Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat, en wat brokstukken-raisesOeh, da's zuur. Dan maar een paar setjes tegels overhead press doen

Ja, dat was het enige dat tot dusver vandaag wel lekker ging... Ik mag van m'n vriendje niet meer zagen / breken in tegels (voor zover ik dat zelf nog durf)Das balen!Wel goed van je 35 minuten aan een stuk lopen!

Benen & schouders.Wat had je vandaag op de planning staan om te trainen?
Gym open tot 12.30, sja hier ook maar tot 13uur
De andere gym hier in het dorp is zondags zelfs heel de dag dicht![]()
Fok-fok-fok! Ik breek net weer eens een tegel (die ik nog even zou uitzagen voor ik naar de sportschool ga). Kan ik nu ook nog eens een keer een andere zaag / ander materiaal gaan kopen - daar gaat de sportschool voor vandaag... (want: open tot 12.30u)
nice run
!
. Zo vervelend als de gym dan niet wat langer op is op de zondag. Bij mij zijn de tijden ook raar...zaterdags tot 13 uur en zondags tot 16:00. Voorheen was dat ook tot 13:00, maar aangezien (wat ik goed begrijp) vele klagen daarover...want tja...je hebt weekend en dan heb je JUIST tijd om te sporten en dan zijn de sportscholen dicht en/of hebben ze k*t tijden.