MuscleMeat

Dwang in Islam,kan dat??

**** faithfreedom
Grootste anti moslim organisatie site die er is alleen op gericht is om de gelovigen van hun waarlijke pad naar verlichting af te brengen. Gericht op totale vernietiging van de islam, ze moeten als vijanden van de islam behandeld worden, en ernaar bestreden worden.
Ik ga op geen enkele, ENKELE bron in die gerelateerd is aan faithfreedom of ervanaf komt, ze liegen en bedriegen zetten mensen op een vals spoor en doen niks anders dan hun tijd besteden aan het kapotmaken van dingen.
En dan kom je ook nog met een of andere khomeini boekje aanzetten van een of andere sjietische ayatollah
Get outta here please, ik wil degelijk bewijs niet een of andere insignificante ayatollaatje die niks betekent en gewoon wat lult

Betekenis Ayatollah:
Ayatollah
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken

Ayatollah (Arabisch: آية الله; Perzisch: آیت‌الله) is een hoge titel die gegeven wordt aan sjiitische geestelijken. Het woord betekent 'teken van God' en zij die de titel dragen zijn kenners van de islam.
Of ben jij soennitisch?

Edit: nvm ik weet 't al :roflol:

Editedit: feit blijft dat de koran dus op zo'n dergelijke manier kan worden geinterpreteerd.

Eerlijk BuilderB
Jij zou het echt fijn vinden als alle religie verbannen uit de wereld is en iedereen op die zogenaamde wetenschappelijke logica gaat beredeneren. En dat alle geweld omtrent religie ophoudt en gelovigen niet meer bestaan.
nou.. IT AINT gonna happen en daar moet je je bij neerleggen. De wil van Allah is niet iets waar je je ogen voor kan sluiten

Verbannen? Dat duidt op een nogal dwingende handeling. Als je 'verbannen' bedoelt als in de zin van 'het is uit de wereld verbannen dat deze plat is', of 'door o.a. een schildpad wordt gedragen', dan wordt het een ander verhaal en stem ik volledig met dat deel van je post in: Religie 'verbannen' a.g.v. gezond verstand.

Ik heb verder niet de indruk dat de wereld ooit wordt gezuiverd van de gemiddelde bespotting van de waardigheid van het leven die religie (of enige andere vorm van dogmatische shit) tentoonspreidt, maar dat wil niet zeggen dat ik misbruik ervan niet aan de kaak kan stellen of aanwijzen waar naar mijn idee de schoen wringt in denkwijzen.
De matigheid van je stelling wordt zichtbaar als je 'em toe zou passen op pak 'em beet 'te hard rijden' oid. Het zal altijd blijven bestaan, maar het terugfluiten, pardon flitsen, zie ik als een goede zaak.

p.s. De wil van Allah is heel goed iets waar je je ogen voor kunt sluiten. Als ik jou mag geloven wordt deze mij pas duidelijk als ik de ogen voorgoed zal sluiten.

Allah swt heeft t naar ons neergezonden door middel van de Heilige Koran.
Dat is alles wat ik hoef te weten

Mwa, mag toch hopen dat je anatomische lessen van Galen met een korreltje zout neemt. Deze komen toch wel héél erg sterk overeen met wat we in de Koran vinden. En zijn zo fout als maar kan.

Betekenis Ayatollah: Of ben jij soennitisch?

Edit: nvm ik weet 't al :roflol:

Editedit: feit blijft dat de koran dus op zo'n dergelijke manier kan worden geinterpreteerd.

En dat is het beetje het probleem met iedere religie. Sam Harris linkt bijvoorbeeld het Zen-boeddhisme aan de Japanse kamikaze piloten ten tijde van WOII.

**** faithfreedom
Grootste anti moslim organisatie site die er is alleen op gericht is om de gelovigen van hun waarlijke pad naar verlichting af te brengen. Gericht op totale vernietiging van de islam, ze moeten als vijanden van de islam behandeld worden, en ernaar bestreden worden.

Doe(n) jij/jullie dat niet het zelfde met ongelovigen?? Zorgen dat er zich zoveel bekeren.. Dus wij moeten jullie bestrijden wil je zeggen? :o

Devolution of species. (thnx to Conan)

1z5ruyt.jpg

Terug
Naar boven