XXL Nutrition

Dusky Log

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een nieuw topic aangemaakt over het maken van een nieuw schema. Willen jullie even naar mijn schema kijken en proberen mijn vragen te beantwoorden? Daar zou ik erg mee geholpen zijn. Alvast bedankt. :)

http://forum.dutchbodybuilding.com/...nd-hoeveel-sets-reps-welke-oefeningen-306816/

Foto update. Ik sta nu volgens de huidplooimeting 4 procent lager dan de laatste foto update, alleen baal ik ervan dat je het nog niet echt goed ziet bij m'n buik. Zeker op de foto niet. Heb ook geen goeie foto kunnen maken van m'n buik, qua belichting. Ik moet daar echt ff iets op vinden.

Er is bij m'n tricep en m'n zij wel wat vet afgegaan. Weet de precieze mm aantallen alleen niet meer van de eerste meting. M'n bovenrug staat op zich wel redelijk droog, daar ben ik wel tevreden mee. Met m'n benen ook wel, al zou daar ook wel wat vanaf mogen. Het gaat mij eigenlijk vooral om m'n buik nu.

Foto op 02-05-12 om 15.05.jpg

Foto op 02-05-12 om 14.53 #3.jpg

Foto op 02-05-12 om 14.59 #2.jpg

Foto op 02-05-12 om 14.57 #2.jpg

Laatst bewerkt:
3x13 (2x)12kg dumbbell flyes
1x12, 1x9, 1x8 (2x)16kg incline dumbbell press > is toch net iets te zwaar denk ik.
1x12, 1x13, 1x8 47,5kg bench press > ging slecht vandaag, weet niet waarom.

3x12 9kg dumbbell kickback > ging best makkelijk
1x12, 1x10, 1x 10kg ez bar skullcrushers

Daarna alvast de buikspieroefeningen van m'n volgende schema uitgeprobeerd.

En daarna weer op de fiets naar huis.

Op de fiets naar de sportschool!

100kcal op de crosstrainer warming up.

1x13, 1x9, 50kg lat pulldown > ben maandag flink gevallen met mountainbiken dus kreeg hier wat last van m'n schouder
(2x) 3x14 14kg dumbbell row > ging wel lekker
2x12, 1x14 75 seated cable row > ging ook wel lekker

2x12, 1x10 (2x)10kg dumbbell curl > tijdens deze oefening lijk ik ineens 3 procent droger te staan, met al die aders over m'n armen :p
1x9 14kg, 1x10, 1x9 12kg ez bar preacher curl > ging op een of andere manier niet zo goed

(2x) 1x15 14kg, (2x) 2x16kg dumbbell side bend
1x20, 1x14, 1x12 cross-body crunch

Weer 100kcal op de crosstrainer en op de fiets weer naar huis natuurlijk!

Heb vandaag m'n training overgeslagen vanwege m'n schouder. Ik zit eraan te denken om een weekje niet naar de gym te gaan om alles ff rust te gunnen.

Wel vandaag 520kcal op de hometrainer verbrandt. Precies 2 afleveringen How I Met Your Mother. :D

En heb ook 2 supplementen besteld:

Body & Fitshop Sportsnutrition CreaPure Creatine
Body & Fitshop Sportsnutrition BCAA Pure Caps

Dusky gaat shredded worden. :D Mijn dieet begint ook z'n vruchten af te werpen. M'n buikspieren beginnen iets zichtbaarder te worden. Ook beginnen aders zichtbaar te worden. Conclusie: ik begin iets droger te worden. Weer een stapje dichter bij mijn doel voor de zomer. :D Ik ben benieuwd of ik de 10% kan halen. Denk dat ik nu op 13% ofzo zit. Alleen gaat dat vet rond m'n navel niet zo goed weg. Misschien ga ik in juni wel carbcyclen als ik dan nog niet tevreden ben.

Pff ik heb nu weekje rust, maar ik word er echt gek van. Ik wil nu gewoon naar de sportschool. RESULTS! :D

Pff zo'n rustweek lijkt langer dan ie is.

Dinsdag weer naar de gym!!! Nieuw schema is final!

Ook nog even een foto genomen van buik, zodat ik m'n progress toch een beetje bij kan houden. Geen pomp, niet getrained. Wel een opgepompte buik van het gourmetten net though. :D

EDIT: Lol, ik heb een gat in m'n onderbox zie ik nu. :P

Foto op 13-05-12 om 21.05.jpg

Bijlagen

Laatst bewerkt:
1x8 50kg, 2x8 60kg bench press - volgende keer 3x8 60kg
3x8 (2x)20kg incline cable flye - werd al trillerig aan het eind, volgende keer 3x9
3x10 (2x)16kg incline dumbbell press - ff weer opwarmen, volgende keer 3x8 (2x)18kg

1x8, 1x7, 1x6 dips
3x8 20kg Cable rope overhead tricep extensions - volgende keer 3x10

Leg raise kan ik niet doen, er is geen stang waaraan ik gestrekt kan hangen. Dus ik ga hem denk ik op een decline bankje. Beetje wat dingen uitgeprobeerd vandaag.
1x11, 1x10, 1x15 75kg rope crunch

Ik heb m'n trainingsschema wat aangepast. De hanging leg raise is vervangen door de decline reverse crunch, omdat ik nergens een hanging leg raise kan doen (zie post hierboven). En ik heb de buik oefeningen van dag 1 en 2 omgedraaid, omdat ik die reverse crunches voel in m'n lats op een of andere manier, door het vasthouden van de bench. Daarom heb ik hem op de rug dag gezet.

En de startspost is wat overzichtelijker geworden.

3x5 Pullups - niet geweldig voor m'n schouder merk ik
3x10 70kg Barbell Deadlift - ging tamelijk makkelijk, volgende keer 3x10, op dag 3 ga ik de stiff
1x8 15kg, 2x8 20kg One arm long bar row - volgende keer 3x8 20kg

1x8 15kg, 2x8 20kg Overhead cable curl - moet hem arm voor arm doen, mijn armen zijn te lang voor de breedte van de cable machine :P
1x8 18kg, 1x8 20kg, 1x7 24kg EZ bar curl - volgende keer 3x8 22kg

3x16 Cross Body crunch
3x15 40kg cable side bend - volgende keer 3x10 45kg

Nu nog ff op de crosstrainer en weer op de fiets naar huis.

EDIT: Goed nieuws, zo met wat pomp na de training beginnen de blokjes zichtbaar te worden!

Laatst bewerkt:
100 kcal op crosstrainer

1x8, 2x10 30kg standing military press - volgende keer 3x10
3x10 (2x)5kg reverse flyes - ff uitproberen volgende keer 3x8 6kg
1x10 20kg, 1x10 24kg, 1x8 28kg Ez bar upright row - volgende keer 3x8 28kg

1x8, 2x10 60kg Barbell squat - volgende keer 3x10
1x8 (2x)16kg, 2x10 (2x)18kg standing calf raise - voeten een beetje naar buiten gericht om meer de binnenkant aan te pakken. Volgende keer 3x10 (2x) 18kg.
1x10 180kg, 2x10 200kg leg press - volgende keer zit deze er niet in maar ik denk ik moet toch iets doen

Nu even op de crosstrainer en dan gauw op de fiets naar huis, moet arbeiden. :D

100 kcal op crosstrainer

1x8, 2x10 30kg standing military press - volgende keer 3x10
3x10 (2x)5kg reverse flyes - ff uitproberen volgende keer 3x8 6kg
1x10 20kg, 1x10 24kg, 1x8 28kg Ez bar upright row - volgende keer 3x8 28kg

1x8, 2x10 60kg Barbell squat - volgende keer 3x10
1x8 (2x)16kg, 2x10 (2x)18kg standing calf raise - voeten een beetje naar buiten gericht om meer de binnenkant aan te pakken. Volgende keer 3x10 (2x) 18kg.
1x10 180kg, 2x10 200kg leg press - volgende keer zit deze er niet in maar ik denk ik moet toch iets doen

Nu even op de crosstrainer en dan gauw op de fiets naar huis, moet arbeiden. :D
Nu nog gaan arbeiden? Good luck man :D

Geen 4de dag met enkel benen btw? =o
Leg press is anders wel mooi O.o

Ja ik werk bij een tankstation. Vandaag van 17.30u tot 22.45u. De pegels moeten toch ergens vandaan komen he. :D

Maar ik doe een 3 daags split schema, ik heb geen tijd en eerlijk gezegd ook geen zin om 4 keer per week te trainen. Ik vind 3 het perfecte aantal eigenlijk.

Leg Press kon ik al vrij snel 200kg. Het is deze machine:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn record is 180kg met 1 been. 4 reps had ik toen geloof ik. De dagen daarna wel killer spierpijn in m'n rechter glute. :P

Het was trouwens wel ultra lekker weer om te fietsen vandaag joh. Lekker in m'n korte broek en een shirtje geweest.

Bah fietsen. :p Mooie leg press inderdaad.

Ach, het is goeie cardio. Ik heb ook geen zin om drie kwartier in de sportschool aan die apparaten te hangen. :D

Leg Press gaat helaas niet hoger, ben wel benieuwd hoever ik zou komen. Ik zou nog altijd het stoeltje dichterbij de plaat kunnen zetten om het wat zwaarder te maken.

gaat lekker! ga je volgen

waarom doe je maar 18kg op standing calf raises of lees ik dat verkeerd? ik haal daar wel 220kg

Ik doe het met dumbbells. 2x 18kg houdt ik vast. Was de eerste keer dat ik de oefening deed, ik weet niet met hoeveel gewicht ik hem kan. Denk nog wel een stuk zwaarder, maar ik wil eerst even de oefening goed uitvoeren. Balans is nog best moeilijk.

Ik ga deze week weer eens m'n vet percentage laten meten. Ik denk (/hoop) dat ik nu tussen de 12 en de 13% zit. Het is inmiddels een maand geleden dat ik op 14.1% zat.

Nu even de nieuwe aflevering van Mad Men op de hometrainer kijken. :D

Ik doe het met dumbbells. 2x 18kg houdt ik vast. Was de eerste keer dat ik de oefening deed, ik weet niet met hoeveel gewicht ik hem kan. Denk nog wel een stuk zwaarder, maar ik wil eerst even de oefening goed uitvoeren. Balans is nog best moeilijk.

Ik ga deze week weer eens m'n vet percentage laten meten. Ik denk (/hoop) dat ik nu tussen de 12 en de 13% zit. Het is inmiddels een maand geleden dat ik op 14.1% zat.

Nu even de nieuwe aflevering van Mad Men op de hometrainer kijken. :D

Ik doe standing calf raises altijd per arm, en dan steun ik met mijn andere arm tegen de muur aan, zo heb ik balans :p Maar ik train thuis dus die oefening is ook gewoon een ladder tegen de muur aan.

Ik doe het nu gewoon op een randje van het stoeltje waar de Ez bar op ligt bij mijn gym. Als ik die stang aan de kant pleur is het echt perfect daarvoor. Precies de goede hoogte.

Zal van de week eens kijken of ik wat zwaarder gewicht kan. Had wel spierpijn als een mofo in m'n kuiten en m'n hamstrings vandaag joh. Ik liep echt als een mong**l. :D

Anyway, net 506 kcal verbrand op de hometrainer. Ik heb ook seizoen 1 tot en met 9 van family guy op de computer staan, dus ik kan wat tijd op de hometrainer doorbrengen als het nodig is. :D Ik moet en zal de 10% voor 26 juni halen.

Terug
Naar boven