Fitness Seller

Contest Log (v) DwarvenWarrior's summerquest

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Is eindelijk mijn rug in orde... kan ik amper in beweging komen vanwege de spierpijn in mijn hamstrings en kuiten!

@Gast 166060: het mooie is dat ik Andrew het eetschema van B heb laten zien en hij vond het niet eens zo'n slecht schema, beetje gebaseerd op oude principes, maar zeker niet verkeerd.

Waarom deze spiergoepcombo weet ik ook niet, morgen schouders, biceps en triceps doen...
Om eerlijk te zeggen had ik in m'n vorige auto m'n iPod altijd in de usb-poort liggen, en was 'ie nooit leeg - volgende auto kan dat pas weer, deze tijdelijke heeft niet eens een usb poort! :mad:
Qua telefoon: die heb ik ook vaak mee voor muziek / foto's maken (of als ik aan het trainen ben bij oproepdienst: bereikbaar zijn).

@PM: ja, vanaf afgelopen vrijdag is Andrew mijn coach die zowel eet- als trainschema's voor me maakt. Ik had het idee dat het beter kon dan ik deed, en dat bevestigde hij ;)

als je arts bent , en je bent afroepbaar kan ik me daar nog iets bij voorstellen ( tel op zak dus )
maar je ziet het steeds meer - doen ze een zware cableoef ( ahum ) staan ze daarna in hun iphone/tel/mp4 te kijken - tja zegt mij genoeg

Ben je bij Andrew langs geweest of heb je alleen nog maar bel-/mailcontact gehad? In geval van het eerste: dan heeft hij je zeker ook gewogen en (vet)gemeten of niet?

als je arts bent , en je bent afroepbaar kan ik me daar nog iets bij voorstellen ( tel op zak dus )
maar je ziet het steeds meer - doen ze een zware cableoef ( ahum ) staan ze daarna in hun iphone/tel/mp4 te kijken - tja zegt mij genoeg
Bij mij tel op zak idd, hij knippert alleen - en dan loop ik de zaal uit. Of ik gebruik het ding als mp3-speler.
Ben je bij Andrew langs geweest of heb je alleen nog maar bel-/mailcontact gehad? In geval van het eerste: dan heeft hij je zeker ook gewogen en (vet)gemeten of niet?
Ik ben bij 'm langs geweest, en ben idd gewogen en gemeten. Volgens zijn eigen zeggen meet hij altijd heel ongunstig (voor degene die gemeten wordt), maar wel altijd heel consequent. Ik ben benieuwd naar het verschil bij mij volgende afspraak (eind augustus).
29,8% :eek:

Er zijn nog wel meer mensen die opgeroepen moeten kunnen worden dan alleen artsen of iemand bij de brandweer. Storingsdienst, ziekenhuisapotheek, EHBO of zelfs systeembeheerder ;) .

Maar in het algemeen niet hetgene waarvoor nogal wat mensen het nodig vinden om bereikbaar te zijn in een sportschool. De 2 laatsten die ik van nabij heb meegemaakt, die echt opgeroepen konden worden , hadden 'm allebei op de trilfunctie staan , zodat ze discreet de ruimte konden verlaten om de telefoon te beantwoorden.

@ Dwarven: als je gemeten bent met een huidplooimeting, was het dan de 4-puntsmeting? Heb het een jaar of 2 vrij consequent gedaan bij mijn partner en andersom en van de 4-5 formules die er zijn met 3-4,5 tot en met wel 7 punten kwam de 4-punts meting het dichtste bij de waarde van de Omron. Die is als je 'm vrijwel dagelijks gebruikt enorm handig voor het volgen van trends. Handiger dan huidplooimetingen..

Gisteren naar een recreatieplas hier in de buurt geweest: dat was stiekem toch wel een egoboost! :D

Nou heb ik niet de platte buik die ik graag wil (maar ben er wel hard voor aan het werk) - maar wat ik daar zag... :eek:Nu lekker spierpijn in m'n hamstrings, morgen schoudertraining!

Eten gaat tot dusver lekker: ik ben gek op vis, en ondanks dat de maaltijden voor m'n gevoel eigenlijk 'hapjes' zijn heb ik veel minder last van hongergevoel tussendoor.

Walvissen?

Er zijn nog wel meer mensen die opgeroepen moeten kunnen worden dan alleen artsen of iemand bij de brandweer. Storingsdienst, ziekenhuisapotheek, EHBO of zelfs systeembeheerder ;) .

Maar in het algemeen niet hetgene waarvoor nogal wat mensen het nodig vinden om bereikbaar te zijn in een sportschool. De 2 laatsten die ik van nabij heb meegemaakt, die echt opgeroepen konden worden , hadden 'm allebei op de trilfunctie staan , zodat ze discreet de ruimte konden verlaten om de telefoon te beantwoorden.

@ Dwarven: als je gemeten bent met een huidplooimeting, was het dan de 4-puntsmeting? Heb het een jaar of 2 vrij consequent gedaan bij mijn partner en andersom en van de 4-5 formules die er zijn met 3-4,5 tot en met wel 7 punten kwam de 4-punts meting het dichtste bij de waarde van de Omron. Die is als je 'm vrijwel dagelijks gebruikt enorm handig voor het volgen van trends. Handiger dan huidplooimetingen..
Ik bel NOOIT in de trainingsruimte zelf... (en werk in de IT ja)

4 punts meting inderdaad. En ik laat me gewoon eens in de tijd (bij elke afspraak) meten door Andrew.
Ja, en veel wat daar op lijkt.
Best veel meiden trouwens die er best goed uitziet, maar toch een best uitpuilende buik hebben!

Heb trouwens vandaag getraind, maar nu geen tijd om de boel in te kloppen (wat ik heb gedaan).

Wel balen: ik zie een relatie tussen met rugpijn (in alle hevigheid weer terug) en m'n autostoel! :eek:
(gelukkig heb ik nu een tijdelijke auto)

Dan is dat toch goed, dat je die relatie ziet? Dan weet je iig waar het (o.a) vandaan komt!!

Dan is dat toch goed, dat je die relatie ziet? Dan weet je iig waar het (o.a) vandaan komt!!

Klopt, alleen kan ik op dit moment dus niks doen tegen die pijn: zit nog een tijdje met deze auto opgescheept (paar weken - probeer mijn vriend te laten rijden tijdens de vakantie).

DB lateral raises
10*5 - 10*3,5 - 10*2,5
10*5 - 8*4 - 8*3

Military press - gewicht excl. stang (korte, geen idee van het gewicht)
9*10 - 5*7,5 - 3*6
6*10 - 4*7,5 - 2*6

Upright row - gewicht excl. stang (korte, geen idee van het gewicht)
11*10 - 8*7,5 - 8*6
11*10 - 8*7,5 - 8*6

Bent over lateral raises
12*4 - 10*3,5 - 10*3
12*4 - 12*3,5 - 8*3
> Kwam er thuis achter dat ik 'm verkeerd heb uitgevoerd... pink moet (blijkbaar) omhoog

BB curl - gewicht excl. stang (korte, geen idee van het gewicht)
8*10 - 8*7,5 - 8*6
7*10 - 5*7,5 - 4*6
6*10 - 6*7,5 - 4*6

DB Skull crushers (gewicht per hand dus)
10*7,5 - 15*5 - 15*3
10*7,5 - 15*5 - 15*3
15*7,5 - 20*5 - 20*3

Wát een baggertraining! En dan heb ik het niet over mijn prestaties, maar over het materiaal in m'n sportschool! Gewichten gaan per 2,5kg omhoog, en dat is voor deze training echt niet handig... Ook hebben we een irritante EZ-bar, dus die heb ik ook niet gebruikt. Laatste stukje commentaar: geen flauw benul wat die korte stangen nou wegen...
Conclusie: ik koop een eigen 30mm EZ-bar en doe deze training voortaan thuis. Thuis kan ik met kleinere stappen het gewicht omhoog gooien (want zeg nou zelf: de DB Skull crushers gaan op deze manier nergens over...)

Sterke training van gisteren, thuis wat materiaal aanschaffen kan handig zijn, ook voor je partner! :)

Sterke training van gisteren, thuis wat materiaal aanschaffen kan handig zijn, ook voor je partner! :)

Ik moet de dag nog meemaken dat hij gaat trainen! :roflol:
Door omstandigheden (vervelend zeg: werk) morgenochtend pas weer naar de sportschool. Ben voor thuis nog op zoek naar een 30mm EZ-bar, bij voorkeur met van die veerklemmen. Iemand enig idee?

Ik moet de dag nog meemaken dat hij gaat trainen! :roflol:
Door omstandigheden (vervelend zeg: werk) morgenochtend pas weer naar de sportschool. Ben voor thuis nog op zoek naar een 30mm EZ-bar, bij voorkeur met van die veerklemmen. Iemand enig idee?

Ja die heb ik maar dan met schroefsluiting, schroefsluitingen gaan na enkele reps al rammelen maar is niet zo erg, de kleine veersluitingen zijn slecht en niet berekend op hun taak, de grote 50mm varianten dan weer wel.

Beiden kan je vinden waar je laatst ook wat gekocht hebt.

:yell: Ik had een dagje thuiswerken in de planning, maar ben m'n portomonnee vergeten op kantoor 160km verderop! :mad:

Gisteravond was weer lekker: meeting van werk, en normaal gesproken is er altijd zo'n lopend buffet... gisteren niet: restaurant! En tja... ik had m'n eten gewoon bij me. Ofwel: leeg bord besteld, eten uit Tupperware op gegooid. Gegeten.
(Collega's die ietwat vreemd kijken genegeerd)

:cheer: Mijn sportschool is vanmiddag gewoon open, ofwel: beentraining in de hitte en waarschijnlijk is het nog lekker rustig ook!

K*t zeg dat je je portemonnee bent vergeten! Ben je deze nou nog wezen op halen of niet :o?

hahaha meen je dat :p waar gingen jullie eten dan? Vond het restaurant dat wel oké?
Succes met trainen straks! Heerlijk als iedereen voor de buis hangt, ben jij lekker bezig in een soort van "eigen gym" :eyebrow: :lifter: :zweet: :cheer:

K*t zeg dat je je portemonnee bent vergeten! Ben je deze nou nog wezen op halen of niet :o?

hahaha meen je dat :p waar gingen jullie eten dan? Vond het restaurant dat wel oké?
Succes met trainen straks! Heerlijk als iedereen voor de buis hangt, ben jij lekker bezig in een soort van "eigen gym" :eyebrow: :lifter: :zweet: :cheer:

Ik zit nu op kantoor, duik zometeen de auto weer in... (gelukkig airco)

In Woerden een of ander restaurant - ze konden weinig zeggen, want ze waren ook al "vergeten" dat er een stel vega's mee zouden eten... :rolleyes:

Ja, de hitte wordt nog wat straks, verder hoor ik het wel hoe het gaat met voetbal.

Ik kan wel janken. Ik strompel weer rond als een oud wijf, en weet precies waar ik het verpestte voor mezelf :mad:

Incline DB Press
10*12,5 - 8*10 - 6*7,5
8*12,5 - 3*10 - 6*7,5

DB Flyes
8*10 - 8*7,5 - 12*5
6*10 - 6*7,5 - 15*5

Leg extensions
10*55 - 6*45 - 5*35
8*55 - 5*45 - 5*35

Leg press
12*100 - 12*80 - 12*70
12*100 - 12*80 - 12*70
> wat last van rechterbil / onderrug, dus niet hoger gedaan.

Smith squat - nogal zware smithmachine (voelt als minimaal 20kg)
12*10 - 10*5 - 10*leeg
8*10 - 8*5 - 8*leeg
>En hier heb ik het totaal verkl**t voor mezelf - ik kon nauwelijks nog lopen na deze sessie. En nog steeds strompel ik rond, gruwelijke pijn in m'n onderrug.

Hanging knee raises
7x
>en toen voelde ik me zo DOOD... :(

nette training toch weer. Pijn in me onderrug krijg ik ook heel vaak als ik ga squaten. Moet echt concentreren op de uitvoering, als ik net te veel druk op mijn onderrug krijg door iets mindere uitvoering ga ik ook kapot. Reps hou ik ook bewust wat lager zodat mijn rug niet vermoeid raakt of vol gaat zitten door de pomp.

Maar goed je bent kapot, dat hoort ook na een zware training :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven