Ripped Buik
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spijker op zijn kop. Had het niet beter kunnen omschrijven.Dat nerveuze geïrriteerde gevoel ken ik ja.
Dat is cocaïne. Eigenlijk wordt je een kl***zak ervan. De laatste tijd valt sos ook slecht bij mij, ik werd erg in mezelf gekeerd en wat argwanend tegen de rest. Lichtelijk arrogant. En dat ben ik van mezelf al een beetje, dus ik heb extra niet nodig.
Heel vaak vraag je je van sos af; hoezo gebruik ik het eigenlijk.
Ik heb me vaak afgevraagd wat de verslavende werking van sos was.
Nu weet ik het;
Sos wordt een soort duiveltje, een soort vriendje van je. Je gaat sos zien als een soort kameraadje. Jij en sos gaan stappen. En in principe hoeft niemand het te weten, en dat is het gevaar van sos. Niemand ziet het aan je, je kunt het overal gebruiken zonder dat je door de mand valt. Er komt dus een stiekemheidsfactor bij kijken. Je kunt sos gebruiken vlak voordat je op een verjaardag binnenkomt. Of in de wc tijdens een feestje. En daarna weet je; ik heb iets in m'n bloed wat jullie niet weten, wat mij beter maakt.
Dat is het gevaar van sos. Het is te makkelijk om te nemen.
En als je een keer niet neemt, dan mis je wat. Je mist je maatje. Je mist die zelfingenomenheid die jij en je vriendje sos hebben. Je mist dat handje dat je beethoudt, dat vriendje die je ondersteund in een gesprek of omgeving met anderen.
En als je dat gevoel krijgt dan begin je ****ed te worden. Welkom verslaving.
Sneaky ass drug is het. Nu ik al meer dan 3 jaar niets meer gebruikt vraag ik me nog steeds af waarom ik zoveel en vaak deze zooi gebruikt heb. Wel leuke avonden mee gemaakt, dat wel.
pas op, ik neem ook wel graag XTC of MDMA kristallen hoor, maar het houdt je voor de gek. Je denkt dat je je goed voelt, maar het laat gewoon meer serotine vrijkomen. Achteraf heb je er lang een leeg gevoel bij.
Ik verkies liever drugs die me meer kunnen leren over mezelf of tenminste mij niet voor de gek houden. LSD is voor mij de max! maar iedereen is weer anders en daar heb ik dan ook veel respect voor.
met x kan je inderdaad de de meest vette en relaxte momenten beleven. de 2 dagen erna zijn minder maar misschien helpt een serotine aanvuller? 5-htp ofzo, iemand daar ervaring mee?
Het helpt wel degelijk, l-tryptofaan heb ik goede ervaring mee, in combi met een hoge dosis vitamine preparaten.
Maar als je in een periode zit met veel personal issues of stressvolle gebeurtenissen (studie, werk of persoonlijke leven) dan raad ik het af om goed kort te gaan van xtc; het beïnvloed je mindstate na gebruik namelijk behoorlijk.
met x kan je inderdaad de de meest vette en relaxte momenten beleven. de 2 dagen erna zijn minder maar misschien helpt een serotine aanvuller? 5-htp ofzo, iemand daar ervaring mee?
kan je niet beter van alle drugs afblijven in zo een gevallen?
dan vind ik drank opzich meevallen, als je niet lekker in je vel zit. dingen als xtc moet je dan niet gaan doen als je je serieus k*t voelt of niet in de geschikte omgeving zit.
Hoor dat je er eigenlijk alleen een bad trip aan kan overhouden..
De high van het nachtje genieten wordt compleet overschaduwd door de low van de kater. Want de dalen heb ik ook meegemaakt. Maximaal.
En dat zijn geen dalen van slechts een dinsdag dip. De nasleep van een serotonine-tekort kan erg lang duren en dat is het me niet meer waard.
Ik ben een zeer matige gebruiker, maar van bovenstaande heb ik echt nog nooit last gehad.
Kan dat samenhangen met de hoeveelheid mdma die je nuttigt?
Ik ben een zeer matige gebruiker, maar van bovenstaande heb ik echt nog nooit last gehad.
Kan dat samenhangen met de hoeveelheid mdma die je nuttigt?