XXL Nutrition

Dusky Log

• Topic Starter Topic Starter
1x6, 1x3, 1x4 pullups - nog niet zeer sterk, zal ff duren
3x8 80kg Barbell Deadlift - vond dat ik deze maar eens zwaarder moest doen dan de vorige keer :D Volgende keer 85kg.
2x8 20kg, 1x8 22,5kg - bent over one arm long bar row - volgende keer 3x8 22,5kg

3x8 22kg ez bar curl - volgende keer 3x8 24kg
3x8 20kg overhead cable curl - volgende keer 3x8 25kg

2x12 decline reverse crunch
1x10, 1x11, 1x13 75kg rope crunch

Sixpack wordt steeds beter zichtbaar na de training! Zonder pomp nog niet echt though.

En nu zit ik op het fietsje naar huis. Het is nog best warm joh!

Ik heb vanavond ook weer mijn lunch voor de komende dagen bereid: :D

kip.jpg

Laatst bewerkt:
Nom...die kip man :p is wel een heel gedoe maar heb het er ook voor over :p alle filets mooi in een zakje de diepvries in :D

Ik snijd het altijd eerst in porties van 50-55g en dan gaat het de diepvries in.

Deze kip van de BBQ smaakt trouwens naar meer. :D

Gemarineerd. Er zat door: olijfolie, brushetta (zo schrijf je dat geloof ik, zo'n potje met allerlei kruiden), tijm, basilicum, paprikapoede en fijngesneden verse cayennepeper. Lekker rooksmaakje zit er ook aan nU. :)

Omnomnom.

Gemarineerd. Er zat door: olijfolie, brushetta (zo schrijf je dat geloof ik, zo'n potje met allerlei kruiden), tijm, basilicum, paprikapoede en fijngesneden verse cayennepeper. Lekker rooksmaakje zit er ook aan nU. :)

Omnomnom.
Ook eens proberen! Laat het smaken :D

Net huidplooimeting gedaan:

23 mei: 12,5% bij 76,6kg

Bicep: 4mm
Tricep: 11mm
Achterkant: 7mm
Heup: 7mm

1,6% vet eraf en geen spiermassa verloren. Nog een heel klein beetje aangekomen zelfs!

Warming up 100kcal op de crosstrainer.

1x8 60kg, 1x8, 1x7 70kg Barbell bench press - de trainer in de sportschool vond na het eerste setje dat ik maar eens wat meer moest tillen. :P 2e setje moest ie wel wat meehelpen though.
1x8, 1x7, 1x8 (2x)20kg Incline Cable Flye - was behoorlijk zwaar zelfs, zal wel door de zwaardere BP komen.
1x7, 2x8 (2x)18kg Incline Dumbbell Press - volgende keer 3x8

1x8, 1x7, 1x8 Dips - volgend keer 3x8 proberen, ging ik nu ook voor
1x8 20kg, 2x7 25kg cable rope overhead tricep extension - eerste setje ging heel licht, dus ik denk ik doe hem wat zwaarder, is ie ineens superzwaar (wel echt pas bij de 7e rep). :P

1x16, 1x12, 1x14 cross body crunch
2x10, 1x15 45kg cable side bend - volgende keer 3x15

Nu op de fiets naar huis.

Laatst bewerkt:
Gemotiveerd ben je wel :p Mooie training!

Ja dat moet ook wel. :D Het is nog maar iets meer dan een maand voordat ik op vakantie ga en dan wilde ik op 10% staan. Dus als dat wil lukken moet ik nog ff flink aan de bak. Qua voeding zit het wel goed. Maar ik denk dat ik gewoon op dagen dat ik niet train gewoon wat op de hometrainer ga. M'n mountainbike moet ff weg voor een servicebeurt.

Heb nu ook het eerste seizoen van Mad Jack the Pirate gedownload, dat keek ik vroeger altijd, maar het is nu gewoon nog steeds vet. :D Vooral de theme song is gewoon super cool!

http://www.youtube.com/watch?v=ZOfhJlJbxvA

100kcal op de crosstrainer

3x10 30kg standing military press - volgende keer 3x8 32,5kg
1x8, 2x10 (2x)6kg reverse flyes - volgende keer 7kg, ging tamelijk makkelijk
3x8 28kg standing ez bar upright row - werd al zwaar, volgende keer 9 reps

1x8 70kg, 1x8 80kg, 1x 85kg Barbell squat - met stronglifts deed ik 5x5 met 100kg, dus ik vond dat ik maar eens wat meer moest tillen dan een schamele 60kg :D En daarna vond de begeleider dat ik nog maar eens wat meer moest doen. En daarna nog meer. :P Maar er kan de volgende keer nog wel meer bij! Volgende keer in elk geval 3x8 85kg.
3x10 200kg leg press - volgende keer stoeltje op stand 5 ipv 6, dan wordt het wat moeilijker misschien. Heb ook geen zin om 15 reps te gaan doen.
1x8 (2x)20kg, 1x8 (2x)26kg, 1x (2x)30kg Standing dumbbell calf raise - ik vond dat ik maar eens wat meer dan (2x)18kg moest doen. :D Volgende keer minimaal 3x8 32kg

En nu weer op de crosstrainer en dan op het fietsje naar huis, anders komt die 10% er nooit. Het is trouwens 5,5km fietsen naar de sportschool van mijn huis.

Goed dat je bezig blijft man! MP moet wel eens omhoog he haha

Ach ik heb niet te klagen over mijn schouders. Die MP komt wel. :D Gaat gewoon langzaamaan omhoog.

Zo, ik heb net nog even 470kcal verbrand op de hometrainer. 2 afleveringen family guy. :D

Het is wel heet joh. :P

Gisteren ook weer 500kcal verbrand op de hometrainer.

Maar dat voedingsschema begint me wel te vervelen. Ik wil steeds vaker cheaten en doe dat dus ook wat vaker. Ben er nu twee maanden mee bezig.

En er is alweer een nieuwe partij kip klaar. :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Korte warming up op de crosstrainer

1x7, 1x6, 1x5 pullups - komt al dichter bij de 3x8
3x8 90kg deadlift - vond dat ik toch iig meer moet kunnen deadliften dan squatten. Wel ff opletten de komende dagen, m'n lies begint al weer op te spelen.
1x8, 2x10 22,5kg long bar row - volgende keer 3x10

3x8 25kg overhead cable curl - en ik heb ook al last van m'n rechterschouder, komt door die pullups denk ik.
1x8 24kg ez bar curl - werd best zwaar aan het einde, omdat ik nu eerst die cable curl moest doen, ez bar was bezet.

1x12, 1x9, 1x8 decline reverse crunch
3x11 75kg rope crunch - volgende keer 3x12

Al met al niet een fijne training door die pijn in m'n schouder en irritatie in m'n lies. En dat buikvet rond de blokjes gaat ook maar lastig weg joh.

Hoppa, nieuwe bbq gekocht, daar kan veel kip tegelijk op! :D

IMG_0762.jpg

IMG_0763.jpg

IMG_0765.jpg

Lekker weertje! Op de fiets weer dus.

Korte warming up op de crosstrainer.

1x4 70kg, 2x8, 1x9 62,5kg barbell bench press - die 70kg was veel te zwaar, dat ging zeker geen 3x8 lukken. Volgende keer 3x9 62,5kg
1x8, 1x10, 1x8 (2x)20kg incline cable flyes - volgende keer 3x10 20kg
3x8 (2x)18kg incline dumbbell press - laatste 2 reps waren met spotter, volgende keer 3x8 zonder spotter

3x8 dips - hoppa! Volgende keer voor de 3x9!
3x8 25kg Cable rope overhead tricep extensions - banzai! Volgende keer 3x9

1x18, 1x12, 1x10 cross body crunch
3x10 50kg cable side bend - had geen zin in 3x15 45kg :p

Niet meer op de crosstrainer, snel naar huis fietsen, want we moeten eten!

Laatst bewerkt:
Het begint al wat te worden. Hopelijk kan er nog wat af voor het einde van de maand. Na de zomer ga ik voor massa. Maar ik wil eerst nog wat vet eraf. Hoe ik de bulk voor ogen heb is eigenlijk om aan het eind van de bulk op dit vetpercentage uit te komen, misschien 13, máximaal 14 procent, maar zeker niet hoger. Dan is het cutten iig een stuk makkelijker.

IMG_0779.jpg

LOL@die bbq! wil er ook een maar mag niet op het appartement :( buren zagen over rookvorming :/

Die kip ziet er wel zeer goed uit man :o

Wou direct al commenten op je foto maar dan zag ik je tekst erbij staan :p je VP zit in mijn ogen aardig goed! Als je daar nu nog wat massa bijkrijgt tegen volgend jaar dan ga je buffed en ripped de zomer 2013 in :D

Terug
Naar boven