MuscleMeat

Drugsenquete

Peiling Peiling Drugsenquete

• Speed

Stemmen: 124 27,0%
  • Cocaïne

Stemmen: 158 34,4%
  • Xtc (MDMA)

Stemmen: 190 41,4%
  • LSD

Stemmen: 52 11,3%
  • Cannabis

Stemmen: 256 55,8%
  • GHB, GHL

Stemmen: 102 22,2%
  • Heroine

Stemmen: 19 4,1%
  • Crystal Meth

Stemmen: 10 2,2%
  • Ketamine

Stemmen: 38 8,3%
  • Paddo's

Stemmen: 115 25,1%
  • Poppers

Stemmen: 70 15,3%
  • Crack

Stemmen: 17 3,7%
  • Geen van deze bovenstaande en daar ben ik trots op!

Stemmen: 121 26,4%
  • Geen, maar er staat in de toekomst wel iets te gebeuren, ontdekken

Stemmen: 22 4,8%
  • Drugs die nog niet op deze lijst staat

Stemmen: 54 11,8%

• Totaal stemmers
    459
De Kings heb ik al vanbinnen gezien. Gaan indd enkel dopers naartoe. Lagoa... shit... zelfs geen idee waar dat ligt...

edit: Menen blijkbaar... ook geen idee waar dat ligt... :)

Klein donker kotje maar wel altijd chille muziek...

héhéhé the kings, woon op 15 minuten rijden ervan, heb er ook nog menig nachtje afgesloten :)

Maar idd niet leuk met politie errond...

Heb van mijn 16 tot mijn 25 op een mooie drugstrip gezeten, een droom die nooit ophield... Veel geprobeerd, veel overdreven ook met hoeveelheden, en veel te veel goede verhalen te vertellen ook (wel veel goede verhalen vergeten ook door de gaten in het geheugen) Weet nog goed hoe xtc-pillen 400 bef (10 euro) kosten toen ik begon, en hoe we ze 2 jaar later voor een 1/10de van die prijs hadden, dat was een geschifte zomer :p

Nu gebruik ik niets meer, enkel eens met mijn eigen verjaardag of carnaval of zo wat coke, maar gebeurt echt sporadisch.

Sinds de bb-addiction toegeslagen heeft, weeg ik elk risico op gewichtsverlies goed af voor ik er aan begin

BTW, wat is SOS????

nog nooit van gehoord, is dat een only-nederland drug? of ben ik te lang uit het milieu :)?

héhéhé the kings, woon op 15 minuten rijden ervan, heb er ook nog menig nachtje afgesloten :)

Maar idd niet leuk met politie errond...

Heb van mijn 16 tot mijn 25 op een mooie drugstrip gezeten, een droom die nooit ophield... Veel geprobeerd, veel overdreven ook met hoeveelheden, en veel te veel goede verhalen te vertellen ook (wel veel goede verhalen vergeten ook door de gaten in het geheugen) Weet nog goed hoe xtc-pillen 400 bef (10 euro) kosten toen ik begon, en hoe we ze 2 jaar later voor een 1/10de van die prijs hadden, dat was een geschifte zomer :p

Nu gebruik ik niets meer, enkel eens met mijn eigen verjaardag of carnaval of zo wat coke, maar gebeurt echt sporadisch.

Sinds de bb-addiction toegeslagen heeft, weeg ik elk risico op gewichtsverlies goed af voor ik er aan begin

BTW, wat is SOS????

nog nooit van gehoord, is dat een only-nederland drug? of ben ik te lang uit het milieu :)?

Sos is gewoon coke, sosa, spaans voor Cocaïne ;)

Is in Nederland Coke ook zo in opmars?

tegenwoordig kom ik meer en meer mensen tegen die zeggen, ik heb nog niet veel drugs gebruikt. Af en toe wat wiet en al een paar keer coke. Tis net alsof coke de 2de stap aan het worden is.

En dan krijg je van sommige het volgende argument: Ik gebruik alleen maar dingen die van een plant komen, de rest is ongezond... Tja...

Is in Nederland Coke ook zo in opmars?

tegenwoordig kom ik meer en meer mensen tegen die zeggen, ik heb nog niet veel drugs gebruikt. Af en toe wat wiet en al een paar keer coke. Tis net alsof coke de 2de stap aan het worden is.

En dan krijg je van sommige het volgende argument: Ik gebruik alleen maar dingen die van een plant komen, de rest is ongezond... Tja...

Bullshit argument.

Coke = troep, veel mensen die daar snel verslaafd aan raken.

Bij mij is het toch zo dat de volledige xtc/speed generatie, die nu tss de 26-29 is, volledig overgestapt is op coke. ik ken niemand meer die geregeld x of s gebruikt, tenzij eens sporadisch met nieuwjaar of zo..

Komt ook door het feit dat je de dag nadien niet zo kapot bent, en ook op het moment zelf valt je kop goed mee, ivm de andere 2...

Heel af en toe een wietje als iemand er er één bij zich heeft maar verder niks..

mdma kristallen staan er niet in :'(

zuipen, snuiven en anabooltjes.

jajaja 1+1=3

sos op zichzelf is waardeloos. Alcohol op zichzelf ook.
Maar alcohol en sos samen.....goddamn one hell of drug.
Tuurlijk het kan qua effecten niet eens in de schaduw staan van xtc, maar ik ben klaar met xtc en mdma omdat het een brute invloed heeft op m'n lichamelijke en geestelijke gesteldheid afterwards.

true:p

normaal ben ik niet zo'n gebruiker maar soms wel. ook wel eens op een feest/festival. vorig jaar nog wat pillen, speed en bier door elkaar, ik was compleet de weg kwijt :D

Nog nooit drugs gebruikt, ben het ook niet van plan. Heb het ook absoluut niet nodig, op feestjes van 21:00 tot 8:00 keihard knallen zonder alcohol of andere drugs:cool:

Moest ik elke week aan pillen kunnen geraken zou ik er wss elke week nemen, zo verslavend vind ik het, daarom vind ik xtc het beste, zelfs beter dan (of gelijk aan) coïtus. Dus als ik nog een keer trip zal ik er uit zelfbescherming maar enkele kopen zodat ik genoeg heb voor 1 avond.

1. Xtc
2. Coke (van de keren dat ik niet paranoia was)
3. Wiet (van de keren dat ik geen bad trip had)
3. Ghb
4. Alcohol

Speed tel ik niet mee omdat ik dat gewoon troep vind.

In de toekomst zou ik nog graag paddo's proberen, ketamine en mss lsd.

• Topic Starter Topic Starter
mdma kristallen staan er niet in :'(

Dat mag je rekenen onder de categorie xtc (mdma): is eigenlijk voor beiden juist.

Meest gebruikte onder de bb voorlopig:

1. Cannabis
2. Xtc
3. Cocaïne
4. Paddo's
5. Speed

Opvallend: De niet- gebruikers stonden de eerste dagen in de top 3, nu niet meer :)
Cannabis populairst en in principe ook gemakkelijkst te kopen (eigenlijk wel verwacht, is eigenlijk het eerste wat jongeren proberen)
Dat ook paddo's zo goed doen verwonderd me wel een beetje, zal dan voornamelijk nederlanders zijn, want in belgie niet te verkrijgen dus niet zo populair( bij ons), hebt het wel al geprobeerd, maar vond er ni zoveel aan (volgende keer weetek dat ik er meer mag eten).

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven