Dusky
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik stond vanmorgen op de weegschaal en ik zag dat ik al 0,8kg ben afgevallen. Op zich niet slecht, alleen vraag ik me af of het niet te snel gaat. 0,8kg in 3 dagen is wel heel veel en ik vraag me af of dat alleen vet is.
Overbelast met reverse curls. Oefeningen waar gewichten m'n pols naar beneden trekken ga ik gewoon niet meer doen. Dat is gewoon finest voor m'n polsen.
Ik ga nu weer langzaam beginnen met bulken. Tot en met maart ofzo, of half maart en dan ga ik beginnen met cutten. Hoop dan de 10 procent te kunnen halen. Het liefst 9.
Op hoeveel % zit je momenteel?Geen idee, ik heb echt geslacked met naar de sportschool gaan. En sinds de kerst loopt het dieet ook niet echt meer. Denk dat ik er wel een procentje af heb gekregen ofzo, je ziet wel iets, misschien 14% nu, maar minder zal het echt niet zijn.
Goddámn dit smaakt goed!
1 scoop whey (iets van chocola of vanille, fruit lijkt me niet lekker, ik heb chocolate caramel whey perfection gebruikt, casein lijkt me ook wel kunnen)
2 eetlepels volkoren bloem
1 ei
1 eetlepel appelmoes (ja appelmoes, je proeft het niet uiteindelijk)
1 eetlepel cacao poeder (ik gebruikte 1 theelepel)
1 theelepel bakpoeder (zorgt dat het reist)
zoetstof naar smaak (ik heb er gewoon wat nutricia door gespoten)
Goed mengen, 1 minuut in de magnatron en klaar is kees! 50 of 55 seconden was nog beter geweest, dan was ie nog net iets beter qua vochtigheid. De buitenkant is nu al iets droog.
260kcal
33g eiwit
18g koolhydraten
6g vet
Zie ook:
http://www.youtube.com/watch?v=tn6Qxfz2HtA