AndroidHealthClinic

Dwang in Islam,kan dat??

lul eens nederlands gast

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik heb een marokkaanse collega, ik wordt doodgegooid met dat soort uitspraken :D

Ik zocht net op muslim...toch wel geinteresseerd in het geloof en wat alle gedachten zijn.
kwam ik dit tegen...is dit normaal?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nu lachen we wel he, maar zo krijg je wél een beeld van hoe het er echt aan toe gaat in de Islam..

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is een relaxte moslim:

Qutb.jpg

gaan ze ons nou ook al na-apen, dat Is lam!

dyn005_original_350_506_pjpeg_38327.jpg

Waarom start je dit topic Transcore.
Hier zitten Kuffars die een islamitische benaming van......niet waard zijn.
Probeer geen begrip voor moslims en Islam hier te kweken, ze zijn het niet waard. Jij hoeft je aan niemand te verantwoorden, zeker hier niet. Alleen aan Allah swt

hadi git lan

Wij ongelovige honden krijgen ook geen respekt!!!!!!

• Topic Starter Topic Starter
Waarom start je dit topic Transcore.
Hier zitten Kuffars die een islamitische benaming van......niet waard zijn.
Probeer geen begrip voor moslims en Islam hier te kweken, ze zijn het niet waard. Jij hoeft je aan niemand te verantwoorden, zeker hier niet. Alleen aan Allah swt

Broeder,to deliver the message is an obligation to all muslims,like the Prophet wants you to be,:cool: laat die ukke puks maar grappen maken over the Religie,als het zover is waar natuurlijk geen twijvel aan is da zullen wij samen met jou as je hun kapot uitlachen..;)

Jullie zitten in categorie... varkens! :D

Broeder,to deliver the message is an obligation to all muslims,like the Prophet wants you to be,:cool: laat die ukke puks maar grappen maken over the Religie,als het zover is waar natuurlijk geen twijvel aan is da zullen wij samen met jou as je hun kapot uitlachen..;)

He wants you to... dominate the world! Islammmmmmm religion of peace! :cool:

ishe nitt Is-lam-vlees

Jow Mikeh18 wat stond er ook al weer achterop de rolstoel van een moslim?

Is lam :roflol:

Terug
Naar boven