Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
probeer de verborgen boodschap in mijn 'antwoord' te begrijpen en dan zal je je antwoord snel vinden.. als dat te moeilijk voor je is zal het voor jou altijd één groot vraagteken blijven.

LOL self-OWN, je snapt zelf blijkbaar niet mijn eens mijn reactie![]()
Ik denk dat hij daarop uit is. Als je dat niet kan aantonen heeft TS zijn gelijk. Maar islam = één en al dwang, dat hoef je niet te onderbouwen![]()
?? Beargumenteer dat eens. Sorry hoor maar jij weet echt duidelijk niets van islam. En zo ook de meeste van die andere keyboardwarriors hier op dbb. ik begrijp gewoon niet dat mensen hun mond over een onderwerp kunnen opentrekken als ze niet eens weten wat het onderwerp inhoudt

Ach ja pubers die de mond vol hebben over zaken die toch wel enige studie behoeven. Gelet op de uitingen vraag ik me ten zeerste af of die kennis aanwezig is bij een bepaalde groep critici van de islam. Een buurjongen is nou niet echt de bron voor kennis in de meeste gevallen en eenzijdig de media volgens is dat eveneens niet.
Daar spreekt de Wijsheid..go on man!i`ll like that way of behave
weet je wat het is, opzich ben ik wel beniewd naar de ECHTE islam...Maar die is helaas ver te zoeken zo blijkt. Er zijn zo veel verschillende varianten op. De gematigde "normale" moslim, en als extreme variant de allah hakbar suicide bomber.
Als ik bv. op bijbelenkoran.nl kijk in de koran..kan ik zoeken tot ik 21 kg weeg, maar ik zal geen 1 teken van fascisme...geweld etc tegenkomen.
Leuk denk ik dan, anders dan ik dacht.
MAAR, ik hoef maar 1 filmpje over de islam, of andere dingen, zelfs het journaal maar aan te zetten..en ik krijg weer een tegenovergesteld beeld ervan.
En ook soms quotes uit de islam, die imo weer het toppunt zijn van fascisme.
Conclusie...er zijn zoveel tegenstrijdige bronnen, dat ik zelf niet meer weet welke ik moet geloven. De vertaalde online koran is ook maar de intepretatie van de vertaler, dus tja....
@ socrates, genoeg niveau nu?
YouTube - What does Islam really teach? what Islam really teaches.. maar moet eerlijk toegeven,de zogenaamde moslims van deze tijd zijn nogal wat ontwetend over Islam zelf..
Noem mij eens 1 West Europees land dat dit doet?Kunnen jullie 1 of een paar moslimlanden tonen waar ze het mensenrechten respecteren (en dan vooral vrouwen/homo's) en waar het economisch bloeit.
Kunnen jullie 1 of een paar moslimlanden tonen waar ze het mensenrechten respecteren (en dan vooral vrouwen/homo's) en waar het economisch bloeit.