Fitness Seller

Dusky Log

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de whey, dextrose en bcaa's er maar ergens tussen geplant. Ik train vaak op verschillende tijden. Ik zal voor de training de whey, 25g dextrose en 4 bcaa caps pakken en na de training nog eens 25g dextrose en 4 bcaa caps.

Op t fietsje naar de sportschool

100kcal crosstrainer warming up

2x8, 1x7 pullups - goddamnit, bijna!
1x5 80kg, 1x5 110kg, 1x5 120kg deadlift - werd echt helemaal scheel bij het laatste setje
1x8 40kg, 2x8 60kg bent over row - volgende keer 50kg, met 60 zwengelde ik naar mijn mening iets teveel
2x8, 1x10 22kg dumbbell row - moest eigenlijk 3x10, was ik vergeten
1x10 40kg, 1x10 45kg, 1x10 50kg wide grip lat pulldown - volgende keer beginnen met 45

1x7 dumbbell curls - schiet niet op na al die rug oefeningen, ik ga triceps doen

3x15 dips - ging vet makkelijk

Nog 1x18 weighted crunches (5kg), moest weg.

Ik kon helaas mijn vetpercentage niet laten meten. De ruimte waar die huidplooimeter ligt was bezet. Wel jammer. Maar het zal toch wel rond de 12 zijn.

En nu horen jullie voorlopig niets meer van mij. Ik ga morgen naar Rock Werchter, om maandag weer terug te komen. Dan ga ik die zaterdag weer weg, om pas 31 juli weer terug te komen.

Rock Werchter was legendary! Ik heb verre van op mijn voeding gelet. De hele dag bier, red bull en veel junkfood. Maar ik ben toch 0,7kg afgevallen. Ik was namelijk laatst weer aangekomen tot 76,6 en nu weeg ik nog 75,9.

Niet naar de sportschool, maar ik wilde toch nog wat doen dus...

3x8 pullups gedaan! Dat is toch een kleine overwinning. Gewoon aan mijn pullup bar thuis. Elke rep met de kin boven de bar. Het eerste setje had ik er nog gemakkelijk meer kunnen doen, maar ik wilde de laatste setjes niet bederven. Het is echt veel verbeterd. Ik begon met 3x5 zeer slechte reps. En nu heb ik 3x8 echt goede reps. Veel soepeler.

Zo, Dusky is weer thuis. Maandag ga ik weer sporten waarschijnlijk. En dan ga ik ook beginnen met een voedingsschema. Ik zal me maandag ook eens wegen en meteen m'n vetpercentage laten meten. Op vakantie heb ik niet echt geweldig gegeten (soms alleen een karig ontbijt en heel laat op de avond veel avondeten), maar volgens mij valt het nogal mee met de schade.

Ik wen dit weekend nog ff aan het eten, aangezien dat zo onregelmatig was op vakantie en daarna ga ik in beastmode. Rijst koken en kip bakken bij de vleet. En bulken maar. Ik blijf wel fietsen, zodat ik ook nog wat verbrand, ik hoop echt zo min mogelijk vet aan te zetten. En ik ga ook regelmatig mijn vetpercentage laten meten. Zodra ik op 14 a 15 (waarschijnlijk 15) procent zit ga ik in beastmode cutten. Geen half werk meer met 190g koolhydraten. Gewoon minder dan 100g koolhydraten per dag. Gewoon beastmode. Cuts for the sl*ts. Als ik kijk hoever ik ben gekomen met het dieet wat ik gevolgd heb, dan weet ik zeker dat ik op 10% vet of lager kan komen met een echt cut dieet.

Ik had niets te doen, dus ik dacht, laat ik maar eens pullups doen:

1x12
1x9
1x9

Gaat hard vooruit.

EDIT: Ik kwam trouwens van voor de vakantie nog een (slechte) foto tegen van m'n bovenrug, het lijkt toch echt alsof ik daar wat massa gepakt heb. I blame the pullups! Volgens mij is dat echt een goede oefening, die blijf ik er ook inhouden. Desnoods weighted.

Foto op 05-07-12 om 14.44.jpg

Laatst bewerkt:
http://www.simplyshredded.com/jeff-seid.html

Goddamnit. Af en toe lijkt het zo makkelijk. Al die gasten met hun AAS die een voorbeeldlichaam hebben op hun 18e of 20e. Alleen zou ik het niet doen omdat ik het voor mezelf zou zien als cheaten, maar vooral ook vanwege de risico's die eraan hangen. Bovendien moet ik eerst nog eens super serieus gaan bulken en cutten. Ik word elk jaar serieuzer, dus ik verwacht ook zonder AAS nog dikke resultaten te halen. En ws vind ik het dan al lang goed.

Straks weer naar de gym! Beastmode will be achieved...

Ik leeg meestal 10-40kg aan schijven op het eind van de barbell dat op de grond moet blijven. Werkt altijd!

De houder/roeigreep kan je tussen de schijven en stang zelf klemmen, weet niet precies hoe ik dat uit kan leggen.

Voor de T bar row na te doen bedoel je?

Anyway, vanmiddag naar de gym geweest, ging wel lekker. Eerst m'n vetpercentage laten meten, dat was iets minder prettig. De uitslag iig:

15,5% (bij hoeveel kg weet ik niet, morgenochtend ff wegen)

Bicep: 4mm
Tricep: 8mm
Schouderblad: 11
Heup: 14mm

Dat laatste vind ik vooral erg raar. Het kan natuurlijk, aangezien ik een maand bier heb gedronken en niet op m'n eten heb gelet, maar de vorige meting was het 7mm. Dus een verdubbeling t.o.v. de vorige meting. Toch best veel. Maar ik ga toch gewoon clean bulken, cutten heb ik ff helemaal geen zin in. En er wordt me ook aangeraden eerst wat meer massa te kweken voordat ik weer ga cutten. Eerst maar eens een grote jongen worden dus.

De training ging wel lekker, de volgende keer ga ik de intensiteit iets opvoeren.

Pullups:

8,5,5

Ging wat minder omdat ik nog spierpijn had van 2 dagen geleden, toen ik 12,9,9 deed thuis. Het gaat iig goed vooruit. Als ik 3x15 hiermee kan ga ik ook over op weighted pullups.

Deadlift:

5x20kg warmup
3x40kg warmup
5x70kg
5x90kg
5x110kg

Ff weer wennen aan de oefening, volgende week wat zwaarder.

Bent over row:

8x40
8x45
8x50

Volgende keer beginnen bij 45kg

Dumbbell row:

10x20kg
10x22kg
10x22kg

Ik stond toen ff teveel te buurten dus ik had eigenlijk dat laatste setje met 24kg willen pakken, maar ik was het vergeten. Volgende keer beter.

Lat pulldown:

10x45kg
10x50kg
10x50kg

Weighted dips:

10x5kg
10x10kg
10x20kg

Moest ff uitproberen met het aantal kg's. Volgende keer beginnen met 20kg. Dan ga ik voor de 3x8.

Reverse decline crunch:
14,12,7

Weighted crunch:
Zat er niet meer in na die decline crunch en ik had ook geen zin meer om ff te rusten.

Lekkere training gehad vandaag. Ik heb nu echt veel meer energie dan tijdens het cutten zeg. Die 1100 kcal en weet ik hoeveel koolhydraten schelen echt wel in de trainingen.

Reverse grip bench press:
8x20kg
8x30kg
8x35kg
8x45kg
8x55kg
Moest even uitproberen met hoeveel kg ik het moest doen. Volgende keer beginnen met 55kg.

Incline dumbbell press:
8x20kg
6x22kg
6x22kg
Ik voelde me even helemaal het baasje, dus ik werd denk ik wat overmoedig. Die laatste reps met 22kg haalde ik niet.

Cable crossover (onder):
8x15kg
8x15kg
8x20kg

Incline cable flye:
8x20kg
8x20kg
8x20kg
Blijft een zware oefening. Of het komt omdat ik hem altijd als laatste doe, dat kan ook.

Ez-bar curl:
8x24kg
8x24kg
8x24kg
Volgende keer eens de 26kg erbij pakken.

Plate twists:
30x5kg
30x10kg
nog iets x 10kg
Ik voelde niet echt het verschil tussen 5kg en 10kg in de intensiteit van de oefening eigenlijk.

Cable side bend:
15x55kg
Maar 1 setje gedaan, want ik kreeg nogal last van alle eeltbulten op m'n handen die klem zaten bij het handvat. Beetje kloterig wel.

Net ff 37km gefietst, dat zijn weer een boel calorieën (1100 volgens runkeeper, al zal dat niet helemaal kloppen) die ik in moet halen! Dadelijk friet bakken. :P

Ik heb me net gewogen en ik woog 76,6. Ongeveer hetzelfde als voor de vakantie, misschien net iets meer. Maar als ik 15,5% vet zou hebben zou dat betekenen dat ik zo'n 2,5kg spiermassa ben verloren en 3,5% in vet ben gestegen. En dat in 1 maand, terwijl ik hetzelfde weeg. Ik moet zeggen dat ik de laatste huidplooimeting toch sterk betwijfel.

Behind the neck standing military press:
8x20kg warmup
8x25kg
8x30kg
8x35kg

Side lateral raise:
8x7kg
8x8kg
8x9kg

Reverse flyes:
8x8kg
8x8kg
8x9kg

Dumbbell shrugs:
8x24kg
8x30kg
8x32kg

Squats:
8x20kg warmup
6x50kg warmup
5x80kg
5x85kg
5x85kg

Stiff legged deadlift
10x20kg
10x30kg
10x40kg
Op het laatst had ik al wel wat minder last van m'n hamstrings/kuiten. Die moeten wat oprekken denk ik. Daarom doe ik deze oefening ook met wat meer reps en wat minder gewicht. Ik doe hem ook met minder gewicht omdat dit geen rug oefening voor mij is maar puur voor m'n hamstrings.

Seated calf raise:
10x100
10x120
10x140
Volgende keer beginnen bij 130. 140 was eigenlijk net iets teveel om nog goede vorm erin te houden.

Hier trouwens nog mijn workout van gisteren. Ik ga deze week 4 keer, dus alleen rug dit keer.

Pullups:
8,7,4
Wat de ****?! Ik weet niet wat het was maar het ging voor geen meter. Ik moet ook wel zeggen dat het veel k*tter is om pullups te doen bij dat ding in de sportschool dan aan m'n eigen pullup bar.

Deadlift:
5x60kg warmup
5x90kg
5x110kg
5x130kg PR!
Ging wel lekker. Heb nu alleen wel last van m'n onderrug. Dikke spierpijn.

Bent over row:
8x45kg
8x50kg
8x55kg

T-bar row:
8x20kg
8x30kg
8x40kg
Ik reken het gewicht van de barbell zelf hier niet mee.

Dumbbell row:
10x20kg
10x22kg
10x24kg

Wide grip lat pulldown:
10x45kg
10x45kg
10x45kg
Ik wilde op zich wel 50kg proberen, dat had ik de vorige keer ook gedaan, maar ik voelde bij de laatste reps van de setjes dat ik er echt doorheen zat, qua kracht. Ik moest al een beetje meeveren zeg maar. Dus 50kg doen had geen zin.

Meh, het bleek dat ik vanavond moest werken, dus kan ik alsnog geen 4 keer gaan deze week. En nu heb ik gisteren al triceps en buik over geslagen.

Vandaag dus wat in moeten halen. Ik heb me ook niet precies aan m'n schema gehouden, wilde wat dingen uitproberen.

Incline reverse grip bench press:
10x20kg warmup
8x40kg
8x50kg
8x55kg

Incline dumbbell press:
8x20kg
8x20kg
9x20kg

Cable crossover (vanuit onder);
8x15kg
8x15kg
8x20kg

Dumbbell Flyes (cable machine was bezet):
8x12kg
10x12kg
9x14kg

Weighted dips:
8x16kg
8x18kg
7x18kg
Deze ging natuurlijk niet zo goed als normaal op dag 1, na rug, omdat ik nu m'n triceps al wat had laten werken.

Zottman curl:
8x10kg
8x12kg
8x12kg
Deze wilde ik sinds ik hem op internet zag al eens uitproberen. Best een leuke oefening.

Daarna nog wat oefeningen gedaan voor core stability. Ik wil dit eigenlijk kunnen:

article-1321832-0BACA162000005DC-330_634x350.jpg

Heb m'n vorige training overgeslagen, ik was vrijdagavond moe en had geen zin.

Vandaag weer naar de sportschool geweest though.

Maar eerst thuis:

8 chinups, om ff uit te proberen, maar dat voel ik teveel in m'n biceps en te weinig in m'n lats. Daarna nog 2x8 pullups. Heb het thuis gedaan omdat ik mijn pullup bar chiller vind dan die in de sportschool.

Daarna dus naar de sportschool:

Deadlift:
10x20kg warmup
5x40kg
5x60kg
5x90kg
Wilde vandaag niet te zwaar gaan ivm de last in m'n rug die nog steeds niet helemaal over is van vorige week dinsdag.

Bent over row:
8x50kg
8x55kg
8x60kg
De laatste reps van het laatste setje gingen wat cheatend though.

T bar row:
8x30kg
8x40kg
8x45kg
Ging wel lekker.

Dumbbell row:
10x22kg
10x24kg
10x26kg

Lat pull down:
10x45kg
10x50kg
10x50kg
Ook hier gingen de laatste reps van het laatste setje wat cheatend.

Weighted dips:
8x20kg
8x20kg
8x22kg

Skullcrushers:
10x20kg
8x24kg
8x26kg

Daarna weer wat core stability oefeningen gedaan. Planks, side planks, side planks met been en arm omhoog.

Al met al een lekkere training. Het ging ook allemaal best vlot. Niet superveel rust tussen de setjes, niet buurten, gewoon oortjes in en gaan. Ik merk trouwens wel echt dat ik nu ik bulk veel minder rust tussen de setjes door hoef te nemen.

Incline reverse grip bench press:
10x20kg warmup
8x50kg
7x55kg
Denk dat ik deze eruit gooi. Met een hoger gewicht doet dat mega zeer aan je handen, waar de stang op rust. Daarom het laatste setje maar gewoon incline bench press gedaan:
8x55kg

Incline dumbbell press:
8x20kg
8x22kg
9x22kg
Deze gaat lekker vooruit. Voor de laatste rep moest ik wel echt werken.

Cable crossover:
8x15kg
8x20kg De laatste paar reps waren niet super geweldig. Niet echt ver genoeg. Ik kwam wel met m'n handen bij elkaar maar niet over elkaar.
8x20kg Zelfde verhaal.

Incline dumbbell flye (cable machine was bezet):
8x12kg
8x14kg
8x14kg
Ik had een rare soort pijn in m'n rechterschouder als ik met de dumbbell op het laagste punt van de beweging zat en weer omhoog kwam. Niet relaxed.

Zottman curl:
8x12kg
8x12kg
8x12kg

Ez-bar curl:
8x20kg
8x24kg
8x26kg
Ging lekker!

Daarna weer core stability getrained. Dat gaat ook steeds beter.

Terug
Naar boven