MuscleMeat

Dusky Log

• Topic Starter Topic Starter
Heb nog steeds last van m'n rug, dus ik sla nu de deadlift, squat en stiff legged deadlift over totdat de rugpijn weg is. Heb 1 week rust gehouden en nu die oefeningen over geslagen en het begint nu wel wat minder te worden. Nog 1 a 2 weken niet DL'en en dan zal het wel weg zijn denk ik. En in het vervolg oppassen met DL'en. Ik ga in het vervolg een riem gebruiken bij DL en squat.

Anyway, m'n rug maakt volgens mij goeie vorderingen:

Foto van 25-08-2012

Schermafbeelding 2012-08-25 om 16.48.26.jpg

Ik ben gisteren begonnen met leg press met 1 been. 200kg met 2 benen wordt te licht en ik heb geen zin om 20 herhalingen te doen. Dus ik doe nu 3x8 met 1 been tegelijk. Begon gisteren op 120kg, wat een prima gewicht bleek te zijn. Met links was het wel iets zwaarder dan met rechts, maar het is toch gelukt. Heb 2x8x120kg en 1x9x120kg gedaan. Het doel is natuurlijk om uiteindelijk 200kg met 1 been te doen. :D

Hoppa, ben sinds 30 juli, dus dat is nog geen anderhalve maan ongeveer 0,6 - 0,8 kg spiermassa aangekomen. Dus dat gaat wel lekker. En ook nog 0,5% in vet achteruit gegaan. Zit nu op 15,1%. Zo wil ik het ongeveer houden, misschien nog 16%, maar niet hoger, dan kan ik met het cutten gemakkelijk terug naar 9%. Dat is m'n doel voor volgende zomer. Denk dat ik dan intermittant fasting ga doen icm low carb.

Gisteren een lekkere borst/biceps training gehad. Bij alle oefeningen meer reps of gewicht, ging goed! Er waren ook voornamelijk gasten die minder breed waren dan ik, dat helpt altijd om in beastmode te komen. :P M'n borst begint ook swollen te raken, heb het idee dat die bovenkant borst oefeningen wel nut hebben.

Zo, ik heb net een potje Jack3D besteld, ik wilde weer eens een pre-workout gaan proberen. Alleen is er een groot nadeel. Ik train nu steeds 's avonds, omdat ik overdag op kantoor zit en dan heb ik niet altijd superveel energie. Daarom wilde ik weer een pre-workout pakken, maar met mijn vorige pwo had ik dat als ik het na 16u 's middags pakte, dat ik dan om 2u 's nachts nog wakker lig, voor me uit te turen. Weet iemand of dit met Jack3D ook is?

Jack3D lijkt wel wat op HARD! geloof ik. Ik heb er nooit last van. MAar verschilt per persoon. Anders gewoon een goede bak zwarte koffie pakken PWO.

Heb gisteren getrained met Jack3D en ik heb er eigenlijk helemaal niets van gemerkt. Heb 1 maatschepje gebruikt. Ik heb wel op ongeveer alle oefeningen extra reps of extra gewicht gedaan, maar dat doe ik eigenlijk elke training, ook zonder PWO.

Het meest "trots" ben ik op de incline dumbbell press. Daar was ik eerst best wel slap mee, toen had ik echt zware moeite met 3x8 18kg. En nu doe ik 3x8 24kg. Dus ik ben eindelijk verschoven naar het rek met de "zware" dumbbells. :D

Vanavond of morgenavond benentraining. Ik heb nu alweer zin om m'n leg press weer te verbeteren. :D Ik ga voor de 3x10 130kg (met één been dus).

Gisteren Leg day at the gym.

M'n leg press was aanzienlijk minder sterk nu ik weer (rustig) begonnen ben met squatten. Met m'n rechtse been ging het wel, maar met m'n linkse been kreeg ik de plaat amper van z'n plaats op 130kg en na 4 reps lukte het al niet meer. Daarna met beide benen verder gegaan op 110kg.

Met squatten ben ik weer begonnen:

10x20kg warmup
5x40kg
5x50kg
5x55kg

Ik denk, laat ik nu eens rustig beginnen. Don't overdo it, zoals ik altijd doe.

Heb m'n stiff legged deadlift ook op 40kg gehouden (3x10). Dat vind ik al k*t genoeg. Korte hamstrings. :(

2 schepjes Jack3D vandaag.

Kreeg na 20 minuten ofzo wel tintelingen in m'n gezicht en nek en wat trillende handen. Voor de rest niet echt veel gemerkt. Had wel veel pomp in m'n schouders, maar dat heb ik altijd tijdens schouderdag.

Gisteren bro-day at the gym gehad: Borst en biceps!

Borst ging wel lekker joh. Ik ben met m'n incline bench press van 57,5kg naar 65kg gegaan. Incline dumbbell press van 22/24kg naar 26kg dumbbells. Cable crossover ook 5 kilo erbij.

Voor biceps/onderarmen heb ik de zottman curl gisteren niet gedaan, maar reverse curls met de ez-bar, omdat dit me effectiever lijkt.

Volgende keer anti-bro day: Leg day at the gym!

Gisteren leg day at the gym.

Squats
10x20kg
5x50kg
5x60kg
5x60kg

Het ging wel met m'n rug moet ik zeggen. Langzaam opbouwen en dan gaat het wel. Maar ik ga volgende week toch maar eens naar de fysio.

Leg press:
8x110kg
10x110kg
6x110kg

Ik moest stoppen bij de 6e herhaling bij het linkse been, want ik kreeg pijn in m'n lies. Dus bij m'n rechtse been ook maar 6 reps gedaan.

Stiff legged deadlift:
3x10x40kg

Korte hamstrings. :( Maar het begint al beter te worden. Volgende keer maar iets meer gewicht erbij.

Leg curl:
3x10x90kg

Calf raise:
14x140kg
12x140kg
11x140kg

M'n abs beginnen trouwens beter zichtbaar te worden. Of m'n vetpercentage gaat op een of andere manier achteruit, terwijl ik aan het bulken ben of m'n abs krijgen massa erbij. Anyway, volgend jaar garantueed DICED abs! Ik heb er het volste vertrouwen in iig.

Trouwens, afhankelijk van wat m'n vetpercentage doet ga ik denk ik voordat ik ga cutten in april nog eens tussendoor een maandje cutten. In november of december ws.

Vandaag schouders + triceps getrained.

Behind the neck military press
10x20kg
3x8x40kg

Dumbbell side raise:
8x12kg
8x12kg
9x12kg

Reverse fly
10x12kg
9x12kg
9x12kg

Dumbbell shrug
3x10x38kg

Weighted dips
3x10x22kg

Skullcrushers
9x26kg
9x26kg
8x26kg

Gisterenavond, gewoon thuis, kreeg ik ineens last van m'n heup (ergens in die buurt iig, aan de rechterkant) en nu is het zo erg dat ik amper kan lopen. Misschien wat overbelast met die one legged leg press, die best wel zwaar aan je gewrichten en zo.

Gisterenavond, gewoon thuis, kreeg ik ineens last van m'n heup (ergens in die buurt iig, aan de rechterkant) en nu is het zo erg dat ik amper kan lopen. Misschien wat overbelast met die one legged leg press, die best wel zwaar aan je gewrichten en zo.
Heb je hier al vaker last van gehad man? Want dit klinkt niet zo goed :s

Nee ik had er nog nooit vaker last van gehad. Maar ik denk echt dat het door de leg press kwam. Het is nu wel (zo goed als) weg gelukkig, ben sinds de training van 29 september van hierboven ook al niet meer naar de gym geweest. Dat heeft m'n rug (en m'n heup) wel goed gedaan. En ik denk dat ik die leg press er maar uit haal. Het wordt gewoon te zwaar voor die oefening/dat apparaat. Ik ga denk ik walking lunges of leg extensions er voor in de plaats doen. Al weet ik niet precies wat het nut is van een leg extension. Ga denk ik vanavond weer naar de gym waarschijnlijk. Al twijfel ik om de rest van deze week ook gewoon vrij te nemen, voor de zekerheid. Alleen them gainz, them gainz... dat schiet niet op zo.

Gisteren nog niet naar de sportschool geweest. Maar ik merk dat ik er maar lam en lui van wordt als ik niet ga, dus vanavond ga ik sowieso weer.

Thanks. Ik voel me wel echt ****ed up though. Heel licht in m'n hoofd, ****ing moe, terwijl ik toch een soort cafeïne gevoel in m'n armen heb (4 koppen koffie op). Beetje k*tgevoel in m'n buik ook. Maar ik ga vnv wel gewoon, want anders wordt het alleen erger ws.

Vanavond waarschijnlijk:
Pullups 3xfailure
Deadlift 3x8 (licht, op advies van de fysio)
Barbell Row 3x8

Weighted dips 3x8
Skullcrushers 3x8

Ff weer licht beginnen. Maar beginnen moet ik sowieso weer, want anders schiet het niet op met them gainz. En anders wordt ik ook alleen vet, met hoe ik nu eet.

Laatst bewerkt:
Thanks. Ik voel me wel echt ****ed up though. Heel licht in m'n hoofd, ****ing moe, terwijl ik toch een soort cafeïne gevoel in m'n armen heb (4 koppen koffie op). Beetje k*tgevoel in m'n buik ook. Maar ik ga vnv wel gewoon, want anders wordt het alleen erger ws.

Vanavond waarschijnlijk:
Pullups 3xfailure
Deadlift 3x8 (licht, op advies van de fysio)
Barbell Row 3x8

Weighted dips 3x8
Skullcrushers 3x8

Ff weer licht beginnen. Maar beginnen moet ik sowieso weer, want anders schiet het niet op met them gainz. En anders wordt ik ook alleen vet, met hoe ik nu eet.
Anders eten en wat rustiger trainen?

In de ochtend gaan trainen (doe ik zelf en voel me er beter bij, nuja ieder zn ding ofc!)

Dat gaat helaas niet, ik ben van 8.20 tot 18.15 weg naar stage.

Maar ik ben al wel iets anders gaan eten, iets minder. Wat meer richting onderhoud, ik hou het niet echt precies bij eigenlijk.

Terug
Naar boven