Fitness Seller

Drugsenquete

Peiling Peiling Drugsenquete

• Speed

Stemmen: 124 27,0%
  • Cocaïne

Stemmen: 158 34,4%
  • Xtc (MDMA)

Stemmen: 190 41,4%
  • LSD

Stemmen: 52 11,3%
  • Cannabis

Stemmen: 256 55,8%
  • GHB, GHL

Stemmen: 102 22,2%
  • Heroine

Stemmen: 19 4,1%
  • Crystal Meth

Stemmen: 10 2,2%
  • Ketamine

Stemmen: 38 8,3%
  • Paddo's

Stemmen: 115 25,1%
  • Poppers

Stemmen: 70 15,3%
  • Crack

Stemmen: 17 3,7%
  • Geen van deze bovenstaande en daar ben ik trots op!

Stemmen: 121 26,4%
  • Geen, maar er staat in de toekomst wel iets te gebeuren, ontdekken

Stemmen: 22 4,8%
  • Drugs die nog niet op deze lijst staat

Stemmen: 54 11,8%

• Totaal stemmers
    459
Doornappel is toch ook ontzettend "gevaarlijk" omdat het lastig te doseren valt?

Marky, heb jij zelf wel eens een doornappel trip gehad?
Hoor dat je er eigenlijk alleen een bad trip aan kan overhouden..

Nee. Misschien ooit nog eens onder medisch toezicht of iets. Elke plant heeft z'n eigen potentie. Maar als je bent ingelezen omtrent nachtschades dan weet je hoe je ze moet benaderen. Iemand die om een dosis vraagt is niet klaar. En als je het bewust besluit te nemen is het motief van goed en kwaad of plezier niet eens aan de orde.

Je neemt het om werkelijk in je bewustzijn door te maken dat alles je kan worden voorgehouden als echt. Zolang de vormen, situaties en mensen maar exact zijn zoals in deze wereld. En dat is wat nachtschades doen.

XTC is wat mij betreft de beste drugs die er is.
Het onovertroffen, hemelse, onaardse, ongekend euforische gevoel die je van een maximale xtc-trip krijgt is bijna niet te bevatten.
Wanneer alle ingrediënten goed zijn (relaxte omgeving, relaxte muziek, relaxte mindstate, kwalitatief goede pillen, keiharde inslag) dan kan je met xtc hoogtes bereiken die in dit aardse nuchtere leven never nooit te halen zijn.
Alleen mensen die deze state of mind bereikt hebben weten waar ik over praat. Ik kan me nog herrineren, een van de eerste keren dat een van m'n beste vrienden en ik maximaal kort gingen op een party van xtc. We kenden de negatieve effecten nog niet, we hadden maar 1 doelstelling; een keiharde inslag en daarna zover mogelijk van deze aardbodem verdwenen zijn. En dat was gelukt. We hebben een ruimtereis gemaakt. Zwevend, door de ruimte, met z'n tweeën. We deelden de ervaring, we hielden elkaar in de gaten, als ruimtebroeders. En zo zweefden we, uren lang, door universums. In werkelijkheid liepen we slenterend over de met lege bekertjes bezaaide vloer door de hallen van de RAI, af en toe pauze nemend voor een vette lasershow. Maar voor mijn gevoel zweefden we. Zonder zorgen.
In mijn gedachten was ik lichtjaren weg uit Amsterdam, en waren m'n maat en ik de enige die er waren. Tienduizenden bezoekers? Niemand gezien eigenlijk.

Anyway; XTC gebruik ik slechts zeer, zeer sporadisch nog.
De high van het nachtje genieten wordt compleet overschaduwd door de low van de kater. Want de dalen heb ik ook meegemaakt. Maximaal.
En dat zijn geen dalen van slechts een dinsdag dip. De nasleep van een serotonine-tekort kan erg lang duren en dat is het me niet meer waard.
Ik ben de laatste jaren al gevoelig voor neerslachtige periodes, xtc gebruik is derhalve spelen met vuur. Van de zomer zal ik vast nog wel een keertje gematigd xtc gebruiken, maar alleen als ik zeker weet dat ik weinig last van de dip ga krijgen. Ik zou die xtc trips voor geen goud willen missen en ik gun iedereen zo'n ervaring, maar mij is het me tegenwoordig niet meer waard. Been there, done that, het was supervet maar het is klaar nu.

:roflol::roflol:, Als je zo zwaar spaced heb je dan toch wel wat teveel pillen genomen lijkt me, maar als het de bedoeling was... Van alle keren dat ik xtc heb genomen heb ik in alle geval nooit zover gezeten, had altijd nog de controle over wat ik deed en zo, de ruimte rond mij verkleinde wel aanzienlijk tot zeg maar 2 op 2 meter, en ook dat gevoel van zweven en zo, maar toch nooit dat ik me in mijn gedachten ergens anders waande, of me iemand anders voelde of zo hevig hallucineerde of tripte..

Ben gisteren terug naar één van de ergste (of zeg maar ergste) drugsdiscotheken van belgië geweest en daar liep de ganse tijd iemand rond met z'n elleboog tegen z'n hoofd en ie gebruikte z'n glas en z'n andere hand als verrekijker. In het begin was dit nog grappig, maar na 2 uur stond ie daar nog zo, net of hij was een piraat op een zeeschip (wie weet wat zag die gast allemaal en waar was hij in z'n gedachten), in ieder geval, zo wil ik er toch nooit bijlopen, want dat is echt geen zicht.. en redelijk irritant eigenlijk voor mensen die alcohol, ghb of niets genomen hebben..

@politieagenten die hier meelezen: ik zwets maar wat uit mijn nek hoor

:roflol::roflol:, Als je zo zwaar spaced heb je dan toch wel wat teveel pillen genomen lijkt me, maar als het de bedoeling was... Van alle keren dat ik xtc heb genomen heb ik in alle geval nooit zover gezeten, had altijd nog de controle over wat ik deed en zo, de ruimte rond mij verkleinde wel aanzienlijk tot zeg maar 2 op 2 meter, en ook dat gevoel van zweven en zo, maar toch nooit dat ik me in mijn gedachten ergens anders waande, of me iemand anders voelde of zo hevig hallucineerde of tripte..

Ben gisteren terug naar één van de ergste (of zeg maar ergste) drugsdiscotheken van belgië geweest en daar liep de ganse tijd iemand rond met z'n elleboog tegen z'n hoofd en ie gebruikte z'n glas en z'n andere hand als verrekijker. In het begin was dit nog grappig, maar na 2 uur stond ie daar nog zo, net of hij was een piraat op een zeeschip (wie weet wat zag die gast allemaal en waar was hij in z'n gedachten), in ieder geval, zo wil ik er toch nooit bijlopen, want dat is echt geen zicht.. en redelijk irritant eigenlijk voor mensen die alcohol, ghb of niets genomen hebben..

Als je je daar mee bezig gaat houden dan zal je trip alleen maar tegenvallen imo.
Zelf heb ik het ook wel eens, dan denk ik dat iedereen naar mijn ogen zit te kijken en me uit lopen te lachen, dat is ****ed up. Beter kan je gewoon genieten en het je geen fl**ker uitmaken hoe je er bij loopt.
En als mensen zich aan je ergeren dan is dat hun probleem, stelletje noobs.

inderdaad, ook eens gehad dat ik met speed dacht dat iedereen me aan het aangapen was. dan voel je je niet echt op je gemak.. beter alleen doen als je je goed voelt..

.
.

Laatst bewerkt:
Waar halen zoveel mensen hun afkeer tegen drugs vandaan? Is het vanwege het negatieve beeld dat mens en media ervan schetsen in de maatschappij of daadwerkelijk door eigen ervaring of ervaring uit directe omgeving?

Vind het vaak zo'n bullshit dat mensen er 110% tegen zijn terwijl ze zelf geen enkele ervaring ermee hebben of willen...Er zijn zoveel gebruikers middelen die als slecht en negatief aangeschreven staan waar je niemand over hoort omdat het bij het dagelijks leven hoort of geaccepteerd is door de maatschappij...

2s0fecp.jpg

Plus dat dit ook gelijk redelijk tot zeer extreme voorbeelden zijn , zo heb je bijvoorbeeld ook genoeg alcoholisten die er gehavend uitzien terwijl alcohol legaal is...

Alcohol heeft met de huidige jeugd ook steeds vaker dood tot gevolg (coma zuipen) , toch kijkt niemand anders tegen alcohol aan maar geven ze de gebruiker de schuld wat met de meeste drugs ook zo is.

Wat verslaving betreft: Alles is of kan verslavend zijn of worden, hangt ook van je zelf discipline af en je verantwoordelijkheidsgevoel.

Natuurlijk moet er ergens een grens gesteld worden maar de argumenten die vaak aangevoerd worden zijn niet gegrond (in mijn mening). Paddo's vond ook iedereen goed tot het een paar keer slecht afgelopen is omdat mensen niet wisten hoe je ermee om moest gaan...

ik heb wel heel veel geprobeert en regelmatig genomen,(coke, x, wiet, speed ketamine paddo's) maar naddat me vriendin zwanger werd meteen met alles gestopt, ook meteen gestopt met roken en drinken. En ik moet zeggen ik heb et er nooit moeilijk mee heb gehad

Drinken en jonko's, met mate uiteraard.

Mensen die te chicken zijn om het een keer te proberen hoeven hier niet eens te posten, die weten totaal niet waar ze over praten, dus bemoei je er dan niet mee.

Verder deed ik vroeger aan speed/coke/xtx/wiet/lsd/paddo's noem maar op, maar gewoon om de trip, niet omdat ik het "nodig had".

Af en toe doe ik nog wel is een LSD'tje ofzo maar niet vaak, voorderest doe ik niets meer, misschien nog een keer een goeie pil maar het heeft geen haast ;)

3de rij helemaal links. Got Hotter

Vertel op, welke discotheek is dat en waar ligt ze?

99% kans dat hij lagoa bedoelt. Heb hem daar vroeger nog eens ontmoet.

Kings is redelijk rustig na knal heropeningsweekend heb ik gehoord... Flikken staan ook elke week rond de hopmarkt mensen te controleren wat ook wel zal meespelen.

haha, de kings... ben daar ook eens zwaar scheef buitengekomen. eerst in La Bush weest feesten en daarna naar de andere kant van 't land afgezakt voor de afterparty. die gekke tijden zijn gelukkig voorbij :)

Terug
Naar boven