Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

?
?héhéhé the kings, woon op 15 minuten rijden ervan, heb er ook nog menig nachtje afgesloten
Maar idd niet leuk met politie errond...
Heb van mijn 16 tot mijn 25 op een mooie drugstrip gezeten, een droom die nooit ophield... Veel geprobeerd, veel overdreven ook met hoeveelheden, en veel te veel goede verhalen te vertellen ook (wel veel goede verhalen vergeten ook door de gaten in het geheugen) Weet nog goed hoe xtc-pillen 400 bef (10 euro) kosten toen ik begon, en hoe we ze 2 jaar later voor een 1/10de van die prijs hadden, dat was een geschifte zomer
Nu gebruik ik niets meer, enkel eens met mijn eigen verjaardag of carnaval of zo wat coke, maar gebeurt echt sporadisch.
Sinds de bb-addiction toegeslagen heeft, weeg ik elk risico op gewichtsverlies goed af voor ik er aan begin
BTW, wat is SOS?
nog nooit van gehoord, is dat een only-nederland drug? of ben ik te lang uit het milieu?

Is in Nederland Coke ook zo in opmars?
tegenwoordig kom ik meer en meer mensen tegen die zeggen, ik heb nog niet veel drugs gebruikt. Af en toe wat wiet en al een paar keer coke. Tis net alsof coke de 2de stap aan het worden is.
En dan krijg je van sommige het volgende argument: Ik gebruik alleen maar dingen die van een plant komen, de rest is ongezond... Tja...
Komt ook door het feit dat je de dag nadien niet zo kapot bent, en ook op het moment zelf valt je kop goed mee, ivm de andere 2...
In verband met de andere 2?
Bedoel je niet ten opzichte van?

jajaja 1+1=3
sos op zichzelf is waardeloos. Alcohol op zichzelf ook.
Maar alcohol en sos samen.....goddamn one hell of drug.Tuurlijk het kan qua effecten niet eens in de schaduw staan van xtc, maar ik ben klaar met xtc en mdma omdat het een brute invloed heeft op m'n lichamelijke en geestelijke gesteldheid afterwards.

Nog nooit drugs gebruikt, ben het ook niet van plan. Heb het ook absoluut niet nodig, op feestjes van 21:00 tot 8:00 keihard knallen zonder alcohol of andere drugs![]()
hoe krijg je dat voor elkaar