Fitness Seller

Contest Log (v) DwarvenWarrior's summerquest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Proficiat, nu opbouwen naar chins met extra gewicht! :D

Nice Dwarfie!

Potdorie, karma spuit alweer leeg!!

De allereerste keer optrekken : dat is zo'n superervaring! Je zou ahw iedereen een rondje willen geven.
Neem Yoshuba's raad ter harte, je kan beter onmiddellijk met extra gewicht doorgaan, al is het maar met 1kg dumbbells. 't Is vele malen eenvoudiger om 1 rep met extra gewicht te doen dan om het aantal hh te vergroten.
Die kans heb ik ooit laten liggen toen ik nog aan het afvallen was, met als gevolg dat ik in 1 jaar geen progressie maakte, terwijl ik wel 10kg minder woog. Grrr... had er 10kg bij kunnen hangen in die tijd!

• Topic Starter Topic Starter
10.000 posts zijn ook een feit, w00t dubbel feestje! instant junkdag inlassen :cheer:
Ik mag maar 1 junkdag in de week, en dan ook nog een beetje opletten wat ik eet - dus dat geintje gaat niet door!
Andrew als trainer? Doet hij ook je voeding?
Ja, zowel eet- als trainschema's.
Ik ga de komende tijd op low-carb zitten met veel vis :lick:
Proficiat, nu opbouwen naar chins met extra gewicht! :D
:angst:
Nice Dwarfie!

Potdorie, karma spuit alweer leeg!!
Geeft niet, ben toch al happy! :D
De allereerste keer optrekken : dat is zo'n superervaring! Je zou ahw iedereen een rondje willen geven.
Neem Yoshuba's raad ter harte, je kan beter onmiddellijk met extra gewicht doorgaan, al is het maar met 1kg dumbbells. 't Is vele malen eenvoudiger om 1 rep met extra gewicht te doen dan om het aantal hh te vergroten.
Die kans heb ik ooit laten liggen toen ik nog aan het afvallen was, met als gevolg dat ik in 1 jaar geen progressie maakte, terwijl ik wel 10kg minder woog. Grrr... had er 10kg bij kunnen hangen in die tijd!
Ik dacht nog... als ik 1 rep kan, kan ik vaker 1 rep... en dan moeten meerdere reps er ook wel in zitten... hmmm... dan toch maar die DB's klaar leggen!

Tuurlijk gaan meer reps er in zitten, maar daarvoor moet je heel veel meer moeite doen dan voor een paar kilo er bij hangen. Zelf fluctueer je als vrou-houw immers ook nogal in gewicht: kan regelmatig 2-3 kg schelen.
Toen ik 73kg woog kon ik me 3x optrekken.. ongeveer 1,5 jaar later kon ik me nog steeds maar 3x optrekken, maar woog ik 63kg. Toen pas ben ik gewicht gaan toevoegen, maar het was al te laat.. het is me nog nooit gelukt 3 hh te maken met 10kg gewicht erbij, wat wel mogelijk zou zijn geweest als ik er meteen mee was begonnen.

Vandaar het dringende advies... kan me nog voor de kop slaan dat ik er zelf nooit op was gekomen en anderen kwaad aankijken dat ze me die tip nooit hebben gegeven... als ik die denkbeeldige rotzak tegenkom, schop ik 'm voor de ....

MissDL heeft in de tijd van haar bulk trouwens gezegd dat ze het tempo zou laten afhangen van of ze nog even vaak zou kunnen optrekken.. andersom kan dus ook heel goed!

Ondanks dat de temperatuur in de sportschool niet te harden was toch getraind... shirt en haren doorweekt, maar ja: ben er niet om mooi rond te lopen :cool:
Balen dat halverwege de cablerow m'n iPod leeg was :yell:

Reverse pulldown
8*40 - 8*35 - 8*30
8*40 - 5*35 - 5*30

Wide grip pulldown
9*30 - 12*25 - 15*20
9*30 - 9*25 - 9*20

Cable row
11*30 - 11*25 - 11*20
10*30 - 10*25 - 12*20

DB stiffleg deadlift
9*15 - 9*12,5 - 8*10
12*12,5 - 10*10 - 10*7,5

Leg curl
10*40 - 10*35 - 15*30
8*40 - 8*35 - 10*30

Standing calf raises
10*60 - 8*50 - 6*40
10*60 - 8*50 - 7*40

Sitting calf raises
10*20 - 10*15 - 15*10
12*20 - 12*15 - 12*10

altijd klote als je mobiel/ipod of iets dergelijks leeg is tijdens je training:mad:
nette training DW en grats met je pull-up:D

Ah, Dwarf ook naar de persoonlijke begeleiding gestapt? Nice!!

Optrek-heldin!
Netjes hoor :) En ook gesport met dit weer (en de tropische temperaturen in de sportschool) - karma, milady Dwarf!

Ik heb net maar even die chin-up wegens succes geprolongeerd ;)

Ofwel: lukte nog een keer.. twee keer zelfs! *huh?!*

Hoera voor je chin-up! :banana:

Gefeliciteerd met je eerste chin-up(s), Dwarfie: wat een sterk vrouwtje wordt jij, zeg! :thumb:

(en het is ook nog eens goed voor de biceps ...)

Gisteren naar een recreatieplas hier in de buurt geweest: dat was stiekem toch wel een egoboost! :D

Nou heb ik niet de platte buik die ik graag wil (maar ben er wel hard voor aan het werk) - maar wat ik daar zag... :eek:
Nu lekker spierpijn in m'n hamstrings, morgen schoudertraining!

Eten gaat tot dusver lekker: ik ben gek op vis, en ondanks dat de maaltijden voor m'n gevoel eigenlijk 'hapjes' zijn heb ik veel minder last van hongergevoel tussendoor.

Gaat goed hoor DW, begeleiding is iets wat werkt, helaas heb ik er niet de mogelijkheid toe. :p

Gaat goed hoor DW, begeleiding is iets wat werkt, helaas heb ik er niet de mogelijkheid toe. :p
Heb jij toch nog helemaal niet nodig? Gewoon hard trainen, eten en groeien voor jou! Ik was blijkbaar met een goed eetschema toch verkeerd bezig, en dat gevoel had ik al - vandaar dat ik externe hulp heb ingeschakeld, iemand waar ik altijd bij terecht kan via de email en op afspraak face to face.

Nice hoor, ben benieuwd naar je (nieuwe) trainingen en fysieke progressie!

Superrr nog een 2e erbij. Blijft altijd mooi.. dat ene repje extra.

Is dit niet je 3e coach al dit jaar? :p
Training ziet er goed uit, maar vanwaar die spiergroepen combinatie?

Een lege ipod of telefoon is wel typisch iets voor vrouwen zeg. Als je ziet dat hij nog maar 20% energie heeft gooi je hem toch aan de oplader? Of ben ik de enige die dat doet ???

@KEUN: waarom neem je je telefoon mee in de gym.. die heb je niet nodig! Hier lopen er soms zelfs de bellen tijdens hun training wtf ???

:x

Gefeliciteerd nog met eerste chin ups :thumbs:
Lekker genoten gisteren zo te horen :), ach zeker goede ego boost..want je bent al aardig wat kwijt en je fysiek is erg veranderd :cool:.

Weer een andere coach? Ik ben benieuwd hoe het je gaat helpen:). Hij helpt je dus met je voeding & trainingen begrijp ik?
Succes morgen met je schouders!

@ Ace, dat snap ik ook echt niet... vandaag ook weer iemand met zijn Iphone in zijn zak...ow trouwens 2 vandaag! WTF :scratch:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven