Voor de T bar row na te doen bedoel je?
Anyway, vanmiddag naar de gym geweest, ging wel lekker. Eerst m'n vetpercentage laten meten, dat was iets minder prettig. De uitslag iig:
15,5% (bij hoeveel kg weet ik niet, morgenochtend ff wegen)
Bicep: 4mm
Tricep: 8mm
Schouderblad: 11
Heup: 14mm
Dat laatste vind ik vooral erg raar. Het kan natuurlijk, aangezien ik een maand bier heb gedronken en niet op m'n eten heb gelet, maar de vorige meting was het 7mm. Dus een verdubbeling t.o.v. de vorige meting. Toch best veel. Maar ik ga toch gewoon clean bulken, cutten heb ik ff helemaal geen zin in. En er wordt me ook aangeraden eerst wat meer massa te kweken voordat ik weer ga cutten. Eerst maar eens een grote jongen worden dus.
De training ging wel lekker, de volgende keer ga ik de intensiteit iets opvoeren.
Pullups:
8,5,5
Ging wat minder omdat ik nog spierpijn had van 2 dagen geleden, toen ik 12,9,9 deed thuis. Het gaat iig goed vooruit. Als ik 3x15 hiermee kan ga ik ook over op weighted pullups.
Deadlift:
5x20kg warmup
3x40kg warmup
5x70kg
5x90kg
5x110kg
Ff weer wennen aan de oefening, volgende week wat zwaarder.
Bent over row:
8x40
8x45
8x50
Volgende keer beginnen bij 45kg
Dumbbell row:
10x20kg
10x22kg
10x22kg
Ik stond toen ff teveel te buurten dus ik had eigenlijk dat laatste setje met 24kg willen pakken, maar ik was het vergeten. Volgende keer beter.
Lat pulldown:
10x45kg
10x50kg
10x50kg
Weighted dips:
10x5kg
10x10kg
10x20kg
Moest ff uitproberen met het aantal kg's. Volgende keer beginnen met 20kg. Dan ga ik voor de 3x8.
Reverse decline crunch:
14,12,7
Weighted crunch:
Zat er niet meer in na die decline crunch en ik had ook geen zin meer om ff te rusten.