Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik mag maar 1 junkdag in de week, en dan ook nog een beetje opletten wat ik eet - dus dat geintje gaat niet door!10.000 posts zijn ook een feit, w00t dubbel feestje! instant junkdag inlassen![]()
Ja, zowel eet- als trainschema's.
:angst:Proficiat, nu opbouwen naar chins met extra gewicht!![]()
Geeft niet, ben toch al happy!

Ik dacht nog... als ik 1 rep kan, kan ik vaker 1 rep... en dan moeten meerdere reps er ook wel in zitten... hmmm... dan toch maar die DB's klaar leggen!De allereerste keer optrekken : dat is zo'n superervaring! Je zou ahw iedereen een rondje willen geven.
Neem Yoshuba's raad ter harte, je kan beter onmiddellijk met extra gewicht doorgaan, al is het maar met 1kg dumbbells. 't Is vele malen eenvoudiger om 1 rep met extra gewicht te doen dan om het aantal hh te vergroten.
Die kans heb ik ooit laten liggen toen ik nog aan het afvallen was, met als gevolg dat ik in 1 jaar geen progressie maakte, terwijl ik wel 10kg minder woog. Grrr... had er 10kg bij kunnen hangen in die tijd!

Mijn eerste zelfstandige chin-up (handpalmen naar elkaar toe) is een feit!

Heb jij toch nog helemaal niet nodig? Gewoon hard trainen, eten en groeien voor jou! Ik was blijkbaar met een goed eetschema toch verkeerd bezig, en dat gevoel had ik al - vandaar dat ik externe hulp heb ingeschakeld, iemand waar ik altijd bij terecht kan via de email en op afspraak face to face.Gaat goed hoor DW, begeleiding is iets wat werkt, helaas heb ik er niet de mogelijkheid toe.![]()

, ach zeker goede ego boost..want je bent al aardig wat kwijt en je fysiek is erg veranderd
.
. Hij helpt je dus met je voeding & trainingen begrijp ik?