Fitness Seller

Contest Log (v) DwarvenWarrior's summerquest

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Net les 2 van de 2e serie start to run gelopen (35min aan 1 stuk), zometeen naar de sportschool. Ben benieuwd hoe het gaat na een rottige 5,5 uur slaap :eek:

Fok-fok-fok! Ik breek net weer eens een tegel (die ik nog even zou uitzagen voor ik naar de sportschool ga). Kan ik nu ook nog eens een keer een andere zaag / ander materiaal gaan kopen - daar gaat de sportschool voor vandaag... (want: open tot 12.30u)

Oeh, da's zuur. Dan maar een paar setjes tegels overhead press doen

Das balen!Wel goed van je 35 minuten aan een stuk lopen!

mozaik is een optie als je veel tegels breekt;)

Wat had je vandaag op de planning staan om te trainen?
Gym open tot 12.30, sja hier ook maar tot 13uur

De andere gym hier in het dorp is zondags zelfs heel de dag dicht :eek:

Wat had je vandaag op de planning staan om te trainen?
Gym open tot 12.30, sja hier ook maar tot 13uur

De andere gym hier in het dorp is zondags zelfs heel de dag dicht :eek:
Benen & schouders.
Ondertussen is het toilet bijna helemaal betegeld, maar heb toch stevig de balen van die tegel van vanochtend en de bijbehorende gemiste training.
Morgen proberen op tijd van werk richting huis te gaan en vroeg op de avond te trainen.

Nuchtere cardio zit er morgen niet in (ga niet nóg eerder op als ik om 6.00u in de auto moet zitten!), dinsdag is nog een twijfelgevalletje.

Fok-fok-fok! Ik breek net weer eens een tegel (die ik nog even zou uitzagen voor ik naar de sportschool ga). Kan ik nu ook nog eens een keer een andere zaag / ander materiaal gaan kopen - daar gaat de sportschool voor vandaag... (want: open tot 12.30u)

dit lijkt wel een twitterberichtje dwarf ;) nice run

Hoe is het met Dwarsken? Fijn weekend gehad? :kiss:

Hoe is het met Dwarsken? Fijn weekend gehad? :kiss:

Hé Kwark,
Deze dwarse Dwarf (huh?) heeft vooral veel geklust dit weekend: toilet betegelen (nadat ik van de week alle tegels van de muren heb geslagen) - ziet er nu netjes uit!

Trainen viel tegen, maar dat ga ik morgen compenseren in de sportschool. Hoe issie met jou dan?

Ah, niet stil gezeten dus :p lekker joh!

Ach, morgen pak je weer ff flink uit toch?

Met mij gaat het best aardig eigenlijk. Train nu weer bij mijn ouwe stekkie, Essbra. En ik groei gestaag door! De 100 kilo komt langzaam aan dichterbij...

Je bent iig goed druk geweest dit weekend...fysiek ook! Lekker gelopen, gaat goed hé :)!
Suc6 vandaag met het trainen! Heerlijk als je weer kan trainen :D. Zo vervelend als de gym dan niet wat langer op is op de zondag. Bij mij zijn de tijden ook raar...zaterdags tot 13 uur en zondags tot 16:00. Voorheen was dat ook tot 13:00, maar aangezien (wat ik goed begrijp) vele klagen daarover...want tja...je hebt weekend en dan heb je JUIST tijd om te sporten en dan zijn de sportscholen dicht en/of hebben ze k*t tijden.

Dan is mijn sportschool best Luxe..zaterdag+zondag open van 10 tot 18u! en doordeweeks van 8.30 tot 23.30.. kan mij heel goed voorstellen dat t behoorlijk frusty is als je idd net vrij bent en kan trainen en je MOET het voor een bepaalde shitty tijd doen..

en? hangt het een dag later nog aan de muur? Ik heb spierpijn van mijn squat! en laat dit een dag zijn dat ik steeds heen en weer moet lopen naar kopieer,verdieping lager etc.

Ik kom de volgende keer bij zo'n rampdag bij jullie (PM & MissH) trainen!

---------- Toegevoegd om 10:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:08 ----------

Tegels hangen super!
Voor de zekerheid eerst gaten boren voor de spiegel enzo en DAN pas voegen (dit zijn gruwelijk harde tegels...)

Druk vrouwtje hoor!:eek:

Wel respect voor die 35minuten aan 1 stuk lopen..hoeveel km doe je dan ongeveer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven