Fitness Seller

Dusky Log

• Topic Starter Topic Starter
Gisterenavond naar de gym geweest, rustig begonnen.

Pullups 8, 8, 8
Deadlift 8x20kg, 8x50kg, 8x50kg
T-bar row 8x45kg, 8x45kg, 8x45kg

Dips 20, 15, 15
Skullcrushers 8x26kg, 8x26kg, 8x26kg

En ook nog ff de oefeningen van de fysio, van tevoren.

Nog iets: ik heb zojuist trainingshandschoentjes met polsbeschermers en een powerlift riem besteld:

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gisteren getrained, een beknopte training. Ik kan deze week maar 3 keer gaan.

Pullups 3x9
Deadlift 3x5x60kg
T-bar row 2x8x50kg, 10x50kg
Weighted dips 3x8x22kg
Skullcrushers, 9x26kg, 10x26kg, 7x26kg

Handschoentjes zitten prima, de riem gaat terug, die past niet. Heb hem dus ook niet gebruikt tijdens de training.

Damn, ik heb volgens mij een flinke striae. Het viel me gisteren ineens op dat ik een flinke soort blauwe plek streep heb op m'n borstspier, boven m'n oksel. Zie:

Het is misschien een beetje een vage foto.

imageygk.jpg

Denk dat het iets anders is. Als ik b.v een zwaare tas heb gedragen en dat op me schouder heeft geleund dan heb ik dat ook maar dat is dan met een paar dagen weer weg gr

Denk dat het iets anders is. Als ik b.v een zwaare tas heb gedragen en dat op me schouder heeft geleund dan heb ik dat ook maar dat is dan met een paar dagen weer weg gr
Ik heb dit op m'n schouders bij standing calf raises (dit omdat ik een tanktop aandoe, als ik een pull aandoe heb ik het niet/minder)

Gaat vanzelf weer weg, wss morgen of de dag erna zie je er niets meer van

Ik heb dit op m'n schouders bij standing calf raises (dit omdat ik een tanktop aandoe, als ik een pull aandoe heb ik het niet/minder)

Jup haha ken het:p

Hey dat zou nog eens goed kunnen ja. Misschien komt het van de weighted dips. Aangezien die belt m'n tanktop waarschijnlijk mee naar beneden trekt zal de band misschien in m'n huid hebben 'gesneden'. Thanks voor de feedback heren! Vanavond weer naar de gym, voor borst en biceps dag. Ofwel, bro day at the gym!

Gisteren een aardig goeie training gehad!

Incline bench press
10x20kg (warmup)
8x62,5kg
8x62,5kg
8x62,5kg

Incline dumbbell press
7x26kg
9x26kg
8x26kg

Cable crossover (vanuit onder)
8x25kg
8x25kg
7x25kg

Incline cable fly
10x25kg
8x25kg
7x25kg

Ez bar curl
8x28kg
8x28kg
7x28kg

Reverse ez bar curl
8x20
8x20
9x20

Vooral met de incline bench en dumbbell press ben ik blij! Die gaan goed vooruit.

Net echt een lékkere training gehad! Shoulders 'n legz.

Military press (behind the neck)
10x20kg warmup
8x40kg
8x40kg
9x40kg

Side raise
8x12kg
8x12kg
9x12kg
Wat hou ik toch van de side raise. Op een of andere manier lijk ik bij die oefening altijd extra buff.

Reverse fly
10x12kg
10x12kg
10x12kg

Dumbbell shrug
11x38kg
11x38kg
11x38kg

Barbell squat
10x20kg warmup
5x60kg
5x70kg
5x80kg
5x85kg
5x90kg
Het begint er weer een beetje op te lijken. Nu moet ik alleen niet weer doordraven en het meteen vernken door te zwaar te gaan trainen. Ik ben vanmorgen juist de laatste keer bij de fysio geweest voor m'n rug. Maar ik ben iig blij dat ik weer een beetje een toonbaar gewicht squat en een redelijk aantal sets heb gedaan.

Stiff legged deadlift
10x40kg
10x40kg
7x40kg
Kon nog wel verder wat betreft m'n hamstrings, maar ik begon last van m'n rug te krijgen, dus maar gestopt.

Leg curl
10x95kg
10x95kg
10x95kg

Calf raise
12x150kg
12x150kg
11x150kg

Al met al een aardige training. Lekker volume, lekker gewicht. Maar ik moet wel weer proberen 4 keer per week te gaan. I want them gainz!!

Hey weet je wat ik me afvroeg: sinds ik echt lekker aan het bulken ben moet ik echt 2 keer per dag poepen. :D Gaat dan niet de helft van het voedsel wat ik extra eet er via een ander kanaal gewoon weer uit? :p

Hey weet je wat ik me afvroeg: sinds ik echt lekker aan het bulken ben moet ik echt 2 keer per dag poepen. :D Gaat dan niet de helft van het voedsel wat ik extra eet er via een ander kanaal gewoon weer uit? :p

Wat een vraag:p, tegen de tijd dat je voedsel er uit komt is het al ontdaan van zijn voedingsstoffen en al verteerd door je lichaam.

Ik schijt soms 4x per dag, don't worry.

Update vanuit Barcelona!

Mijn 4 daagse split schema schiet trouwens niet op joh. Omdat ik nu alleen nog 's avonds tijd heb om te trainen komt het er vaak niet van om 4 keer per week te trainen. Dus ik zit nu min of meer weer op een 3 daags split schema. Ik ga denk ik maar weer over op een 3 daags split schema en als ik dan een keer extra tijd heb doe ik gewoon op de 4e dag de 1e training weer (en ga ik de volgende week gewoon weer verder bij training 2).

Check ook de enquete die ik opgesteld heb, die te maken heeft met dit onderwerp:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/veel-oefeningen-vs-vaak-trainen-321494/

Mijn 4 daagse split schema schiet trouwens niet op joh. Omdat ik nu alleen nog 's avonds tijd heb om te trainen komt het er vaak niet van om 4 keer per week te trainen. Dus ik zit nu min of meer weer op een 3 daags split schema. Ik ga denk ik maar weer over op een 3 daags split schema en als ik dan een keer extra tijd heb doe ik gewoon op de 4e dag de 1e training weer (en ga ik de volgende week gewoon weer verder bij training 2).

Check ook de enquete die ik opgesteld heb, die te maken heeft met dit onderwerp:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/veel-oefeningen-vs-vaak-trainen-321494/

3-daagse Full BOdy van reg park proberen?

Fullbody ga ik sowieso niet doen. Eerder een regulier 3 daags split schema of een legs/push/pull schema (wat eigenlijk bijna hetzelfde is, alleen dan op een bepaalde manier uitgesplitst).

Them GAINZ! Erections all over ma bodeh! Gisteren m'n vetpercentage laten meten. 2 metingen gedaan, de eerste kwam uit op 14.1% en de tweede op 14.7% (scheelde 1mm huidplooi op de tricep). Ik ga maar uit van de 14.7%, dan heb ik de meeste vooruitgang te boeken. :D Maar dat betekent dus een vetvrije massa van 69,95kg en een vetmassa van 12,05kg. Dat is 2,12kg spiermassa meer en 0,02kg vet minder ten opzichte van de vorige meting, 6 weken geleden op 10 september. Geen slecht resultaat dus! Dit is extra motivatie om goed te blijven eten en hard te blijven trainen.

Na dit nieuws was ik redelijk euforisch, dus ik had voor m'n gevoel wel lekker getrained, maar als ik het achteraf terug kijk valt het toch enigszins tegen.

Pullups
9,9,8,5 - Dat is op zich niet slecht

Deadlift
3x5x80kg - Dat is op zich niet veel, maar dat is bewust. Ik bouw het langzaam op zodat ik m'n rug niet meteen weer verneuk. Volgende keer denk ik 82.5kg of 85kg, afhankelijk van hoe het gaat.

Bent over row
8x57.5kg
8x57.5kg
10x57.5kg

Weighted dips
10x22kg
10x22kg
4x22kg - Bij de eerste rep zakte ik ineens naar beneden, het lukte gewoon niet. Toen nog eens geprobeerd en heb ik er met moeite 4 reps uitgeperst en daarna ging het gewoon ineens niet meer. Vreemd.

Skullcrushers
10x26kg
7x26kg - Zelfde verhaal als bij de weighted dips: het ging opeens niet meer. Ook geen 3e set meer gedaan, want ik werd opgehaald dus ik moest weg.

En toen was ik ziek... Gisteren dus niet kunnen sporten en vandaag ook niet. Hopelijk gaat het morgen beter.

Zo, heb even het een en ander aangepast in de startpost: het voedingsschema is wat getweaked en het trainingsschema is weer terug naar een 3 daags split. :) Het ging de afgelopen weken trouwens niet echt lekker met trainen, ben in oktober geloof ik maar 4 of 5 keer geweest. Maar vanaf deze week ga ik weer knallen. Heb vandaag ff eten staan klaarmaken voor de komende week en morgen ga ik weer naar de gym.

Hm ik heb gemerkt dat het eetschema nu weer wat weinig is. Dus ik ga het weer terugbrengen naar hoe het was. :+

Anyway, gisteren naar de gym geweest, op zich wel lekker getrained.

Pullups:
10
9
8
7

Deadlift:
7x20kg
5x40kg
5x70kg
5x90kg
Nog niet echt zwaar gedaan, aangezien ik weer een paar weken slecht getrained heb. Dan wil ik niet meteen knallen en m'n rug weer vernken ofzo.

Bent over row:
3x10x57,5kg

Dumbbell row
12x26kg
12x26kg
10x28kg

Weighted dips
3x10x22kg
Na het laatste setje werd ik ineens helemaal licht in m'n hoofd en trillerig. Alsof ik gewoon helemaal geen energie meer had. Ik wilde m'n skullcrushers eigenlijk nog wel doen maar het leek me verstandiger van niet, ben ze dus maar overgeslagen.

Ik doe trouwens voor iedere training wat planks, side planks, superman, op advies van de fysio.

Terug
Naar boven