XXL Nutrition

Dusky Log

• Topic Starter Topic Starter
Ja klopt, daarover hebben de Hodgetwins deze week nog een filmpje geupload.

Die ja, maarja. Ik zou kijken hoe het bevalt, tegenwoordig zit overal iets achter volgens onderzoek.

Maarja, het staat niet voor niets op de dopinglijst.

Week 19, dag 1: Training A

Meh, ik ben 0.5kg afgevallen. :( Ik ben ook al sinds vorige week zaterdag ziek. Inmiddels nog maar een beetje, maar ben nog steeds niet helemaal beter. Het is nu nog meer een zware verkoudheid dan griep though. Alleen ik heb sinds vorige week zaterdag geen zuivel meer gegeten (vanwege de slijmvorming daardoor), dus daar zal het aan liggen. Ben ook maar 1 keer vorige week naar de sportschool geweest.

Anyway, net naar de sportschool gegaan.

Squat 5x5 100kg
Ging echt goed. Ik ging veel dieper dan normaal en het ging van een leien dakje. De laatste 2 reps waren wel zwaar maar ik ging ook echt duidelijk dieper dan normaal.

Bench Press 5x5 72,5kg
Was tamelijk zwaar, veel druk op m'n handen ook. Maar desondanks heb ik alleen de laatste rep niet gehaald. De 1 na laatste rep ging nog wel, moest de spotter een heel klein beetje mee helpen maar de laatste keer kreeg ik de barbell ineens gewoon niet meer omhoog zonder hulp. Volgende keer beter dus.

Barbell Row 5x5 65kg
Dit ging echt voor geen meter. Ik heb echt maar weinig reps gehaald die ik echt met de juiste techniek tegen m'n borst aan kreeg. Het is geworden: 2,4,3,3,3. Ik smokkel toch teveel als ik het wel haal. En ik ben bang dat ik dat de vorige keer toch ook deed. Want als ik echt puur op m'n lats focus haal ik het gewoon niet. Volgende keer weer 65 dus. Ik zie hier een deload aankomen.

Ik heb trouwens de begeleider nog gepolst over 1.3-dimethylpentylamine en hij zei dat dat helemaal niet schadelijk is en ook niets met amphetamine te maken heeft, zoals je op internet tegen komt. Het zit ook in noxi. Ik ga dus gewoon morgen het volgende halve tablet nemen. Alleen zeiken m'n ouders (vooral m'n ma :P) er enorm over, dus ik zeg er tegen hen maar niets over. :9

Ik ga trouwens deze week een huidplooimeting laten doen, dus dan weet ik m'n precieze vetpercentage en kan ik ook die progress bij gaan houden.

Laatst bewerkt:
Ik heb vanmorgen weer een half tablet genomen. Ik moet zeggen dat ik me wel een beetje dom voel als ik afslankpillen neem. Het voelt een beetje als falen. :P

Vanmorgen weer een halve dexaprine genomen. Ik voel me echt al de hele dag een beetje draaierig en moe. Ik heb dus eerder een energievermindering dan een toename. Heel anders dan gisteren, toen was ik wel energieker dan normaal en merkte ik ook een toename in het libido en een beetje een euforisch gevoel. Vandaag dus niet. Ik ga dus vandaag ook maar niet naar de sportschool, ik moet straks nog gaan werken. Dus dan ga ik morgenavond en zaterdagochtend wel weer.

Pff ik baal echt. Ik wil echt naar de gym, maar ik ben nog steeds ziek. Kaakholte ontsteking. En ik moet deadliften nu, dus dat gaat hem niet worden, als ik voorover hang dan krijg ik nog meer pijn dan ik normaal al heb. De laatste weken gaat het niet echt lekker. Veel trainingen over geslagen. Ik baal er een beetje van. Ik wil gewoon 3 keer in de week knallen, zodat die progress erin blijft. Anders werkt het ook demotiverend voor mij.

Ik ben net weer naar de gym geweest, het ging niet echt geweldig. Maarja, ik ben ook 2 weken ziek geweest, waarin ik 2 keer getrained heb. Dat draagt niet echt bij aan de progress.

Anyway:

Squat 5x5 102.5kg
Ging moeizaam. De eerste 3 sets heb ik nog helemaal zelf gedaan, bij de 4e set moest de spotter bij de laatste rep wat meehelpen en de 5e set was gewoon crap. Niet gehaald dus.

Overhead Press 47,5kg
Ik had niet verwacht dat ik hem dit keer zou halen, vanwege die 2 weken ziekte. Ik ben helaas 1 rep achteruit gegaan. De vorige keer had ik 23 reps gehaald, nu maar 22 (5,5,4,5,3).

Deadlift 1x5 120kg
Mijn rug kan het nog goed aan, alleen m'n grip wordt echt lastig nu. Ik kan die stang echt nog amper in m'n handen houden.

aangezien je ziekte vind ik het toch wel behoorlijk goede training!!

Goed dat je ondanks je ziekte toch gaat training! Thuis zitten brengt toch niets op..

Hopelijk herstel je snel!

Heb je al mixed grip bij DL?
Handschoenen?

Deed ik eerst wel bij mixed grip, maar heb ongelofelijke zweethanden, 90 was al teveel. Nu straps=win

Straps zijn bij ons wel toegestaan iig. :P Maar het heeft niet met zweet te maken. Ik heb gewoon moeite om m'n hand gesloten te houden.

Heb al ff niet meer gelogd zie ik.

Ik ben vorige week ook maar 1 keer geweest en deze week ook nog maar 1 keer, maar dat moeten er nog 3 worden hoop ik. Ik heb gewoon niet zoveel tijd meer tegenwoordig.

Afgelopen keer ging niet echt geweldig. 102,5kg squats ging nog wel, had alleen de laatste rep niet. 72,5kg bench press ging ronduit k*t. Ik zou niet eens weten hoeveel reps ik zelf gedaan heb. Heel weinig iig. Heb er zelfs nog gewicht afgehaald omdat het zo k*t ging. En Barbell Row was precies hetzelfde, 65kg ging echt klote, een en al cheaten en 0,0 spieren aanspannen dus heb ik er maar 57,5kg van gemaakt. Dit schema is gewoon echt gemaakt op dat je 3 keer in de week gaat. Doe je dat niet, gaat het vet k*t.

Als je maar 1 keer gaat gaat het inderdaad minder. Maar gewoon doordoen. Herbegin de volgende keer met dezelfde gewichten en het zal wel lukken!

Net wezen sporten, squats heb ik niet kunnen doen vanwege flinke pijn in m'n linker knie als ik door m'n knieën zak, terwijl ik sta (komt ws door het snowboarden van gisteren). Dus heb ik maar 5 setjes van 200kg leg press gedaan, dat ging redelijk zonder pijn, ik had ook niet zo'n grote hoek ingesteld.

Daarna 47,5kg overhead press gedaan, dat ging niet geweldig, de volgende keer moet er 5kg af.

Daarna 125kg deadlift gedaan. Dat ging wel goed.

Ik had trouwens ook mijn vetpercentage laten meten (huidplooi meting), het is 15.5%. Dus daar ben ik niet ontevreden mee. Een paar weken nadat ik begon was het 15.6%, weliswaar met een weegschaal gemeten, maar toch.

Ik ga komende week naar Engeland en als ik terug ben begin ik met cutten. Ik hoop op 10% uit te komen.

Terug
Naar boven