MuscleMeat

Dwang in Islam,kan dat??

• Topic Starter Topic Starter
ja,sorry,heb je eigenlijk wel gelijk in,waarschijnlijk reageerde ik zo heftig omdat ik gewoon vind dat mensen elkaar in hun waarde moeten laten.\
al die oorlogen om religie,ik dacht dat de basis van ieder geloof respect voor de medemens was,en daarom bied ik mijn excuus aan,want anders doe ik net zo hard aan het hele circus mee.

echt sportief van je gast..:thumbup: ;)

Maar er is dus dwang in Islam, zoveel lijkt me duidelijk.

Ontucht voor ongetrouwde personen : 100 slagen.
Ontucht voor getrouwde personen: steniging tot de dood erop volgt.

Soerah an noer
soerah 24 : 64 verzen.

Zeer ondeugende vrouwen geef je dan een tikje op de handen ?

Ontucht voor ongetrouwde personen : 100 slagen.
Ontucht voor getrouwde personen: steniging tot de dood erop volgt.

Soerah an noer
soerah 24 : 64 verzen.

Zeer ondeugende vrouwen geef je dan een tikje op de handen ?

Dit is een hele rechtmatige straf mochten we in een islamitische staat zijn, en dt mag ook zo gelden voor homofielen, dit is namelijk de wil van Allah swt

weinig. Vannacht was wel erg kort ja. :D

Gisteravond tot laat op een voorlichtingsavond gestaan voor m'n stage in Almelo (om 7.30 uur 's ochtends begonnen met stagelopen, 's middags naar voorlichting :D) en vandaag rondleiden van VMBO leerlingen op m'n stageadres. Heb wel zin in weekend ondertussen...

Mot moven. Laterzzz.

Eerlijk BuilderB
Jij zou het echt fijn vinden als alle religie verbannen uit de wereld is en iedereen op die zogenaamde wetenschappelijke logica gaat beredeneren. En dat alle geweld omtrent religie ophoudt en gelovigen niet meer bestaan.
nou.. IT AINT gonna happen en daar moet je je bij neerleggen. De wil van Allah is niet iets waar je je ogen voor kan sluiten

Eerlijk BuilderB
Jij zou het echt fijn vinden als alle religie verbannen uit de wereld is en iedereen op die zogenaamde wetenschappelijke logica gaat beredeneren. En dat alle geweld omtrent religie ophoudt en gelovigen niet meer bestaan.
nou.. IT AINT gonna happen en daar moet je je bij neerleggen. De wil van Allah is niet iets waar je je ogen voor kan sluiten
:roflol:

Lach maar, ooit zal jij met die glimlach van je voor de Almachtige moeten verschijnen.
Eens kijken als jij op je sterfbed ligt en je je laaste adem uitblaast of je nog zo vrolijk bent

Allah swt heeft t naar ons neergezonden door middel van de Heilige Koran.
Dat is alles wat ik hoef te weten
Denk je niet dat iemand, in naam van de duivel, de Koran heeft aangepast in de loop van de geschiedenis, om ervoor te zorgen dat "jullie" nu allemaal gruwelheden begaan? Denk aan die onthoofdingen, stenigingen.. etc. 't Feit dat islamitische herder ongestraft homocoïtusuele activiteiten mag begaan met z'n "slaven" en coïtus mag hebben met z'n dieren.. Tenminste, ik dacht dat dat in de Koran stond.

soerah an nisa:

De mannen zijn de toezichthouders over de vrouwen omdat allah de één boven de andere bevoorrecht heeft en omdat zij van hun eigendommen uitgeven (aan de vrouwen). En de oprechte vrouwen zijn de gehoorzame vrouwen en zij waken (over zichzelf en de eigendommen) in de afwezigheid (van haar man), zoals allah ook waakt. En wat betreft hen (echtgenotes) waarvan jullie ongehoorzaamheid vrezen: vermaant hen, (als dat niet helpt) negeert hen (in bed) en (als dat niet helpt) slaat hen (licht). Indien zij jullie dan gehoorzamen: zoek dan geen voorwendsel (om hen lastig te vallen). Voorwaar, allah is blablabla....

Deze soerah staat bijna helemaal in het begin van de koran. De vorige soera dat ik gepost heb staat bijna op het einde.

Soerah an noer > soerah an nisa.

Ook had ik een paar opmeringen...
Vrouwen waken over de eigendommen als de man afwezig is ? Soort van waakhond ?
Wat verstaan we hier onder 'ongehoorzaamheid' ?

Denk je niet dat iemand, in naam van de duivel, de Koran heeft aangepast in de loop van de geschiedenis, om ervoor te zorgen dat "jullie" nu allemaal gruwelheden begaan? Denk aan die onthoofdingen, stenigingen.. etc. 't Feit dat islamitische herder ongestraft homocoïtusuele activiteiten mag begaan met z'n "slaven" en coïtus mag hebben met z'n dieren.. Tenminste, ik dacht dat dat in de Koran stond.

Owja?
Laat maar eens zien dan
En gruweldaden...pff allemaal objectief ik vind het een rechtvaardige straf
En wat betreft de koran: read
http://www.mwlcanada.org/publications/brochures/quran.pdf

Toen mohamed zijn zoon Qasim verloor werd ie gepest door de ongelovigers.
Ze bespotten hem dat ie 'afgesneden' was, dus geen nakomelingen had.
Toen kwam mohammed met een epic comeback: lees!

1. Waarlijk, wij hebben jou de overvloed geschonken
2. verricht daarom de shalat voor jouw heer en slacht offerdieren
3. voorwaar, jouw hater, hij is het die afgesneden is.

Dat laatste zinnetje dus is tegen de bespotters. Haha, wat een comeback van hem:o:roflol:

Lach maar, ooit zal jij met die glimlach van je voor de Almachtige moeten verschijnen.
Eens kijken als jij op je sterfbed ligt en je je laaste adem uitblaast of je nog zo vrolijk bent

en hoe vervelend zou jij je voelen als je voor god zit en allah de vloer staat te boenen??? (is toch hetzelfde?)

ik vind het prima als je voor je geloof staat absoluut maar om nou iemand op zo een manier je geloof op te dringen vind ik iets TE.

Those who believe do fight for the
cause of Allah, and those who disbelieve
fight for the cause of idols. So fight the
partisans of the devil. Lo! The devil’s
strategy is ever weak.
Is het niet mogelijk dat de duivel dit erin heeft gezegd om jullie te doen geloven dat hij niks kan? Als hij niks zou kunnen waarom is de halve wereld dan heidens?

Finally we have the following Quranic
image of Satan the Devil on the Day of
Judgement: “And the Devil said when
the matter has been decided: Lo! Allah
promised you the promise of truth, and I
promised you and failed you! And I had
no power over you save that I called unto
you and you obeyed me. So blame me
not, but blame yourselves! I cannot help
you, nor can you help me. Lo! I
disbelieve in that which you before
ascribed to me. Lo! For wrong doers is a
painful doom.”
Ik kom hier niet veel verder mee. Allah dwingt mensen? De duivel dwingt mensen niet, de duivel misleidt ze. Worden jullie niet allemaal misleid?

Owja?
Laat maar eens zien dan
En gruweldaden...pff allemaal objectief ik vind het een rechtvaardige straf
En wat betreft de koran: read
http://www.mwlcanada.org/publications/brochures/quran.pdf
If there are no children available, an animal will do:
A man can have coïtus with animals such as sheep, cows, camels and so on. However, he should kill the animal after he has his orgasm. He should not sell the meat to the people in his own village; however, selling the meat to the next door village should be fine.
Khomeini's book, "Tahrirolvasyleh" fourth volume, Darol Elm, Gom, Iran, 1990
"If one commits the act of sodomy with a cow, a ewe, or a camel, their urine and their excrement become impure, and even their milk may no longer be consumed. The animal must then be killed and as quickly as possible and burned."
The Little Green Book, Sayings of Ayatollah Khomeini, Political,
Philosophical, Social and Religious, ISBN number 0-553-14032-9, page 47
Bron: http://www.faithfreedom.org/Articles/JenniferKing50718p3.htm

Terug
Naar boven