Vooruit dan maar:
Net naar de gym geweest. Heb weer eens Hemo Rage gepakt, dus ik ben nog nooit zo snel als net naar de sportschool gefietst.
Eenmaal daar heb ik m'n vetpercentage laten meten met huidplooimeting. Het kwam uit op 18%!!! Terwijl ik de vorige keer (ongeveer een maand geleden) 15.5% had en ik de laatste weken heb gecut. Nu ben ik lichtelijk chagrijnig dus. Maar ik hield nog geen echt voedingsschema aan en dat ga ik nu dus wel doen. Vooral aan mijn triceps en m'n zij zat veel vet. Terwijl aan mn biceps helemaal niet veel vet zat. Maar ik vind m'n triceps idd ook wel tamelijk vormeloos.
Daarna getrained, ging wel goed ondanks het demotiverende nieuws.
3x14 (2x)5kg Lateral raise > volgende keer zwaardere dumbbells
3x18 10kg upright row > volgende keer meer gewicht aan de ez bar
1x14,1x13,1x12 (2x)7kg dumbbell press
3x14 150kg leg press (heb de squat even vervangen voor deze vanwege last van mn knie) > volgende keer wat meer gewicht, was nu wat licht
3x14 40kg deadlift > volgende keer 42.5kg
3x14 (2x)9kg lunges > volgende keer (2x)10kg
Ik had echt een zieke pomp tijdens de training, mede door de hemo denk ik. M'n schouders popte er echt uit.
Ik bedenk me nu alleen dat ik m'n buik vergeten ben. Maarja dat heb ik deze week toch al 3 keer gedaan dus het zal wel goed zijn.
Daarna nog iets meer dan 13 minuten met 11km/h op de loopband en daarna ong 15 minuten naar huis fietsen. Heb nog een wielrenner ingehaald.
Dat wordt dus even een tijdje h4rdk00r eten en trainen. Ik ga denk ik ook ff aan de apotheker vragen of dexaprine kan icm de antibiotica (tegen acne) die ik nu slik. Dan ga ik daar toch mee verder denk ik, ik wil echt zsm ripped worden.
Jij wilde een log, hier heb je er een.
EDIT: Gelijk maar even een foto update: