipen over de vloer om van alles van de grond te rapen en roken een onbestaande sigaret terwijl ze een heel gesprek voeren met allerlei bekenden.

Voor de sitter is het wel bizar, als die recht voor de tripper gaat staan zal hij geen contact krijgen.

Dat nerveuze geïrriteerde gevoel ken ik ja.
Dat is cocaïne. Eigenlijk wordt je een kl***zak ervan. De laatste tijd valt sos ook slecht bij mij, ik werd erg in mezelf gekeerd en wat argwanend tegen de rest. Lichtelijk arrogant. En dat ben ik van mezelf al een beetje, dus ik heb extra niet nodig.
Heel vaak vraag je je van sos af; hoezo gebruik ik het eigenlijk.
Ik heb me vaak afgevraagd wat de verslavende werking van sos was.
Nu weet ik het;
Sos wordt een soort duiveltje, een soort vriendje van je. Je gaat sos zien als een soort kameraadje. Jij en sos gaan stappen. En in principe hoeft niemand het te weten, en dat is het gevaar van sos. Niemand ziet het aan je, je kunt het overal gebruiken zonder dat je door de mand valt. Er komt dus een stiekemheidsfactor bij kijken. Je kunt sos gebruiken vlak voordat je op een verjaardag binnenkomt. Of in de wc tijdens een feestje. En daarna weet je; ik heb iets in m'n bloed wat jullie niet weten, wat mij beter maakt.
Dat is het gevaar van sos. Het is te makkelijk om te nemen.
En als je een keer niet neemt, dan mis je wat. Je mist je maatje. Je mist die zelfingenomenheid die jij en je vriendje sos hebben. Je mist dat handje dat je beethoudt, dat vriendje die je ondersteund in een gesprek of omgeving met anderen.
En als je dat gevoel krijgt dan begin je ****ed te worden. Welkom verslaving.
Spijker op zijn kop. Had het niet beter kunnen omschrijven.

In het begin was ook aardig lyrisch over sos. Fantastische drugs. Niet zo erg naar de kloten na gebruik, ideaal om nuchter te worden. Enige nadeel was het geld. Ben er toen mee gestopt omdat ik exact hetzelfde ervaren heb als jij omschreven heb.
Ik werd in mijn zelf gekeerd, licht arrogant en dacht er constant aan. De hele avond.

Als ik een avond mezelf voor had genomen om niet te gebruiken was het na een paar bier al weer raak. ff bellen.

Sneaky ass drug is het. Nu ik al meer dan 3 jaar niets meer gebruikt vraag ik me nog steeds af waarom ik zoveel en vaak deze zooi gebruikt heb. Wel leuke avonden mee gemaakt, dat wel. Alleen de laatste periode en het financiële aspect staan me tot op de dag van vandaag nog tegen. NOOIT weer.

zo omschrijf je het wel redelijk goed, bro!

Bij LSD, ayahuasca en andere hallucinogen is er (al dan niet ver weg) steeds het besef dat je aan het trippen bent en dat kan je door de moeilijke momenten helpen.

Maar bij de doornappel is dit besef helemaal weg. Ben zo ooit eens een hele avond op een steengoed feest geweest, ik was er echt en deed uren conversaties met allerlei bekende personen, maar eigenlijk speelde alles zich af in mijn huiskamer achteraf bekeken. Vreemd hoor.

Sneaky ass drug is het. Nu ik al meer dan 3 jaar niets meer gebruikt vraag ik me nog steeds af waarom ik zoveel en vaak deze zooi gebruikt heb. Wel leuke avonden mee gemaakt, dat wel.

coke vind ik echte troep, voel er weinig tot niks bijnna van.. Enige wat er gebeurt als ik wat merk is dat ik me zenuwachtig, gejaagd en slecht voel.

Heb de witte dame vaak mogen proeven, maar haar nooit voor betaald, dat is te gek.

Doornappel is toch ook ontzettend "gevaarlijk" omdat het lastig te doseren valt?

Marky, heb jij zelf wel eens een doornappel trip gehad?
Hoor dat je er eigenlijk alleen een bad trip aan kan overhouden..

pas op, ik neem ook wel graag XTC of MDMA kristallen hoor, maar het houdt je voor de gek. Je denkt dat je je goed voelt, maar het laat gewoon meer serotine vrijkomen. Achteraf heb je er lang een leeg gevoel bij.

Ik verkies liever drugs die me meer kunnen leren over mezelf of tenminste mij niet voor de gek houden. LSD is voor mij de max! maar iedereen is weer anders en daar heb ik dan ook veel respect voor.

XTC is wat mij betreft de beste drugs die er is.
Het onovertroffen, hemelse, onaardse, ongekend euforische gevoel die je van een maximale xtc-trip krijgt is bijna niet te bevatten.
Wanneer alle ingrediënten goed zijn (relaxte omgeving, relaxte muziek, relaxte mindstate, kwalitatief goede pillen, keiharde inslag) dan kan je met xtc hoogtes bereiken die in dit aardse nuchtere leven never nooit te halen zijn.
Alleen mensen die deze state of mind bereikt hebben weten waar ik over praat. Ik kan me nog herrineren, een van de eerste keren dat een van m'n beste vrienden en ik maximaal kort gingen op een party van xtc. We kenden de negatieve effecten nog niet, we hadden maar 1 doelstelling; een keiharde inslag en daarna zover mogelijk van deze aardbodem verdwenen zijn. En dat was gelukt. We hebben een ruimtereis gemaakt. Zwevend, door de ruimte, met z'n tweeën. We deelden de ervaring, we hielden elkaar in de gaten, als ruimtebroeders. En zo zweefden we, uren lang, door universums. In werkelijkheid liepen we slenterend over de met lege bekertjes bezaaide vloer door de hallen van de RAI, af en toe pauze nemend voor een vette lasershow. Maar voor mijn gevoel zweefden we. Zonder zorgen.
In mijn gedachten was ik lichtjaren weg uit Amsterdam, en waren m'n maat en ik de enige die er waren. Tienduizenden bezoekers? Niemand gezien eigenlijk.

Anyway; XTC gebruik ik slechts zeer, zeer sporadisch nog.
De high van het nachtje genieten wordt compleet overschaduwd door de low van de kater. Want de dalen heb ik ook meegemaakt. Maximaal.
En dat zijn geen dalen van slechts een dinsdag dip. De nasleep van een serotonine-tekort kan erg lang duren en dat is het me niet meer waard.
Ik ben de laatste jaren al gevoelig voor neerslachtige periodes, xtc gebruik is derhalve spelen met vuur. Van de zomer zal ik vast nog wel een keertje gematigd xtc gebruiken, maar alleen als ik zeker weet dat ik weinig last van de dip ga krijgen. Ik zou die xtc trips voor geen goud willen missen en ik gun iedereen zo'n ervaring, maar mij is het me tegenwoordig niet meer waard. Been there, done that, het was supervet maar het is klaar nu.

met x kan je inderdaad de de meest vette en relaxte momenten beleven. de 2 dagen erna zijn minder maar misschien helpt een serotine aanvuller? 5-htp ofzo, iemand daar ervaring mee?

met x kan je inderdaad de de meest vette en relaxte momenten beleven. de 2 dagen erna zijn minder maar misschien helpt een serotine aanvuller? 5-htp ofzo, iemand daar ervaring mee?

Het helpt wel degelijk, l-tryptofaan heb ik goede ervaring mee, in combi met een hoge dosis vitamine preparaten.
Maar als je in een periode zit met veel personal issues of stressvolle gebeurtenissen (studie, werk of persoonlijke leven) dan raad ik het af om goed kort te gaan van xtc; het beïnvloed je mindstate na gebruik namelijk behoorlijk.

Het helpt wel degelijk, l-tryptofaan heb ik goede ervaring mee, in combi met een hoge dosis vitamine preparaten.
Maar als je in een periode zit met veel personal issues of stressvolle gebeurtenissen (studie, werk of persoonlijke leven) dan raad ik het af om goed kort te gaan van xtc; het beïnvloed je mindstate na gebruik namelijk behoorlijk.

kan je niet beter van alle drugs afblijven in zo een gevallen?

Hard trainen helpt mij altijd.
Je hebt er totaal geen zin in, maar als je dan gegaan bent voel je je gelijk een stuk beter.

kan je niet beter van alle drugs afblijven in zo een gevallen?

Met name de chemische disbalans in je hersenen na xtc-gebruik kan best een impact hebben.
ghb, cocaïne en alcohol zijn wat dat betreft milder.
Maar je hebt gelijk; drugs of drank gebruiken terwijl je niet lekker in je vel zit, en met als doelstelling je beter te voelen, is per defenitie een hele foute bezigheid die zichzelf als een boomerang terugbetaald.

dan vind ik drank opzich meevallen, als je niet lekker in je vel zit. dingen als xtc moet je dan niet gaan doen als je je serieus k*t voelt of niet in de geschikte omgeving zit.

dan vind ik drank opzich meevallen, als je niet lekker in je vel zit. dingen als xtc moet je dan niet gaan doen als je je serieus k*t voelt of niet in de geschikte omgeving zit.

Ik vind drank echt klote. Als ik me niet lekker in me vel voel dan ben ik de dag nadat ik heb gezopen echt diep depressief.

bijna alles, vroegâh..

no further comment :P

De high van het nachtje genieten wordt compleet overschaduwd door de low van de kater. Want de dalen heb ik ook meegemaakt. Maximaal.
En dat zijn geen dalen van slechts een dinsdag dip. De nasleep van een serotonine-tekort kan erg lang duren en dat is het me niet meer waard.

Ik ben een zeer matige gebruiker, maar van bovenstaande heb ik echt nog nooit last gehad.

Kan dat samenhangen met de hoeveelheid mdma die je nuttigt?

Ik ben een zeer matige gebruiker, maar van bovenstaande heb ik echt nog nooit last gehad.

misschien ben jij een serotine monster, een soort freak of nature. of je hebt gewoon k*tpillen..

Ik ken jongens die er zelden of in veel mindere mate last van hebben.
Vroeg me altijd of hoe dat kon. Meeste jongens waren wel veel gebruikers.
Ik bestempelde ze vaak "te dom" om zorgen te hebben, maar dat is kortzichtig natuurlijk. Lucky bastards, dat zijn het.
Voor mezelf ben ik aan de ene kant wel blij dat ik moet boeten na gebruik, daardoor gebruik ik bijna niet meer.

Terug
Naar boven