Fitness Seller

Dusky Log

• Topic Starter Topic Starter
Heb trouwens gisteren en eergisteren alweer getrained, maar had geen zin om te loggen. Het gaat goed vooruit iig. Nu met een goed voedingsschema heb ik wel het gevoel dat m'n vetpercentage achteruit gaat, de definitie in m'n buik begint een klein beetje te komen. Over een week of 2 laat ik het weer meten denk ik. Op de weegschaal ben ik iig wel afgevallen, dus dat baart me wel een beetje zorgen. :P Ik heb nog nooit een cut gedaan namelijk, dus ik weet niet hoe het uit gaat pakken. Ik wil niet teveel spiermassa verliezen namelijk, zoveel massa heb ik niet. Als deze cut lukt, dan ga ik in de winter echt bulken als een mofo, heb ik me voorgenomen.

Laatst bewerkt:
3x12 (2x)7kg Lateral raise
3x12 (2x)8kg Overhead dumbbell press

3x12 160kg Leg press - even tussendoor, de ez-bar was bezet

3x18 12kg +ez bar Upright row > volgende keer 14kg

1x7 40kg Stiff legged deadlift - iets in mn enkel deed pijn, dus ben maar gestopt. Ik moet ook zeggen dat ik de deadlift maar een k*toefening vind om licht met veel reps te doen.
3x12 10kg Lunges

Daarna 9 minuten @ 11 km/h op de loopband. Ik moest echt knallen vandaag want op vrijdag is de gym blijkbaar maar tot 22u open en dan moet ik ook nog omkleden natuurlijk. En ik was er pas om 21u.

En ik ben natuurlijk op en neer gefietst.

Ik heb inmiddels weer een aantal keer Dexaprine gebruikt, maar ik ben er echt niet van onder de indruk. Het werkt echt niet voor mij. Het zou kunnen dat het wel vet verbrand, maar dat weegt niet op tegen de nadelen die het voor mij creëert. Met een half tablet voel ik niets, misschien een beetje draaierigheid, maarja, dat is natuurlijk niet positief en vandaag heb ik 2/3e tablet geprobeerd. Nu is het honger gevoel wel minder, maar dat vind ik niet positief, want nu heb ik helemaal geen zin meer om te eten, terwijl dat juist wel moet om het metabolisme op gang te houden. En ik krijg er juist minder energie van dan meer, het lijkt net alsof ik stoned ben en ik heb helemaal nergens zin in.

Dus ik geef het maar weg, mijn neef heeft het uitgeprobeerd en bij hem werkt het wel. Het zal wel net als met pwo's zijn. Hij heeft ook zijn Hemo Rage aan mij gegeven omdat die niet bij hem werkte, terwijl die bij mij juist wel heel goed aanslaat.

Ik heb inmiddels weer een aantal keer Dexaprine gebruikt, maar ik ben er echt niet van onder de indruk. Het werkt echt niet voor mij. Het zou kunnen dat het wel vet verbrand, maar dat weegt niet op tegen de nadelen die het voor mij creëert. Met een half tablet voel ik niets, misschien een beetje draaierigheid, maarja, dat is natuurlijk niet positief en vandaag heb ik 2/3e tablet geprobeerd. Nu is het honger gevoel wel minder, maar dat vind ik niet positief, want nu heb ik helemaal geen zin meer om te eten, terwijl dat juist wel moet om het metabolisme op gang te houden. En ik krijg er juist minder energie van dan meer, het lijkt net alsof ik stoned ben en ik heb helemaal nergens zin in.

Dus ik geef het maar weg, mijn neef heeft het uitgeprobeerd en bij hem werkt het wel. Het zal wel net als met pwo's zijn. Hij heeft ook zijn Hemo Rage aan mij gegeven omdat die niet bij hem werkte, terwijl die bij mij juist wel heel goed aanslaat.
Verschilt gewoon per persoon inderdaad. Als je anders flink wilt cutten gewoon Keto dieet doen hehe

Keto dieet?

Ach, ik vind m'n voedingsschema wel goed zo. Dit is tenminste redelijk gemakkelijk vol te houden. Het plan is om het tot eind juni aan te houden.

Hoppa, even m'n kip voor de komende paar dagen bereid. :D

En als het goed is komt vandaag ook m'n nieuwe pot met Isolaat Perfection binnen (met gratis bidon + afslank eiwit sachet!!).

IMG_0615.jpg

5 minuten crosstrainer - 70kcal

3x14 (2x)9kg dumbbell flyes > volgende keer 10kg
3x14 (2x)14kg incline dumbbell press > volgende keer 16kg
1x14, 1x12, 1x10 47,5kg bench press > volgende keer gewoon 3x12 proberen

3x14 8kg dumbbell kickbacks > volgende keer 9kg
3x12 10kg + ez bar skullcrushers > die laatste paar reps zijn echt zwar, aangezien dit de laatste oefening is.

Daarna buikspieroefeningen

Daarna op de threadmill 394 kcal verbrand

1x14, 1x12, 1x10 50kg lat pulldown > volgende keer maar gewoon 3x12 proberen
3x12 12kg dumbbell row > volgende keer 3x14 proberen
3x14 50kg cable row > volgende keer 55kg, maar ik weet niet zeker of ik hem goed uitvoer, ik vind het maar een vage oefening, op de manier dat ik hem moet uitvoeren van de begeleider. Volgende keer ff navragen.

3x14 (2x)8kg dumbbell curl > volgende keer 9kg
3x14 10kg + ez-bar preacher curl > volgende keer 12kg

3x25 50kg abdominals > volgende keer 55kg
Daarna nog wat andere buikspieroefeningen

Daarna op de threadmill ongeveer 400kcal verbrand.

En op en neer gefietst, das zo'n 350kcal schat ik.

2x14, 1x12 (2x)7kg lateral raise > volgende keer voor de 3x14
3x18 14kg + ez-bar upright row > volgende keer 16kg
1x14, 2x12 (2x)8kg dumbbell press

3x14 170kg leg press > nog steeds / weer last van m'n knieën, dit keer van de loopband. Nog steeds geen squat dus.
1x3 30kg stiff legged deadlift > weer zeer snel gestopt vanwege die rare pojn achterop m'n enkel. Denk dat ik deze er maar uitgooi.
3x14 (2x)10kg lunges > volgende keer 12kg

3x25 55kg abdominals > volgende keer 60kg

Nu naar huis fietsen, ik heb geen zin meer.

Vanavond weer m'n vetpercentage laten meten, ik woog vanmorgen 77.6kg, dus dan mag ik maximaal 16.23% vet hebben, anders ben ik spiermassa verloren. Ik vind het iig wel vet k*t dat ik alweer bijna 5kg minder weeg dan op het hoogtepunt van mijn stronglifts/bulk periode. Ook al sta ik nu ws wel iets droger.

Yeey de cut werpt z'n vruchten af! Ik weeg nu 77,6kg met 14.1% vet! Dus ik ben vet kwijt geraakt en spiermassa aangekomen.

3x14 (2x)10kg dumbbell flyes > volgende keer 12 kg
3x12 (2x)16kg incline dumbbell press > ging lekker, volgende keer 13 reps proberen
3x12 47.5kg bench press > ging goed, volgende keer 13 reps proberen

3x12 9kg dumbbell kickbacks > voor m'n rechtertricep gaat het wel maar voor de linker is het wat zwaar
3x12 10kg ez bar skullcrushers > die gaat gewoon niet echt vooruit, omdat het de laatste oefening is.

Daarna flink buikspieroefeningen en weer naar huis fietsen. Het was al laat dus ik had geen zin meer in cardio.

Maar die drop in vet% en stijgen in lbm geeft wel weer extra motivatie!

Vandaag niet naar de sportschool geweest, het regende en de auto was er niet. Bovendien had ik geen zin. :+

Ik heb wel drie kwartier op de hometrainer gefietst, volgens het apparaat waren dat 500 kcal. Mooi een aflevering How I Met Your Mother (vette aflevering trouwens :D) en een halve aflevering Mad Men gekeken. :D

3x12 50kg lat pulldown > lekker langzaam omhoog komen steeds, ging wel goed. De laatste paar reps kostte aardig wat moeite though.
3x14 12kg dumbbell row > volgende keer 14kg
1x14 55kg, 1x14 60kg, 1x14 65kg cable row > ik voer hem vanaf nu zittend uit, staand werkte niet zo goed, dus ik moet ff m'n werkgewicht opzoeken. Volgende keer voor 3x14 65kg

3x12 (2x)9kg dumbbell curl
3x12 12kg ez bar preacher curl

Daarna nog allerlei buikspieroefeningen, definitie begint langzaam te komen.

En nu zit ik op de hometrainer. Voor hoelang weet ik nog niet. :P

Laatst bewerkt:
1x14, 1x13, 1x11 (2x)7kg lateral raise > helaas geen 3x14, volgende keer beter
3x15 16kg ez bar upright row > volgende keer voor de 16 reps
1x14, 1x12, 1x14 (2x)8kg dumbbell press > volgende keer voor de 3x14 reps

3x14 180kg leg press > knieën zijn nog steeds niet volledig hersteld; volgende keer 190kg
3x12 (2x)12kg lunges > volgende keer voor de 14 reps

Daarna nog allerlei buikspieroefeningen.

Helaas niet op de fiets vanwege het weer.

Goed dat je weer bezig bent, maar vind je laatste wel erg matig. Dumbbell Press bijna even licht als lateral raise en 2x zijkant en geen achterkant schouders. Leg press en lunges is toch niet alles voor je benen he?

3x12 (2x)12kg dumbbell flyes > ging lekker, de laatste reps gingen net. Volgende keer 13 reps proberen.
2x12, 1x10 (2x) 16kg incline dumbbell press > was best zwaar na die flyes. Volgende keer gewoon weer voor de 12 reps
2x13, 1x12 47,5kg bench press > volgende keer 13 reps

3x12 9kg dumbbell kickbacks > best pittig nog steeds
1x12, 1x8, 1x9 10kg ez bar skullcrushers > dit schiet toch ook echt niet op joh

Daarna allerlei buikspieroefeningen, was erg zwaar. Ik moet alleen echt m'n vetpercentage omlaag halen. Ik voel gewoon harde blokjes zitten, maar je ziet ze amper omdat er een laag vet overheen zit.

En vandaag kon ik lekker weer op de fiets. :)

10min crosstrainer warming up

2x13, 1x12 50kg lat pulldown > volgende keer voor 3x13
3x12 14kg dumbbell row > volgende keer 14 reps, dit ging best makkelijk
3x14 65kg cable row > ging vet makkelijk, volgende keer 3x14 70kg proberen

3x14 (2x)9kg dumbbell curl > volgende keer 10kg
3x14 12kg ez bar preacher curl > volgende keer 14kg

Daarna wat buikspieroefeningen.

Daarna nog 17min crosstrainer. Helaas weer niet op de fiets vanwege het weer.

5 min warmup op de cross trainer

1x14, 1x12, 1x10 (2x)7kg lateral raise > volgende keer maar weer 3x12 doen.
3x16 16kg ez bar upright row > laatste reps begonnem zwaar te wordem, volgende keer 3x17 doen.
1x14, 1x12 1x11 (2x)8kg shoulder dumbbell press > volgende keer 3x13 proberen

3x12 40kg squat > weer rustig aan begonnen met squatten, van tevoren ook ff m'n liezen gestetched zodat ik daar ook niet weer last van krijg. Geen pijn in m'n kieën gehad gelukkig. Al denk ik dat ik niet te snel moet opbouwen.
3x12 20kg stiff legged deadlift > ook hier erg rustig begonnen. Voel hem 95% in m'n hamstrings en kuiten en 5% in m'n rug. Komt natuurlijk omdat ik de gewone deadlift met 100kg meer doe. Maar het gaat me nu om het oprekken van m'n hamstrings. Ik moest wep opletten anders voel ik weer die rare pijn in m'n enkel. Deze ook maar ff rustig aan doen.
1x12 12kg lunges > na 1 setje lunges met m'n linkerbeen achter kreeg ik pijn in m'n rechterknie. Nog de andere kant geprobeerd maar ik kreeg meteen pijn dus ben maar gestopt.

Daarna meteen naar huis gegaan. En ik heb nu oo last van m'n nek. :+

Terug
Naar boven