Cycle 2 training 2 A
Is de lumbar machine trouwens misschien een betere vervanging voor de deadlift in plaats van back extensions? Ik weet het niet, dus just checkin'.
Anyway, gisteren naar de gym geweest, best een lekkere training gehad.
Incline bench press
10x20kg
8x65kg
8x65kg
7x65kg
Deze oefening gaat lekker vooruit!
Incline dumbbell press
8x26kg
9x26kg
9x26kg
Deze ook! Ik kan niet wachten totdat ik met de 30kg dumbbells deze oefening kan doen.

Dan hoor ik eindelijk bij de big boys.
Cable crossover (onder)
3x8x25kg
Incline dumbbell fly
10x14kg
10x14kg
6x16kg
Dat laatste setje was een beetje een inschattingsfout. Toen ik aan de 7e rep wilde beginnen vielen de dumbbells ineens omlaag, ik kreeg m'n armen gewoon niet meer omhoog.
Preacher curl
10x20kg
7x24kg
9x22kg
Reverse curl
10x20kg
Reverse preacher curl
10x14kg
Ik dacht hier ineens aan, ik denk laat ik het ff uitproberen. Maar het was niks.
Reverse curl
10x20kg
Motivatie song van de training van gisteren (had hem op repeat staan

):
http://www.youtube.com/watch?v=i2mYWJH43qg
Ik ga trouwens denk ik nog een weekje bulken, dus deze week nog afmaken en dan volgende week nog en dan ga ik tot de kerst cutten. Vanaf dan komen er teveel cheat dagen (ongeveer een cheat week) dus dan heeft het niet zoveel zin om nog door te cutten. Misschien ga ik daarna wel weer een paar weekjes verder, dat zie ik dan wel weer. Ik wil weer ff m'n abs een beetje te voorschijn halen, m'n buik wordt een beetje bulky, maar bovenal wil ik m'n spijsvertering weer ff op normaal pijl brengen. Ik denk zo dat ik dan veel beter zal gainen.